Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer <3Her er dagens tester..! Hyl! Har ikke helt skjønt det enda, egentlig! Jeg tror jeg vil vente til ikm på torsdag før jeg settes på gravid, for å være helt sikker.
Gratulerer!❤Her er dagens tester..! Hyl! Har ikke helt skjønt det enda, egentlig! Jeg tror jeg vil vente til ikm på torsdag før jeg settes på gravid, for å være helt sikker.
Så kjedeligHer har jeg begynt å spotte.. sammen med canestenrester![]()
hvor mange DPO?

Ååå gratulererHer er dagens tester..! Hyl! Har ikke helt skjønt det enda, egentlig! Jeg tror jeg vil vente til ikm på torsdag før jeg settes på gravid, for å være helt sikker.

GratulererJeg fikk positiv test i dag også, så jeg kan settes på Gravid![]()

GratulererHer er dagens tester..! Hyl! Har ikke helt skjønt det enda, egentlig! Jeg tror jeg vil vente til ikm på torsdag før jeg settes på gravid, for å være helt sikker.

13 dpo jeg og. Har hatt mensensmerter i en evighet, så nå kan bare tr komme så jeg blir ferdig.. har ikke hatt noen god følelse denne gangen, så fallhøyden er ikke like stor som sist..Så kjedelighvor mange DPO?
jeg måtte også ty til soppkur denne gang
Jeg fikk blenda test i dag 13 DPO. Så venter på TR. Merkelig hvor fort tankene snur. Nå vil jeg bare at TR skal komme så jeg kan gå videre med neste pp![]()

Sniker litt fra ikm uke 40.
Skulle hatt mensen fredag som var, venter fremdeles på TR og har bare negative tester
Vet ikke når jeg hadde eggløsning, men i følge appen jeg bruker var den 20.sept, men var syk rundt den tiden, så er ikke sikkert kroppen slapp egget
Litt optimistisk og pessimistisk om hverandre. Eneste jeg har av symptomer er ømme pupper (bruker å få det før ikm, men fikk det etter ikm nå) og kjenner av og til no i livmorsområdet.![]()

Skjønner du blir forvirret da! Kanskje du bare hadde eggløsning senere, og at det er for tidlig å teste enda![]()

Ja, det er hva optimisten i meg tenker. Pessimisten tenker at syklusen er på bærtur denne mnd![]()

Sniker litt fra ikm uke 40.
Skulle hatt mensen fredag som var, venter fremdeles på TR og har bare negative tester![]()
Vet ikke når jeg hadde eggløsning, men i følge appen jeg bruker var den 20.sept, men var syk rundt den tiden, så er ikke sikkert kroppen slapp egget![]()
Litt optimistisk og pessimistisk om hverandre. Eneste jeg har av symptomer er ømme pupper (bruker å få det før ikm, men fikk det etter ikm nå) og kjenner av og til no i livmorsområdet.![]()
Høres jo ut som, uansett utfall, at eggløsning har blitt forsinketDet kjipe med å ikke teste etter EL, er jo at man plutselig ikke har snøring når syklusen får en liten endring. Og da havner man litt i limbo.. Verste følelsen egentlig, man aner ikke om det er for tidlig å teste, eller om menstruasjonen er rett rundt hjørnet >< håper du slipper være i limbo lenge, i det minste - og gjerne at det topper seg med to streker
![]()

Ja, jeg gikk tom for babyplan sine eggløsningstester midt i testeperioden.. også kjøpte jeg noen på normal, men de ble heller aldri positive. Så tror kanskje eggløsning kan ha vært mellom 22.sept og 25.sept.. Eller senere og.. Premom ratet testen jeg tok 25.sept til 0.61.. så vet ikke om LH var på vei opp eller ned, for ga litt opp
Uansett utfall ja, så håper jeg at jeg får noe svar snartSlitsomt å bare gå og vente. Føler jeg er på do hele tiden for å sjekke om TR har kommet
![]()
Normal sine er veldig dårlige.. ble aldri positive her heller.![]()