Signerer denne altsåÅåh, er du sikker? Håpet er ikke ute før tr kommer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne altsåÅåh, er du sikker? Håpet er ikke ute før tr kommer![]()

Murringer, masse murringer. Veldig ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Men puppene og murringene var det førsteHva slags symptomer har dere som er gravide nå . Jeg har jo bare svake positive og tørr ikke helt juble . Men har hatt murringer siden mandag (IKM søndag ) pleier ikke å ha murringer så lenge før mens , men dog stoler man ikke helt på det heller .
Ja jeg glemte helt for jeg har hatt så vondt i korsryggen siden tirsdag …Murringer, masse murringer. Veldig ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Men puppene og murringene var det første
Jeg tar dette som gode tegn på spire, jeg altså!Ja jeg glemte helt for jeg har hatt så vondt i korsryggen siden tirsdag …
Ja, dessverre… Hatt min andel kjemiske og svakere tester + dårligere følelse taler for det… Aldri hatt så svak test 13dpo før. Sist kjemisk tok det 3mnd før jeg fikk ny syklus, så håper virkelig ikke det skjer igjen!Ååh, er du sikker? Håpet er ikke ute før tr kommer![]()
Så prøver vi pp2

Rosa, men ikke rent blod?Jeg gikk en alvorlig tur i sta på ca en time og kjenner at noe kommer, visste ikke om det var utflod eller blod , men må jo gå hjem ….skulle hjem å ta den berømte digitale cb , men da var det kommet rosa …så jeg plugga i en ob og droppa test…siden jeg har hatt samtlige med svak strek de to dagene her, er det da kjemisk jeg har hatt ?
Jeg kan derfor settes på TRSå prøver vi pp2
![]()
men det gikk fint
har også hatt kjemisk, men da med svake streker over flere dager, og begynt å blø et par dager etter ikm 
Bytta ob nå og da var det ikke noe , men har menssmurringer . Kan jo sveve litt på at det er et håpRosa, men ikke rent blod?
Jeg spottet rundt ikm da jeg var gravid med minstenmen det gikk fint
har også hatt kjemisk, men da med svake streker over flere dager, og begynt å blø et par dager etter ikm
![]()
Var rosa ja , egentlig litt som når slimproppen går …Jeg hadde beholdt håpet litt til da!Bytta ob nå og da var det ikke noe , men har menssmurringer . Kan jo sveve litt på at det er et håpVar rosa ja , egentlig litt som når slimproppen går …
som sagt, så spottet jeg på ikm, og murringene jeg hadde gjorde meg veldig bekymret (jeg leste dagboken jeg hadde her inne på den tiden). Så jeg hadde fortsatt å teste litt hvis jeg var deg 
Sniker, Metode er kjent for å slå ut kjempe sent! Har du mulighet til å kjøpe Make Sure på Meny eller spar er det så mye bedre testerHeiNy her inne. Håper ikke det er tmi, men…
Er i første syklus etter dødfødsel (fullgått svangerskap, 2 mnd siden), og derfor null kontroll på noe som helst. Men, hadde eggehvite 19. sept, regner da med at el var et sted rundt 20., det vil vel si at ikm skulle vært i dag.
Har hatt metallsmak i munnen og kremete utflod de siste dagene, litt tørrere i dag kanskje. Litt eggehvitlignende et par ganger denne uken. Brune sirkler rundt nipplene, men usikker på om de har vært sånn siden fødsel. Ellers ingen symptomer, men heller ikke tr. Husker ikke når symptomene kom sist, men metallsmaken kom først.
Har tatt metode test tidlig på morgenurin i dag, blendahvit… Er det håp? Kan syklusen være litt rar siden det er første etter fødsel?

Jeg ville også beholdt håpet litt til! Jeg har massive mensmurringer, sterkere enn før mensen. Men jeg er gravid, ingen tvil om det. Som AnneS sier det det ikke uvanlig å spotte og faktisk blø heller i begynnelsen!Bytta ob nå og da var det ikke noe , men har menssmurringer . Kan jo sveve litt på at det er et håpVar rosa ja , egentlig litt som når slimproppen går …
Jeg ville også tatt en Makesure test, de kan visst kjøpes på Meny. De er veldig ålreite og slår ut tidlig! Forferdelig vondt å lese om hva dere har måtte oppleve, en slik sorg klarer jeg ikke å sette meg inn en gang. Måtte jeg aldri behøve det heller. Håper du er gravid med regnbuebabyHeiNy her inne. Håper ikke det er tmi, men…
Er i første syklus etter dødfødsel (fullgått svangerskap, 2 mnd siden), og derfor null kontroll på noe som helst. Men, hadde eggehvite 19. sept, regner da med at el var et sted rundt 20., det vil vel si at ikm skulle vært i dag.
Har hatt metallsmak i munnen og kremete utflod de siste dagene, litt tørrere i dag kanskje. Litt eggehvitlignende et par ganger denne uken. Brune sirkler rundt nipplene, men usikker på om de har vært sånn siden fødsel. Ellers ingen symptomer, men heller ikke tr. Husker ikke når symptomene kom sist, men metallsmaken kom først.
Har tatt metode test tidlig på morgenurin i dag, blendahvit… Er det håp? Kan syklusen være litt rar siden det er første etter fødsel?

Tok test på torsdag. Den var negativ. Så da stoppet jeg med progesteron. Og forventer då at TR dukker opp i løpet av helgen. Er ikke TR dukket opp til i morgen tar jeg ny test då.
Spennende! Krysser fingrene!Tok test på torsdag. Den var negativ. Så da stoppet jeg med progesteron. Og forventer då at TR dukker opp i løpet av helgen. Er ikke TR dukket opp til i morgen tar jeg ny test då.

Kommer du til å ta ny test senere i dag ?Ikke blødd mer , huka meg på TR i premom , men kanskje jeg skulle drøya den litt![]()

Tusen takk for tipsSniker, Metode er kjent for å slå ut kjempe sent! Har du mulighet til å kjøpe Make Sure på Meny eller spar er det så mye bedre tester![]()
Jeg ante ikke at de var «dårlige», men når du sier det så var de faktisk fortsatt negative mens andre var positive sist.. Tenker jeg kjøper Make Sure på mandag om mensen fortsatt ikke kommer. Føler jo det er for godt til å være sant å treffe på første el og én runde i høyet, men klarer ikke å legge det fra meg