IKM uke 41

13 dpo i dag, null tegn på at tr kommer, men jeg tror muligens at jeg bare er 12 dpo :bored:

Tempen gikk opp etter el, men første temp gikk ikke så mye opp og var tatt etter lite søvn og tidlig opp (skulle på lang lang tur), så tenker at om jeg hadde tempet denne som vanlig så hadde den holdt seg lav og tempen hadde ikke gått opp før neste dag (gikk litt opp på turdagen og skikkelig opp neste dag)

Har alltid murringer i rundt 3 dager før tr, så synes det er rart jeg ikke kjenner noe (blenda tester)..

13 dpo i dag, null tegn på at tr kommer, men jeg tror muligens at jeg bare er 12 dpo :bored:

Tempen gikk opp etter el, men første temp gikk ikke så mye opp og var tatt etter lite søvn og tidlig opp (skulle på lang lang tur), så tenker at om jeg hadde tempet denne som vanlig så hadde den holdt seg lav og tempen hadde ikke gått opp før neste dag (gikk litt opp på turdagen og skikkelig opp neste dag)

Har alltid murringer i rundt 3 dager før tr, så synes det er rart jeg ikke kjenner noe (blenda tester)..
Hmm, så rart. Tok du el tester også?

men om du er 12 DPO, og 13 for så vidt, så kan det fortsatt skje, egget kan jo feste seg så sent som 12 DPO også.

krysser fingrene for deg :happy:

Da kom TR hit, lykke til, resten av dere ♥️

Så kjedelig og trist! :grumpy:
Lykke til neste periode - fint med baby i juli også :happy:

Har julibaby fra før av - helt ok det, altså :)
Men, ja. Håpet mitt er mer fokusert på om jeg får snart svar fra St. Olavs :) Sendte dem melding på torsdag, og har sååå lyst til å få kommet i gang..!

Hmm, så rart. Tok du el tester også?

men om du er 12 DPO, og 13 for så vidt, så kan det fortsatt skje, egget kan jo feste seg så sent som 12 DPO også.

Tok el tester, mem var høy, peak og så høy neste dag igjen. Pleier alltid å ha el dagen etter peak så temp hopp dagen etter. Men denne gangen gikk tempen opp dagen etter peak, så ff satt el på dagen med peak! Forvirrende :p

Tenker at om egget ikke har festet seg skulle jeg hatt vanlige pms symptomer uansett. Så kroppen oppfører seg nok bare litt annereldes denne måneden. :hungover:

Tok el tester, mem var høy, peak og så høy neste dag igjen. Pleier alltid å ha el dagen etter peak så temp hopp dagen etter. Men denne gangen gikk tempen opp dagen etter peak, så ff satt el på dagen med peak! Forvirrende :p

Tenker at om egget ikke har festet seg skulle jeg hatt vanlige pms symptomer uansett. Så kroppen oppfører seg nok bare litt annereldes denne måneden. :hungover:
Det er dårlig gjort av kroppen å forvirre slik! :hungover:

krysser fingrene for deg videre :happy:

Har julibaby fra før av - helt ok det, altså :)
Men, ja. Håpet mitt er mer fokusert på om jeg får snart svar fra St. Olavs :) Sendte dem melding på torsdag, og har sååå lyst til å få kommet i gang..!
Det er absolutt lov å purre etter hvert, eller om ikke purre ringe å høre om hva du kan forvente.

Det er absolutt lov å purre etter hvert, eller om ikke purre ringe å høre om hva du kan forvente.

Ja, meldingen her var egentlig litt for å purre, jeg trodde nemlig jeg skulle få noe videre beskjed fra dem etter å ha sendt dem bekreftelse på hvem jeg var :P men neida - så nå har jeg sendt melding for å høre litt hva som trengs videre.

Åh, lykke til du også! Håper du snart får svar fra St. Olavs ❤️

Takk for det ♥️

Her måtte jeg ta en canesten nå :wacky: og når jeg tok ut applikatoren fulgte det med litt lys beige utflod (sorry for mye info:oops:).. så bgynner jeg nok å spotte i morgen..:shifty::shifty:

Ja enig :grumpy:

Tusen takk! Er nok ute denne måneden, men neste måned blir første runde IUI så krysser fingrene for det :D

Hvordan går det med deg??
Så spennende - masse, masse lykke til :happy:

13 DPO, tempen fortsatt høy, men blenda test i dag, så jeg er nok ut for denne måneden jeg også. Positive er at lutealfasen nå i alle fall er 12 dager eller mer.
Men håper tanta bare kommer nå som det ikke ble likevel.

Back
Topp