Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg sette deg opp som gravid?Tusen takk!!![]()

12DPO synes den er super svak til at det er noe . Tenker å ta en digital cb senere idag . Har ikke ømme pupper heller , så tenker nok at TR kommer til søndag![]()
Ja, du kan gjøre detSkal jeg sette deg opp som gravid?![]()
Er jo gravid inntil videre så
Jeg synes og det , men må ha flere øyne heheDen er jo sterkere enn i går?![]()
Jeg synes og det , men må ha flere øyne hehe
Den er absolutt sterkere enn igår! Jeg tviler på at det kommer noen tr til deg på søndag! Gratulerer12DPO synes den er super svak til at det er noe . Tenker å ta en digital cb senere idag . Har ikke ømme pupper heller , så tenker nok at TR kommer til søndag![]()

Skal være gravid helt til juni, du!Ja, du kan gjøre detEr jo gravid inntil videre så
![]()
Det klaffetJa, kan hende det kommer igjen når kroppen får stabilisert seg litt. Og det høres nydelig ut å ha en stressfri pp, men det er gjerne lettere sagt enn gjort. Når man først har hoppa ut i prøvinga er det vanskelig å roe det nedKanskje det er nå det skal klaffe for deg, det er jo typisk at det klaffer når det egentlig ikke «passer»
![]()

En cb digital med ukeindikator vil nok slå ut12DPO synes den er super svak til at det er noe . Tenker å ta en digital cb senere idag . Har ikke ømme pupper heller , så tenker nok at TR kommer til søndag![]()

Som jeg håperSkal være gravid helt til juni, du!

Ja, ikke sant! Ble gravide i september begge to og, vi som følte på oss at september var månedenDet klaffet![]()

Det er veldig gøy!Ja, ikke sant! Ble gravide i september begge to og, vi som følte på oss at september var måneden![]()

Digital slår nok ut på dette ja!12DPO synes den er super svak til at det er noe . Tenker å ta en digital cb senere idag . Har ikke ømme pupper heller , så tenker nok at TR kommer til søndag![]()
Venter på tr som ikke har dukket opp enda, fikk ikke fall I tempen i dag heller, så kanskje jeg må vente litt tilHvordan er det med dere som har ikm idag?![]()
Ååh, er du sikker? Håpet er ikke ute før tr kommerHer er det dessverre såpass svakere tester i dag 13dpo at jeg nok må flyttes fra gravidHåper bare blødningen kommer raskt og syklusen ikke tuller i lang tid!