IKM uke 41

Jeg hadde faktisk en drøm for sånn 6 år siden som føltes ekstremt ekte ut, aldri vært gravid, men var liksom som om kroppen visste hvordan det kjentes ut å være høygravid og med spark osv. Fødte babyen 9 juni!

Håper det var en sanndrømt drøm :hungry: og at det var 2021 og at jeg ikke må vente et helt år til :hungover:

Hehe neida! Tror jo egentlig ikke på sånt, men hadde vært litt gøy å bli gravid nå og ha termin i juni:bookworm:

Ikke noe utslag på EL-tester enda, så da hopper jeg videre til neste ikm-gruppe kommer til å snike litt her inne da, og kan oppdatere dere på gravid/ikke gravid:happy: håper alle her inne blir gravide og at vi ses på juniforumet:happy: lykke til!

I dag er jeg 5 DPO og tiden har faktisk gått fort. Tempen har holdt seg høy.

Jeg har en helt annen ro denne pp, og tror kanskje jeg fint klarer å vente til 13 DPO med å teste. Når det er sagt, kan jo dette endre seg når jeg begynner å bli 9-10 DPO :hilarious:

gleder meg til det begynner å rulle inn masse positive tester her neste uke og uken etter :happy: Jeg heier på oss alle :Heartred

I dag er jeg 5 DPO og tiden har faktisk gått fort. Tempen har holdt seg høy.

Jeg har en helt annen ro denne pp, og tror kanskje jeg fint klarer å vente til 13 DPO med å teste. Når det er sagt, kan jo dette endre seg når jeg begynner å bli 9-10 DPO :hilarious:

gleder meg til det begynner å rulle inn masse positive tester her neste uke og uken etter :happy: Jeg heier på oss alle :Heartred

De gangene jeg har vært overbevist om at testen må være positiv har den vært negativ, og når jeg har forventet negativ har den vært positiv så for min del har det alltid vært bra de gangene jeg har følt på en slags ro:happy:krysser fingrene!
Får besøk av lillebroren min hele neste uke, så satser på dpo land flyr unna :woot:

4 DPO i dag, og plutselig blodtrykksfall. Ble plutselig så svimmel at jeg måtte sette meg ned. Det er vel alt for tidlig til at det kan være et graviditetssymptom :rolleyes:

Ah, trodde premom var «godt nok» jeg :wacky: Får satse på å bruke fertility friend i neste syklus hvis det ikke går veien nå :happy:

Jeg sover alltid lett og kan ikke få jevn BBT-data, så jeg stoler mer på eggløsningstesten. Premom er en livredder for meg.

De gangene jeg har vært overbevist om at testen må være positiv har den vært negativ, og når jeg har forventet negativ har den vært positiv så for min del har det alltid vært bra de gangene jeg har følt på en slags ro:happy:krysser fingrene!
Får besøk av lillebroren min hele neste uke, så satser på dpo land flyr unna :woot:
Det hadde virkelig vært fint om det stemmer for meg :Heartred

Håper du får en fin tid med din bror og at tiden mot to streker nå går fort :happy:

Tror kanskje vi kom oss litt for sent i gang denne mnd. Merket at el- slim var borte den dagen da vi endelig «hoppet i høyet».. ble litt forsinket pga jobbreise :/
Kjenner den tanken er så kjiiiip.. men lov å håpe litt uansett, eller hur? :)

Tror kanskje vi kom oss litt for sent i gang denne mnd. Merket at el- slim var borte den dagen da vi endelig «hoppet i høyet».. ble litt forsinket pga jobbreise :/
Jeg får el slim før testene registrerer stigning i lh og blir borte et par dager før el så det trenge ikke bety noe :)

Jeg hadde faktisk en drøm for sånn 6 år siden som føltes ekstremt ekte ut, aldri vært gravid, men var liksom som om kroppen visste hvordan det kjentes ut å være høygravid og med spark osv. Fødte babyen 9 juni!

Håper det var en sanndrømt drøm :hungry: og at det var 2021 og at jeg ikke må vente et helt år til :hungover:

Hehe neida! Tror jo egentlig ikke på sånt, men hadde vært litt gøy å bli gravid nå og ha termin i juni:bookworm:

Gubben drømte at vi hadde TRILLINGgutter løpende rundt, en gang. Om han er sanndrømt, så griner jeg :p

Jøss, gode nyheter.
Får virkelig håpe på det :) :)

Samme her. Dessuten, så lever egget sånn i snitt 24t etter EL, tror jeg det var, om det ikke blir befruktet - så det GÅR an å bli gravid dagen etter EL.

Back
Topp