Enig!Æsj! Menn får så ofte høre at de er sleipe og dumme - men kvinnfolk kan være like ekle de altså!
Jeg håper jo for barnets skyld at mor lar han/henne treffe far iblant! Man SKAL klare å sette seg barnet før en selv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Æsj! Menn får så ofte høre at de er sleipe og dumme - men kvinnfolk kan være like ekle de altså!
Jeg håper jo for barnets skyld at mor lar han/henne treffe far iblant! Man SKAL klare å sette seg barnet før en selv!
Jeg ser noe på alle treSer noen av disse positive ut? Føler jeg ser strek men vanskelig å stole på seg selv.. er 8dpo i dag!
(Alle tatt i dag tidlig)
Vis vedlegget 416263Vis vedlegget 416264Vis vedlegget 416265
For en Hotell Cæsar episode! Evt hel sesong! Villt!Ifølge svoger, så ble han anklaget for å ha voldtatt denne jenta (jeg kan garantere at han IKKE har gjort det, og denne jenta har heller ikke det best ryktet ifht å fare med løgn). Så jeg tviler på at det blir snakk om noe omsorg for han (stakkars baby).
Ser noen av disse positive ut? Føler jeg ser strek men vanskelig å stole på seg selv.. er 8dpo i dag!
(Alle tatt i dag tidlig)
Vis vedlegget 416263Vis vedlegget 416264Vis vedlegget 416265

Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere testerGjør det! Krysser fingrene for at tempen holder seg oppe!
Ser mer rosa ut i virkeligheten!Hurra!Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere testerSer mer rosa ut i virkeligheten!

Hurra!Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere testerSer mer rosa ut i virkeligheten!

Ikke godt å si, men jeg har aldri fått skygge på babyplan, så jeg krysser fingrene for degHva tenker dere tok både hcg og LH test , LH ble tydelig svak . Er 10 dpo tok nå i ettermiddag . Tror dere det er den berømte umulige streken eller baby strek ?

Så gøy! Den ser veldig positiv ut jaTempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere testerSer mer rosa ut i virkeligheten!

Åh hurra!!! Gratulerer!Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere testerSer mer rosa ut i virkeligheten!
Jeg er ikke kjent med babyplan, syns den ser rosa ut? Du får ta flere for å forsikre degHva tenker dere tok både hcg og LH test , LH ble tydelig svak . Er 10 dpo tok nå i ettermiddag . Tror dere det er den berømte umulige streken eller baby strek ?

Dette synes jeg ser ut som babystrek ja !Hva tenker dere tok både hcg og LH test , LH ble tydelig svak . Er 10 dpo tok nå i ettermiddag . Tror dere det er den berømte umulige streken eller baby strek ?
Oj oj oj jeg er så spent på å tisse i morgen . Vet bare ikke om jeg skal ta første tiss eller et par senereDette synes jeg ser ut som babystrek ja !

Åå spent på dine vegne! Jeg klarer ikke å vente på sånt så jeg hadde tatt første men har kjøpt sånn en million tester på Ali express så jeg tok tre ulike bare i kveld liksom så jeg er INGEN målestokkOj oj oj jeg er så spent på å tisse i morgen . Vet bare ikke om jeg skal ta første tiss eller et par senere![]()
![]()
Så bra at den ikke har kommet! Litt lengre lutealfase gjør ingenting!Tr er ikke kommet enda, men du kan sette meg på tr likevel @FruJohnsen![]()
Haha jeg bestillte 100 el tester og fikk med et lass hcg tester , men bestilte sikkert 40 fra babyplan også hehe så jeg er ikke manko på tester , men en smule redd for nå har jeg hatt 2 MA i år . En i våres og en i septemberÅå spent på dine vegne! Jeg klarer ikke å vente på sånt så jeg hadde tatt første men har kjøpt sånn en million tester på Ali express så jeg tok tre ulike bare i kveld liksom så jeg er INGEN målestokk