IKM uke 41

Så jeg var hos legen tidligere i dag pga UVI, og nå må jeg gå en uke på antibiotikakur. Det var altså ingen alternativ.
Håper dette ikke påvirker kroppen negativt, om det har klaffet denne pp...
Håper det ikke påvirker noe for deg :happy:
 
Velkommen inn til dpo-land alle dere som fikk positiv test i går :greet025
Når kommer dere til å teste? Jeg gleder meg til testene renner inn her :happy:

Nå har Flo bekreftet eggløsning basert på temphopp i dag også. Bekreftet EL til cd14, slik at jeg er 2 DPO i dag.

jeg har bestemt meg for å legge bort pessimisten (lov å prøve?) og stole på dette og nyte DPO-land :smiley-bounce012
Her blir det ingen testing før ikm :) venter til da. Veldig enkelt når man ikke har tester liggende :hilarious::happy::)
 
Så jeg var hos legen tidligere i dag pga UVI, og nå må jeg gå en uke på antibiotikakur. Det var altså ingen alternativ.
Håper dette ikke påvirker kroppen negativt, om det har klaffet denne pp...

Håper du fikk en "gravidvennlig" AB? Forøvrig, jeg har gjerne minst 2 UVIer pr svangerskap, og må da gå på AB. Så, skal sånn sett ikke ha noe å si :)
 
Jeg må oppdateres litt;

MrsSunflower - 26 - PP13 - B1 - EL 21/22.09 - IKM 06.10

EL føltes så annerledes ut denne måneden, kanskje grunnet HSG? Derfor litt usikker på hvilken dag, men tempen steg allerede litt den 22 så ff har satt EL til 21.

Håper dette er måneden for oss alle :D:Heartred
 
Noen som «sliter» med tempen etter eggløsning ? Kjenner det så utrolig godt når temp øker etter eggløsning :wtf: føles nesten som om jeg brygger på noe ... slikt skjer hver mnd :wtf:

Samme her! Ikke rett etter el, men rundt en uke etter, tempen min blir ganske høy og jeg føler meg egentlig småsyk helt frem til tr kommer...:wacky:
 
Samme her! Ikke rett etter el, men rundt en uke etter, tempen min blir ganske høy og jeg føler meg egentlig småsyk helt frem til tr kommer...:wacky:
Uff er så fælt :yuck: har også blitt en gjenganger å bli svimmel rett etter el .... :mad: føler meg bare rett og slett slapp og ekkel :hilarious::wtf:
 
Velkommen inn til dpo-land alle dere som fikk positiv test i går :greet025
Når kommer dere til å teste? Jeg gleder meg til testene renner inn her :happy:

Nå har Flo bekreftet eggløsning basert på temphopp i dag også. Bekreftet EL til cd14, slik at jeg er 2 DPO i dag.

jeg har bestemt meg for å legge bort pessimisten (lov å prøve?) og stole på dette og nyte DPO-land :smiley-bounce012

1DPO her også.. Kjenner meg selv såpass godt, at jeg vet jeg aldri klarer å vente til IKM. Tipper rundt 9DPO.

Krysser fingrene for at vi alle får positive tester ❤️
 
Håper du fikk en "gravidvennlig" AB? Forøvrig, jeg har gjerne minst 2 UVIer pr svangerskap, og må da gå på AB. Så, skal sånn sett ikke ha noe å si :)
Uff det er en lettelse å høre dette, takk! Det er sjeldent jeg må gå på AB, og at det må skje akkurat NÅ liksom... :hungover:
 
Hjelp!

Trodde jeg var 3dpo i dag (tre dager med høy temperatur og lh test som ble positiv og så negativ.

Men så i dag føles plutselig tappen myk og åpen ut, el slim + litt smerter i hoftekammen (Hadde også de vanlige el smertene tre dager siden).

Legger ved grafen min, som dere ser har jeg hatt el slim av og på hele måneden, aner ikke hvorfor..

Skjønner ikke hvordan El ikke kan ha vært med den temp stigningen her! Tenkte kanskje at tappen føltes åpen ut siden jeg hadde HSG denne måneden, men det forklarer jo ikke el slim..
20200924_115020.jpg
 
Hjelp!

Trodde jeg var 3dpo i dag (tre dager med høy temperatur og lh test som ble positiv og så negativ.

