IKM uke 41

Gratulerer :Heartred ingen tvil på den :wav

Tusen takk :Heartred Nei ble så overrasket at den var så tydelig allerede, mistenker nesten at jeg kanskje har blitt gravid på forrige syklus, men det kan jo ikke stemme det heller da alle testene da var negative og syklusen var helt på bærtur. Bare uvant for har jo aldri fått positiv test så tidlig før:Heartred:D

Etter å ha gitt fullstendig opp, ser jeg plutselig at det er en liten utvikling i de fortvilte skyggene mine. Så plutselig antydning til noe på vanlig babyplan også i kveld (gikk tom for tidlig, og orket ikke bestille flere). Denne har vært helt hvit tidligere. De er veeeldig svake, og det er mulig det bare er jeg som ser streker overalt nå :hilarious:

Tidligtestene er jo ikke gyldige etter fristen, og den vanlige er jo kjempe svak, men nå håper jeg jo litt igjen da  :smiley-angelic001:arghh:

IMG_20201006_222212.jpg

IMG_20201006_215717.jpg

Last edited:
Oppdaterer tråden nå, om du ikke er oppført, så sitér meg, så skal jeg få deg med:love2

Vi har vært syke i 3 uker hele familien her, så har ikke fått så mye tid eller ork til forum:bag:

Gratulerer så mye til dere med positive tester :Heartred og til oss andre -ikke gi opp :Heartred Når spira sitter er de kjipe månedene med prøving og feiling glemt.

Altså.... jeg er i sjokk her.. tok en test nå på kvelden. Og den var jo positiv jo!!! :Heartred 11 dpo i dag.
Åååååh!
Gratulerer så mye!!:love7:love7

Er det første test under dpo-tiden eller har du testet i flere dager? :)
Vanskelig å følge med på alle her og når de tester :happy090

Åååååh!
Gratulerer så mye!!:love7:love7

Er det første test under dpo-tiden eller har du testet i flere dager? :)
Vanskelig å følge med på alle her og når de tester :happy090

Tusen takk:Heartred

Dette er første testen ja :D trodde det var for tidlig å teste, så derfor jeg venta litt denne gangen:happy:

Herlig å få en så klar strek da!
Tenk! Dere er graviiiide :happy:

Ja det hadde jeg absolutt ikke forventet! Lurer nesten på om jeg kan kan ha blitt gravid sent i forrige syklus som var veldig lang og rotete. Siden testen er så positiv allerede. Men da hadde jeg jo bare negative tester + mensen etterpå. Så blir spennende å se

jaa veldig spennende å tenke på:happy: hvilken dpo er du? Har du testet enda?:D

Tusen takk :Heartred Nei ble så overrasket at den var så tydelig allerede, mistenker nesten at jeg kanskje har blitt gravid på forrige syklus, men det kan jo ikke stemme det heller da alle testene da var negative og syklusen var helt på bærtur. Bare uvant for har jo aldri fått positiv test så tidlig før:Heartred:D
Den var jo veldig tydelig. Kanskje prøve digital med ukeindikator så ser du hva den sier?

Ja det hadde jeg absolutt ikke forventet! Lurer nesten på om jeg kan kan ha blitt gravid sent i forrige syklus som var veldig lang og rotete. Siden testen er så positiv allerede. Men da hadde jeg jo bare negative tester + mensen etterpå. Så blir spennende å se

jaa veldig spennende å tenke på:happy: hvilken dpo er du? Har du testet enda?:D
Ja det blir spennende å se! Får prøve en digital og se hva den sier :happy:
Ja jeg testet torsdag forrige uke ca 8 dpo, helt blank selvfølgelig :laughing001
I dag er min IKM (dpo 14), så kan tro jeg er spent nå!
Går bare å venter på tante rød, hu kommer jo hver gang, stort sett på slaget, og jeg tipper hun kommer nå også..
Derfor har jeg bestemt meg for å vente til søndag, har hun ikke kommet da så svir jeg av den digitale jeg har liggende bortgjemt.
Xtra spent denne mnd da jeg prøver ut wild yam for første gang.

Spottingen har stoppet opp og ingen tr enda. Forventet den på mandag.. tok en tidligtest (metode) på utvannet urin etter jobb i går og den var negativ, så har nok bare bomma på el. Men da står jeg her da og aner ikke om jeg har hatt el eller ikke :confused: ikke har vi lagt inn noe aksjer etter antatt el pga turnus til samboeren..

Back
Topp