IKM uke 41

Tok digital i dag. Jeg kan settes på gravid :smiley-bounce012

Vedlegg

• 20201005_195430.jpg
    20201005_195430.jpg
    7,6 KB · Visninger: 174
Her er det skikkelig mageknip i dag. Pleier ikke å ha det før mensen, men føles som den er på vei. Antar at den kommer om noen dager eller at jeg har spist noe jeg ikke tåler :hilarious::hilarious:

Etter noen dager uten murringer har de kommet litt tilbake i kveld. Det har også luft i magen og skikkelig irritabelt humør så regner med tr snart banker på :hilarious:

Så spennende - masse, masse lykke til :happy:

13 DPO, tempen fortsatt høy, men blenda test i dag, så jeg er nok ut for denne måneden jeg også. Positive er at lutealfasen nå i alle fall er 12 dager eller mer.
Men håper tanta bare kommer nå som det ikke ble likevel.

Ja skjønner det..så at tr hadde kommet nå! Men veldig positivt med bra lp lengde da, om du har slitt med kort lp tidligere? :joyful:

Blenda test 13dpo her (eller 14), høy temp fremdeles, men litt spotting og tappen begynner å åpne seg, pluss kramper. Så da er nok tr her i morgen.

Lykke til neste måned:Heartpink

Ja skjønner det..så at tr hadde kommet nå! Men veldig positivt med bra lp lengde da, om du har slitt med kort lp tidligere? :joyful:

Blenda test 13dpo her (eller 14), høy temp fremdeles, men litt spotting og tappen begynner å åpne seg, pluss kramper. Så da er nok tr her i morgen.

Lykke til neste måned:Heartpink
Takk - lykke til du også :Heartred

jeg er usikker på før, jeg har aldri målt men fått to barn i første pp før. Men første pp denne runde var den på bare 11 dager og det er ikke ille, men ikke bra heller.

Tempen min sank for øvrig først i dag.

Jeg fikk skikkelig troa i går. Tenkte at det kanskje klaffet. Ingen spotting, litt ømme brystet, litt oppblåst og slikt. Drømte til og med at jeg fikk min første positive graviditetstest i natt. Og så våknet jeg til spotting. Så da kommer nok mensen når det skal om et par dager.. :sorry: litt skuffa i dag.. :sorry::sorry:

Jeg fikk skikkelig troa i går. Tenkte at det kanskje klaffet. Ingen spotting, litt ømme brystet, litt oppblåst og slikt. Drømte til og med at jeg fikk min første positive graviditetstest i natt. Og så våknet jeg til spotting. Så da kommer nok mensen når det skal om et par dager.. :sorry: litt skuffa i dag.. :sorry::sorry:

Jeg fikk også skikkelig håp i går, da jeg fikk plutselig blodtrykksfall og ble så svimmel. Akkurat som sist jeg ble gravid, men testen er like blank i dag altså. Nå har jeg mistet troa :arghh:

11 dpo i dag, men har ikke turt å begynne å teste enda :oops: Har SÅ lyst men samtidig orker jeg ikke bli skuffa. Og har ikke fått positiv før IKM når jeg har vært gravid før.. har kjøpt inn babyplan tidligtest, så får se hvor lenge jeg klarer å vente :D

Altså.... jeg er i sjokk her.. tok en test nå på kvelden. Og den var jo positiv jo!!! :Heartred 11 dpo i dag.

Vedlegg

• 09E0A34F-569E-4E33-83FF-3C00FBB8B4C5.jpeg
    09E0A34F-569E-4E33-83FF-3C00FBB8B4C5.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 156
Back
Topp