IKM uke 41

Lettere å tyde om man bruker appen fertility friend den setter kryss når tempen har økt... Den blå streken er nå? For hvis ja ser det jo sånn ut at el har vært :)
Ah, trodde premom var «godt nok» jeg :wacky: Får satse på å bruke fertility friend i neste syklus hvis det ikke går veien nå :happy:
 
Er det noen av dere som har en magefølelse på om det går veien eller ikke? ❤️
 
Er det noen av dere som har en magefølelse på om det går veien eller ikke? ❤️

Drømte i natt at jeg fikk en gutt til. Har kun drømt det når jeg ble gravid med sønnen min og i forrige mnd når jeg ble gravid.:hilarious: men ellers har jeg en følelse av at det ikke går denne mnd:wtf:
 
Drømte i natt at jeg fikk en gutt til. Har kun drømt det når jeg ble gravid med sønnen min og i forrige mnd når jeg ble gravid.:hilarious: men ellers har jeg en følelse av at det ikke går denne mnd:wtf:

Krysser fingrene ❤️ jeg drømte også at jeg skulle ha en gutt i natt. Du vet du er opphengt i graviditet når... :hilarious: men ja, har samme magefølelse som deg, at det ikke blir noe denne gangen. Kanskje for å ikke bli for skuffa :arghh:
 
Krysser fingrene ❤️ jeg drømte også at jeg skulle ha en gutt i natt. Du vet du er opphengt i graviditet når... :hilarious: men ja, har samme magefølelse som deg, at det ikke blir noe denne gangen. Kanskje for å ikke bli for skuffa :arghh:

Ja er nok en forsvarsmekanisme! Føles liksom bedre å ikke ha store forventninger å heller bli overrasket om det viser seg å klaffe..
Håper virkelig for oss alle :smiley-angelic001
 
Ja er nok en forsvarsmekanisme! Føles liksom bedre å ikke ha store forventninger å heller bli overrasket om det viser seg å klaffe..
Håper virkelig for oss alle :smiley-angelic001

Jeg vet, det er så mye følelser rundt det å prøve... Åh, jeg også ❤️ tenk hvis det gikk veien for alle i denne IKM-gruppa
:binkybaby:love7
 
Så enig med dere over her. Håper virkelig det går veien for oss :) Jeg prøver å ha lave forventninger, ås får jeg heller bli positivt overrasket. Men jeg klarer liksom ikke la være å kikke på senger, farger til barnerom, drømme meg vekk i baby baby baby og atter baby. Jeg er på prøveperiode 4 nå, men er innstilt på at det tar sin tid da jeg er overvektig. Ser at statestikken tilsier at det skal ta lenger tid for overvektige i så fall... Jeg er sååå spent :)
 
Så enig med dere over her. Håper virkelig det går veien for oss :) Jeg prøver å ha lave forventninger, ås får jeg heller bli positivt overrasket. Men jeg klarer liksom ikke la være å kikke på senger, farger til barnerom, drømme meg vekk i baby baby baby og atter baby. Jeg er på prøveperiode 4 nå, men er innstilt på at det tar sin tid da jeg er overvektig. Ser at statestikken tilsier at det skal ta lenger tid for overvektige i så fall... Jeg er sååå spent :)
Svigerinna mi er gravid og har begynt å se på utstyr og spør stadig om test. Det får jo meg i å tenke på alt vi må handle inn og jeg drømmer meg vekk jeg og :angelic: men har ikke noe tro på denne pp... så får se :happy:
 
Er det noen av dere som har en magefølelse på om det går veien eller ikke? ❤️

Jeg tør ikke håpe for mye, alltid redd for å bli skuffa, men samtidig har jeg en god følelse denne gangen :) Får bare vente å se om det stemmer :hilarious::wideyed: men veldig glad for at denne syklusen er litt på stell igjen, og EL kom til forventet dato. Jeg også drømte at jeg fikk en gutt til :p for et par dager sia.

Føler jeg har hatt veldig tydelige EL symptomer denne gangen, har vært veldig veldig øm i magen, og helt sånn varm/ føler meg helt kokt i fjeset:wideyed: Og nå er det veldig murring / ømt enda. regnes man som 1 dpo dagen etter EL? I så fall er jeg der i dag:D
 
Er det noen av dere som har en magefølelse på om det går veien eller ikke? ❤️


Jeg har store forhåpninger, men samtidig er jeg realistisk og føler at det slett ikke er sikkert det blir klaff nå heller. Prøver å ikke tenke så altfor mye på det nå, men blir nok å kjenne litt mer på følelsene når vi nærmer oss 9-10 dpo ;)
 
Hei hei :) mine sykluser har vært så utegelmessige i det siste.... derfor jeg har ventet med å melde meg inn i gruppe :p Fikk første positive eggløsningstest i kvell syklusdag 23 :D . Så da er vell eggløsning i mårra? Eller er det etter peak at den kommer? Miami92- 27år- PP7- B2 - EL 27.09 - IKM 11/10
 

Vedlegg

  • B4F91021-CE24-4F0F-BF7B-8A2E8B9312B2.jpeg
    B4F91021-CE24-4F0F-BF7B-8A2E8B9312B2.jpeg
    37,8 KB · Visninger: 35
Når begynner dere å teste?
Skal vente så lenge som mulig. Orker ikke de stressende dagene med "er streken sterk nok". Har derfor kun kjøpt inn vanlige tester her denne gangen. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å vente når testene strømmer inn her...:hilarious:
 
Back
Topp