Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv test i dag også, så jeg kan settes på Gravid![]()
Her er dagens tester..! Hyl! Har ikke helt skjønt det enda, egentlig! Jeg tror jeg vil vente til ikm på torsdag før jeg settes på gravid, for å være helt sikker.
Gratulerer!Tok digital i dag. Jeg kan settes på gravid![]()

Gratulerer !Tok digital i dag. Jeg kan settes på gravid![]()
Så spennende - masse, masse lykke til
13 DPO, tempen fortsatt høy, men blenda test i dag, så jeg er nok ut for denne måneden jeg også. Positive er at lutealfasen nå i alle fall er 12 dager eller mer.
Men håper tanta bare kommer nå som det ikke ble likevel.

Takk - lykke til du ogsåJa skjønner det..så at tr hadde kommet nå! Men veldig positivt med bra lp lengde da, om du har slitt med kort lp tidligere?
Blenda test 13dpo her (eller 14), høy temp fremdeles, men litt spotting og tappen begynner å åpne seg, pluss kramper. Så da er nok tr her i morgen.
Lykke til neste måned![]()

litt skuffa i dag.. 

Jeg fikk skikkelig troa i går. Tenkte at det kanskje klaffet. Ingen spotting, litt ømme brystet, litt oppblåst og slikt. Drømte til og med at jeg fikk min første positive graviditetstest i natt. Og så våknet jeg til spotting. Så da kommer nok mensen når det skal om et par dager..litt skuffa i dag..
![]()

Wow, gratulerer!Altså.... jeg er i sjokk her.. tok en test nå på kvelden. Og den var jo positiv jo!!!11 dpo i dag.

GratulererAltså.... jeg er i sjokk her.. tok en test nå på kvelden. Og den var jo positiv jo!!!11 dpo i dag.
ingen tvil på den