IKM uke 41

Tror ikke det er uvanlig med litt spotting ved EL. Tror ikke du trenger å bekymre deg så langt du føler deg frisk. :)
Føler meg heilt fin. Synd bare det er rart. Har blødd litt før eggløsning, men da har det alltid vært etter sex. Men nå kom det en dag etter der igjen. Satser på at det bare er en skjør slimhinne :)
 
Jeg blir helt sprø...:bookworm: ny runde med EL-slim i dag og svake murringer i mage og rygg.. vanligvis kjenner jeg kun stikkinger i venstre side, en sjelden gang når det er den høyre. Men denne gangen har det vært stikking i både høyre og venstre. Kan det være jeg har sluppet to egg, med noen dagers mellomrom og derfor en uke av og på med symptomer på EL eller har kroppen prøvd i flere omganger å slippe men ikke klart de??o_O :wtf:
 
2 dpo i dag :) tenker litt på at jeg ikke oppdaget el-slim denne gangen.. har jo lest at man kan bli gravid for det, så det trenger vel ikke være krise, men lurer jo på hvorfor siden jeg har hatt det tidligere. Spent! :)
Hadde ikke noe særlig el slim denne gangen her jeg heller :s
 
Jeg tror EL har vært, altså. Tempen er jo forhøyet. Har også lest om flere her som har fått "EL slim" rundt 3-4 dpo.

Takk! Får satste på at det bare var kroppen som skulle være rar denne måneden! Er jo veldig tempøkning, så skjønner liksom ikke noe annet enn at el har vært :confused:
 
Hei jeg hadde positiv El test i går, negativ i dag. Er det vits å hoppe i høyet i dag eller er det for sent?
Hopp i høyet i dag ;)

Det er fortsatt sjanse enda. Om den var positiv i går har du sikkert El i dag. Så kos deg med mannen i dag og i morgen :happy:
 
Hopp i høyet i dag ;)

Det er fortsatt sjanse enda. Om den var positiv i går har du sikkert El i dag. Så kos deg med mannen i dag og i morgen :happy:

Vi hadde sex 3 dager før, 1 dag før, og dagen jeg fikk positiv test.. I dag er vi på hyttetur med svigers, med rom vegg i vegg :banghead::hungover:
Vi får se hva vi får til, men sjansen er vel der uansett for at vi har truffet?
 
Vi hadde sex 3 dager før, 1 dag før, og dagen jeg fikk positiv test.. I dag er vi på hyttetur med svigers, med rom vegg i vegg :banghead::hungover:
Vi får se hva vi får til, men sjansen er vel der uansett for at vi har truffet?
Dere har nok gode muligheter da :happy:
 
Vi hadde sex 3 dager før, 1 dag før, og dagen jeg fikk positiv test.. I dag er vi på hyttetur med svigers, med rom vegg i vegg :banghead::hungover:
Vi får se hva vi får til, men sjansen er vel der uansett for at vi har truffet?

Skal ikke stå på innleggingen av aksjer i alle fall ;)
 
Her sier premom at jeg er 3 dpo (straks 4), men den tar utgangspunkt i forrige syklus. Får nesten bare vente og se hva som skjer. Har gitt opp el testinga, for de har blitt svake igjen. Fanget ikke opp positiv test heller, så aner ikke om egget har sluppet.

Har egt lite tro på denne perioden, karantene og så forkjølelse.. ergo dårlig form de siste dagene, så får håpe jeg hadde el rundt da premom tror, for da har vi hvertfall fått lagt inn aksjer.

Spennende å følge med på dere andre i dpo- land da ❤❤
 
Ikke noe utslag på EL-tester enda, mulig jeg egentlig hører med i neste ikm gruppe da. Vi får se om det blir noe utslag i kveld:happy:
 
Jeg skjønner meg ikke på grafen min nå... Fikk nesten positiv test på cd12.. Morgenen etter steg tempen og testen var negativ igjen. Den har steget siden og nå cd15 satte ff kryss på el cd12.. Mener selv jeg hadde EL cd 13.. Men hvorfor steg tempen? Om jeg har positiv test kl 18 på kvelden.. Kan el være så tidlig som samme natt? Hvis så så er jeg jo 3 dpo og tempen og grafen stemmer... Men hvis ikke er jeg 2 dpo og tempen da på bærtur :s
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200926_080818.jpg
    Screenshot_20200926_080818.jpg
    54,7 KB · Visninger: 34
Har ikke tempet før denne syklusen, så føler meg helt fersk og uviten. Er dette nok tempøkning til å kunne si at eggløsning med sikkerhet har vært?
 

Vedlegg

  • 1D1275E4-26CB-42AD-92DB-BCCA8596AF51.jpeg
    1D1275E4-26CB-42AD-92DB-BCCA8596AF51.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 46
Last edited:
Har ikke tempet før denne syklusen, så føler meg helt fersk og uviten. Er dette nok tempøkning til å kunne si at eggløsning med sikkerhet har vært?
Lettere å tyde om man bruker appen fertility friend den setter kryss når tempen har økt... Den blå streken er nå? For hvis ja ser det jo sånn ut at el har vært :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200926_080818.jpg
    Screenshot_20200926_080818.jpg
    54,7 KB · Visninger: 38
Back
Topp