IKM uke 41

Ja! De ble positive i går kveld og fremdeles positive i dag :happy::happy: Blir det EL på deg snart?
Det kom for tidlig denne gangen, fikk positiv ELtest lørdag kveld. (Forventet ikke EL før mandag-tirsdag...) Har alltid vært veldig regelmessig, håper ikke syklusen begynner å tulle nå som vi har bestemt oss for å prøve på nr 2... :eek:
 
Forventet eggløsning ca imorgen. Etter nærmere en uke med murring,stikking og slim ser det ut som kroppen har roet seg i dag og jeg finner ikke mer EL-slim heller så regner da med eggløsning var i går eller forrigårs..? Skal ikke teste før ikm eller tett opptil ikm denne pp så sånn sett ikke så viktig å holde tritt på nøyaktig dpo:hilarious:.. men blir jeg ikke gravid denne pp blir det eggløsningstester neste gang!:shy:
 
Forventet eggløsning ca imorgen. Etter nærmere en uke med murring,stikking og slim ser det ut som kroppen har roet seg i dag og jeg finner ikke mer EL-slim heller så regner da med eggløsning var i går eller forrigårs..? Skal ikke teste før ikm eller tett opptil ikm denne pp så sånn sett ikke så viktig å holde tritt på nøyaktig dpo:hilarious:.. men blir jeg ikke gravid denne pp blir det eggløsningstester neste gang!:shy:
Det er sikkert lurt med EL tester. Dette er første pp jeg prøver dem (og ble overrasket over hvor tidlig jeg hadde EL, selv om jeg pleier å kjenne det på kroppen), og nå mistenker jeg at vi bommet på EL forrige mnd... :hungover:
 
Det er sikkert lurt med EL tester. Dette er første pp jeg prøver dem (og ble overrasket over hvor tidlig jeg hadde EL, selv om jeg pleier å kjenne det på kroppen), og nå mistenker jeg at vi bommet på EL forrige mnd... :hungover:
Ja jeg føler jeg kjenner godt når jeg har EL men så ble jeg gravid forrige pp og de testene ble positive for sent til at jeg faktisk hadde EL når jeg trodde hehe:hilarious:
 
Velkommen inn til dpo-land alle dere som fikk positiv test i går :greet025
Når kommer dere til å teste? Jeg gleder meg til testene renner inn her :happy:

Nå har Flo bekreftet eggløsning basert på temphopp i dag også. Bekreftet EL til cd14, slik at jeg er 2 DPO i dag.

jeg har bestemt meg for å legge bort pessimisten (lov å prøve?) og stole på dette og nyte DPO-land :smiley-bounce012
 
Velkommen inn til dpo-land alle dere som fikk positiv test i går :greet025
Når kommer dere til å teste? Jeg gleder meg til testene renner inn her :happy:

Nå har Flo bekreftet eggløsning basert på temphopp i dag også. Bekreftet EL til cd14, slik at jeg er 2 DPO i dag.

jeg har bestemt meg for å legge bort pessimisten (lov å prøve?) og stole på dette og nyte DPO-land :smiley-bounce012
1 dpo her:happy: tenker å starte testingen 9dpo:) hva med deg?
 
1 dpo her:happy: tenker å starte testingen 9dpo:) hva med deg?
Spennende - det er jo ikke så lenge tid. Dog 8 dager i DPO-land er lengre enn 8 vanlige dager :hilarious:

Jeg håper å holde meg til 12 DPO. Men aner ikke om jeg er så sterk :hilarious:
Men så lenge jeg klarer å unngå å teste på morgenen, så klarer jeg meg. Måtte tiden gå fort fremover :smiley-angelic001
 
Spennende - det er jo ikke så lenge tid. Dog 8 dager i DPO-land er lengre enn 8 vanlige dager :hilarious:

Jeg håper å holde meg til 12 DPO. Men aner ikke om jeg er så sterk :hilarious:
Men så lenge jeg klarer å unngå å teste på morgenen, så klarer jeg meg. Måtte tiden gå fort fremover :smiley-angelic001
Nei, det er ikke så lett:playful:
Hadde egentlig tenkt å vente lengre, men har nattevaktshelg da og vil ikke gå natt hvis jeg er gravid.
 
