IKM uke 41

Nå er EL gjerne dagen etter vanlige EL-tester blir positiv, er det noe annet med digitale..? :p men ja, er jo ikke for sent, uansett, med dagen etter en evt EL. :)

Gikk litt fort i svingene, mente etter positiv eggløsningstest :hilarious: vil tippe vanlige og digitale gir samme resultat :happy:

Forhåpentligvis kommer ikke bestillingen før dpo 11... (mitt mål denne pp er å klare å la være med altfor tidlig testing, haha) :oops:

CD 16 og positiv el-test nå i efta, spennende! I følge app jeg har så er el i morgen!!!

7 DPO i dag og hadde et kjempe temphopp etter den lille dippen i går og dagen før. Nå har jeg vært skeptisk til å stole på tempen min pga junior forstyrrer, men både i dag og i går fikk jeg målt etter flere timer sammenhengende søvn, og tempet ca til samme tid.

men hoppet var på en hel grad, er det vanlig?
Skal sies at jeg har litt sår hals, men 37.22 er ikke feber, så tror ikke det er det.

Jeg veeet! 6 DPO her. Tok meg selv i å vurdere å tisse på pinne i dag, men jeg vet jo det er altfor tidlig. Step away :bored:
Jeg leker med tanken å teste i morgen 6 dpo.. Men ja som du sier egentlig for tidlig. Fikk svak svak 7 dpo med lillemor :) det er "bare" to dager til :hilarious:

Mannen hører mye prat om prøving fra meg for tiden - han aner ikke hvor ille det hadde vært uten dette forumet og de gode damene her :hilarious:

Vet, tror mange av våre kjære hadde stangnert litt om de hadde sett og hørt om alt som blir diskutert her inne. Så er også veldig gla for at man kan ha noe for kun oss damer. Man blir jo litt «besatt» til tider :hilarious::):angelic:

Back
Topp