IKM uke 40

Tusen takk for tips :greet025 Jeg ante ikke at de var «dårlige», men når du sier det så var de faktisk fortsatt negative mens andre var positive sist.. Tenker jeg kjøper Make Sure på mandag om mensen fortsatt ikke kommer. Føler jo det er for godt til å være sant å treffe på første el og én runde i høyet, men klarer ikke å legge det fra meg :p Litt vanskelig å estimere da jeg ikke har hatt mens siden oktober i fjor, men eggehviten er ganske lett å spotte hos meg..har ikke noe å ta temp med, så alt blir jo veldig på måfå. Ut ifra eggehviten er jeg nå tre dager senere med negativ test enn jeg var sist, men jeg har forstått det som at egget kan slippes litt senere enn man tror også. Blir gal av å gå og lure, lengter sånn etter å få gå gravid igjen :nailbiting:
Det var forresten ikke meningen å kræsje forumet her, men dere er jo så aktive og temanavnet traff, så jeg dristet meg til å spørre ekspertpanelet :Heartpink
Det skjer jo med mange, så det kan jo skje deg også :Heartred haha kjenner igjen det å gå å lure, skulle helst hatt svar i går! :hilarious:
Ikke noe å unnskylde for, her er det åpent for alle :love7

Jeg ville også tatt en Makesure test, de kan visst kjøpes på Meny. De er veldig ålreite og slår ut tidlig! Forferdelig vondt å lese om hva dere har måtte oppleve, en slik sorg klarer jeg ikke å sette meg inn en gang. Måtte jeg aldri behøve det heller. Håper du er gravid med regnbuebaby :Heartred
Tusen takk, jeg kjøper på mandag hvis ikke det skjer noe nytt ila helgen :D
Takk, unner ingen å oppleve det samme som vi gjorde :Heartred Heldigvis er sjansene små! Vi håper veldig at vi kan få en lillesøster eller -bror så snart som mulig :Heartpink:Heartblue

Tusen takk for tips :greet025 Jeg ante ikke at de var «dårlige», men når du sier det så var de faktisk fortsatt negative mens andre var positive sist.. Tenker jeg kjøper Make Sure på mandag om mensen fortsatt ikke kommer. Føler jo det er for godt til å være sant å treffe på første el og én runde i høyet, men klarer ikke å legge det fra meg :p Litt vanskelig å estimere da jeg ikke har hatt mens siden oktober i fjor, men eggehviten er ganske lett å spotte hos meg..har ikke noe å ta temp med, så alt blir jo veldig på måfå. Ut ifra eggehviten er jeg nå tre dager senere med negativ test enn jeg var sist, men jeg har forstått det som at egget kan slippes litt senere enn man tror også. Blir gal av å gå og lure, lengter sånn etter å få gå gravid igjen :nailbiting:
Det var forresten ikke meningen å kræsje forumet her, men dere er jo så aktive og temanavnet traff, så jeg dristet meg til å spørre ekspertpanelet :Heartpink
Absolutt ingenting å unnskylde, her er det bare å slenge seg utpå!

13DPO og blenda ob (spotta i går og trodde TR var her) sa jeg skulle ta en digital i går , men blødde rosa så droppa test og plugga igjen hølet :bag: har jo super menssmerter og ingen ømme bryster … så er skeptisk . Puppa pleier å ramle av når jeg er gravid . Fortsatt svak test , jeg ryker på en digital ved neste tiss. Tømte ut de dyrebare dråpene mine:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_4818.jpeg
    IMG_4818.jpeg
    2 MB · Visninger: 139
  • IMG_4819.jpeg
    IMG_4819.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 136
13DPO og blenda ob (spotta i går og trodde TR var her) sa jeg skulle ta en digital i går , men blødde rosa så droppa test og plugga igjen hølet :bag: har jo super menssmerter og ingen ømme bryster … så er skeptisk . Puppa pleier å ramle av når jeg er gravid . Fortsatt svak test , jeg ryker på en digital ved neste tiss. Tømte ut de dyrebare dråpene mine:nailbiting:
Rene thrilleren dette her!

Den er jo så tydelig!! :smiley-angelic001

Haha :laughing002 Jeg klarer jo fortsatt ikke helt å tro det , så jeg stappa tre ob i lomma før vi dro av gårde her:bag:.

Det er tredje gang i år at jeg får positiv test , håper at alle gode ting er tre og at denne sitter :Heartred
Håper virkelig for deg! Mange får jo også veeeldig svake streker i begynnelsen fordi hcg fortsatt er såpass lav enda, men jeg håper dette går rette veien :Heartpink

Nei, her må jeg ta ansvar, ser jeg :knegg: Jeg er da ikke den eneste med ikm i uke 40!

Fyll inn:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: FruJohnsen- 35- B3- PP2- EL 24.09- IKM 8.10

Lykke til❤️

Mandag 2.oktober

Tirsdag 3.oktober

Onsdag 4.oktober

Torsdag 5.oktober

Fredag 6.oktober
Ch82 - 40 år - B1 - PP 9 - EL 22/23.09 - IKM 06.10.
Jiffy_ - 27 - B1 - PP8/9 - EL 22.09 - IKM 06.10

Lørdag 7.oktober
YNWA - 36 - B3 - PP4 - EL 24/9 (ifølge FF)- IKM 7/10 (ifølge FF)

Søndag 8.oktober
Gressløken - 31 - B2 - PP5 (1. m/Letrozol) - EL 24/9 - IKM 8/10
31-B3-pp4-EL 24/09-IKM 08/10
Prinsessa - 41 - B4 - PP1 (etter MA) - EL24/08 - IKM 8/10
Hermine84, B4, PP1, EL 24? IKM 8

Usikker/byttet uke:
Dragens hule

Gravid:Heartbigred
Snuppelupp94
FruJohnsen
Frk.strikk
AG89
Mulan
Iselilja
Fjellgeiti

TR:smiley-angry017
Mali3
Mamacitaa
FruHåpefull82
GardsHulder
Håpefullmh
Førstegangsklar
AnneS
Sprettball1
Tia
Kan bare ta meg bort, jeg har verken fått mensen eller er gravid så har nok ikke hatt el denne gangen heller :(

Haha :laughing002 Jeg klarer jo fortsatt ikke helt å tro det , så jeg stappa tre ob i lomma før vi dro av gårde her:bag:.

Det er tredje gang i år at jeg får positiv test , håper at alle gode ting er tre og at denne sitter :Heartred
Skal jeg sette opp som gravid? :love7

Back
Topp