Nei, det er ikke så lett:playful:
Hadde egentlig tenkt å vente lengre, men har nattevaktshelg da og vil ikke gå natt hvis jeg er gravid.
Det skjønner jeg godt. Da er det greit å få testet :happy:
Jeg er litt pessimist av meg og eier ikke streksyn. Så tidlig testing for meg vil bare resultere i at jeg blir sur/skuffet tror jeg :hilarious:
 
CD13 i dag og fast smiley på CB digital :D da virker det som syklusen er i rute igjen etter sist syklus som var rot.
 
Jeg føler meg så utrolig usikker på om eggløsning har skjedd eller ikke denne syklusen. Men i følge premom og EL-testing så er jeg 1 dpo i dag, men synes testene fremdeles er litt sterke (ikke helt positive). Hva tenker dere? Men angående dpo-testing så begynner jeg vel 7-8-9 dpo tenker jeg. Når jeg ble gravid i mai så testet jeg positivt 9-10 dpo, men testet ikke før så kan hende jeg hadde sett det før også :happy:
 

Vedlegg

  • C37EB6CA-DBC1-4715-A4F6-84BBE61E0A7D.jpeg
    C37EB6CA-DBC1-4715-A4F6-84BBE61E0A7D.jpeg
    33,4 KB · Visninger: 65
Jepp :D skal få lagt inn aksjer i dag og i morgen i alle fall da:D blir selve eggløsningen beregnet til i morgen da?
Ja, eggløsning beregner man dagen etterpå. Kan være 12-48 timer etter tror jeg, men appene beregner til dagen etterpå. Med mindre man temper også
 
Jeg føler meg så utrolig usikker på om eggløsning har skjedd eller ikke denne syklusen. Men i følge premom og EL-testing så er jeg 1 dpo i dag, men synes testene fremdeles er litt sterke (ikke helt positive). Hva tenker dere? Men angående dpo-testing så begynner jeg vel 7-8-9 dpo tenker jeg. Når jeg ble gravid i mai så testet jeg positivt 9-10 dpo, men testet ikke før så kan hende jeg hadde sett det før også :happy:
Hmm, pleier du å ha streker hele syklusen. Ingen av de er positive som du sier. Og den positive var jo veldig positiv.
Hadde du andre tegn på El da?
Jeg ville testet videre bare i tilfellet egget ikke klarte å slippe på den første testen
 
Hmm, pleier du å ha streker hele syklusen. Ingen av de er positive som du sier. Og den positive var jo veldig positiv.
Hadde du andre tegn på El da?
Jeg ville testet videre bare i tilfellet egget ikke klarte å slippe på den første testen
Ja, pleier å ha streker hele syklusen. Men svakere og svakere etter eggløsning. Hadde masse tegn på eggløsning og masse masse el-slim, så vil jo tro eggløsning har skjedd og at jeg er 1 dpo, men tror jeg gjør som du foreslår og tester litt til for å være sikker på at egget slapp :happy:
 
Velkommen inn til dpo-land alle dere som fikk positiv test i går :greet025
Når kommer dere til å teste? Jeg gleder meg til testene renner inn her :happy:

Nå har Flo bekreftet eggløsning basert på temphopp i dag også. Bekreftet EL til cd14, slik at jeg er 2 DPO i dag.

jeg har bestemt meg for å legge bort pessimisten (lov å prøve?) og stole på dette og nyte DPO-land :smiley-bounce012
Tror jeg skal vente til 11 dpo (vi får se om jeg får det til, haha)
Med førstemann testet jeg ikke positivt før én uke etter IKM...
 
Så jeg var hos legen tidligere i dag pga UVI, og nå må jeg gå en uke på antibiotikakur. Det var altså ingen alternativ.
Håper dette ikke påvirker kroppen negativt, om det har klaffet denne pp...
 
Back
Topp