IKM uke 40

12DPO synes den er super svak til at det er noe . Tenker å ta en digital cb senere idag . Har ikke ømme pupper heller , så tenker nok at TR kommer til søndag :sad010

Vedlegg

• IMG_4813.jpeg
    IMG_4813.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 132
12DPO synes den er super svak til at det er noe . Tenker å ta en digital cb senere idag . Har ikke ømme pupper heller , så tenker nok at TR kommer til søndag :sad010

Den er jo sterkere enn i går?❤️

Den er absolutt sterkere enn igår! Jeg tviler på at det kommer noen tr til deg på søndag! Gratulerer :excited001

Ja, kan hende det kommer igjen når kroppen får stabilisert seg litt. Og det høres nydelig ut å ha en stressfri pp, men det er gjerne lettere sagt enn gjort. Når man først har hoppa ut i prøvinga er det vanskelig å roe det ned :angelic: Kanskje det er nå det skal klaffe for deg, det er jo typisk at det klaffer når det egentlig ikke «passer»:hilarious:
Det klaffet :Heartred:laughing005

En cb digital med ukeindikator vil nok slå ut :Heartred

Digital slår nok ut på dette ja!
Min er nesten litt svakere i dag, så kan være kjemisk her hos meg dessverre…

Nå har alle hvert svake og hadde det hvert skygge så hadde det vel ikke hvert på alle sammen ? Må vente på tiss igjen haha

Her er det dessverre såpass svakere tester i dag 13dpo at jeg nok må flyttes fra gravid :crybaby2 Håper bare blødningen kommer raskt og syklusen ikke tuller i lang tid!
Ååh, er du sikker? Håpet er ikke ute før tr kommer :Heartred

Back
Topp