Men så i dag føles plutselig tappen myk og åpen ut, el slim + litt smerter i hoftekammen (Hadde også de vanlige el smertene tre dager siden).

Legger ved grafen min, som dere ser har jeg hatt el slim av og på hele måneden, aner ikke hvorfor..

Skjønner ikke hvordan El ikke kan ha vært med den temp stigningen her! Tenkte kanskje at tappen føltes åpen ut siden jeg hadde HSG denne måneden, men det forklarer jo ikke el slim..
Vis vedlegget 336492
Der ser det ganske tydelig ut som at EL har vært... kan det være andre årsaker til smertene og at slimet endrer konsistens? (vet ikke om HSG har noe å si)
 
Der ser det ganske tydelig ut som at EL har vært... kan det være andre årsaker til smertene og at slimet endrer konsistens? (vet ikke om HSG har noe å si)

Ja enig, men at tappen liksom blir myk igjen og så el slim gjør meg veldig forvirret! Kanskje det bare er en rar måned :hungover: Aner ikke hva som kan være grunn for symptomene! Tenkte tappen kanskje var irritert etter hsg, så derfor oppfører seg annerledes, bleh
 
Jeg må oppdatere datoene litt: EL 24.09 (i dag) og IKM 08.10. Har fått lagt inn aksjer, så håper, håper! Men nå begynner vandringen i DPO-land.. Forhåpentligvis kommer to uker til å gå fort! :)
 
Uff det er en lettelse å høre dette, takk! Det er sjeldent jeg må gå på AB, og at det må skje akkurat NÅ liksom... :hungover:

Det er nok verre å ha en gående infeksjon i kroppen. Og om du skulle bli gravid, så er jo sjansene for komplikasjoner med uvi mer vanlig; og mer farlig. Så, sterk UVI bør absolutt behandles!
Men; kjøp soppmiddel hvis du ikke har det i hus. Pga AB, altså. UFATTELIG kjipt å få akutt soppinfeksjon i underlivet lørdag kveld, liksom..
 
Hjelp!

Trodde jeg var 3dpo i dag (tre dager med høy temperatur og lh test som ble positiv og så negativ.

Men så i dag føles plutselig tappen myk og åpen ut, el slim + litt smerter i hoftekammen (Hadde også de vanlige el smertene tre dager siden).

Legger ved grafen min, som dere ser har jeg hatt el slim av og på hele måneden, aner ikke hvorfor..

Skjønner ikke hvordan El ikke kan ha vært med den temp stigningen her! Tenkte kanskje at tappen føltes åpen ut siden jeg hadde HSG denne måneden, men det forklarer jo ikke el slim..
Vis vedlegget 336492

Jeg tror EL har vært, altså. Tempen er jo forhøyet. Har også lest om flere her som har fått "EL slim" rundt 3-4 dpo.
 
Jeg trooor jeg hadde EL i går... Tempen er på vei opp igjen og hadde nesten positiv test på onsdag. Forrige pp ble ikke testen helt positiv heller så kanskje wish testene er litt dumme?
Så da tror jeg at jeg er 1 dpo nå? :)
Hvordan går det med dere? :) noen som nærmer seg testing? :)
 
Jeg blødde enda litt til i dag.. Veldig rart. Håper det ikke er noe gale :sorry:
Nei uff, så kjedelig! Det skjedde med meg i forrige uke, spottet 4 dager da jeg egentlig skulle hatt eggløsning, men positiv test kom ikke før på onsdag. Kan jo hende du bare spotter litt ifm EL. Bruker du El-tester? Nærmer de seg positive?:happy:
 
Last edited:
2 dpo i dag :) tenker litt på at jeg ikke oppdaget el-slim denne gangen.. har jo lest at man kan bli gravid for det, så det trenger vel ikke være krise, men lurer jo på hvorfor siden jeg har hatt det tidligere. Spent! :)
 
Nei uff, så kjedelig! Det skjedde med meg i forrige uke, spottet 4 dager da jeg egentlig skulle hatt eggløsning, men positiv test kom ikke før på onsdag. Kan jo hende du bare spotter litt ifm EL. Bruker du El-tester? Nærmer de seg positive?:happy:
Jeg har allerede hatt positive tester og det er på tur ned igjen. Så dette er etter eggløsning. 1-2dager etter :sorry::(
 
Back
Topp