IKM uke 40

Ifølge svoger, så ble han anklaget for å ha voldtatt denne jenta (jeg kan garantere at han IKKE har gjort det, og denne jenta har heller ikke det best ryktet ifht å fare med løgn). Så jeg tviler på at det blir snakk om noe omsorg for han (stakkars baby).
For en Hotell Cæsar episode! Evt hel sesong! Villt!

Negativ 12 dpo, gidder ikke teste mere så da kan jeg settes på TR. Ser frem mot ny pp sammen med noen av dere :happy:

Gratulerer til dere som er gravide :Heartred
IMG_4653.jpeg

Gjør det! Krysser fingrene for at tempen holder seg oppe!
Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere tester :wacky: Ser mer rosa ut i virkeligheten!

Vedlegg

• 51F858A0-BBA4-40EB-986C-3ABFC3E5A2CE.jpeg
    51F858A0-BBA4-40EB-986C-3ABFC3E5A2CE.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 132
Hva tenker dere tok både hcg og LH test , LH ble tydelig svak . Er 10 dpo tok nå i ettermiddag . Tror dere det er den berømte umulige streken eller baby strek ?

Vedlegg

• IMG_4802.jpeg
    IMG_4802.jpeg
    1 MB · Visninger: 121
Hva tenker dere tok både hcg og LH test , LH ble tydelig svak . Er 10 dpo tok nå i ettermiddag . Tror dere det er den berømte umulige streken eller baby strek ?
Ikke godt å si, men jeg har aldri fått skygge på babyplan, så jeg krysser fingrene for deg :Heartpink :angelic:

Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere tester :wacky: Ser mer rosa ut i virkeligheten!
Så gøy! Den ser veldig positiv ut ja:angelic::Heartpink

Åh hurra!!! Gratulerer!

Jeg er ikke kjent med babyplan, syns den ser rosa ut? Du får ta flere for å forsikre deg :joyful:

Oj oj oj jeg er så spent på å tisse i morgen . Vet bare ikke om jeg skal ta første tiss eller et par senere :bag: :laughing002
Åå spent på dine vegne! Jeg klarer ikke å vente på sånt så jeg hadde tatt første men har kjøpt sånn en million tester på Ali express så jeg tok tre ulike bare i kveld liksom så jeg er INGEN målestokk

Åå spent på dine vegne! Jeg klarer ikke å vente på sånt så jeg hadde tatt første men har kjøpt sånn en million tester på Ali express så jeg tok tre ulike bare i kveld liksom så jeg er INGEN målestokk
Haha jeg bestillte 100 el tester og fikk med et lass hcg tester , men bestilte sikkert 40 fra babyplan også hehe så jeg er ikke manko på tester , men en smule redd for nå har jeg hatt 2 MA i år . En i våres og en i september :( tørr liksom ikke kjenne helt på følsene . Men nå sitter jeg faktisk å venter på å bli tissa trengt . Finni to hcg tester fra forskjellig merker . :nailbiting:

Back
Topp