Det skjer jo med mange, så det kan jo skje deg ogsåTusen takk for tipsJeg ante ikke at de var «dårlige», men når du sier det så var de faktisk fortsatt negative mens andre var positive sist.. Tenker jeg kjøper Make Sure på mandag om mensen fortsatt ikke kommer. Føler jo det er for godt til å være sant å treffe på første el og én runde i høyet, men klarer ikke å legge det fra meg
Litt vanskelig å estimere da jeg ikke har hatt mens siden oktober i fjor, men eggehviten er ganske lett å spotte hos meg..har ikke noe å ta temp med, så alt blir jo veldig på måfå. Ut ifra eggehviten er jeg nå tre dager senere med negativ test enn jeg var sist, men jeg har forstått det som at egget kan slippes litt senere enn man tror også. Blir gal av å gå og lure, lengter sånn etter å få gå gravid igjen
Det var forresten ikke meningen å kræsje forumet her, men dere er jo så aktive og temanavnet traff, så jeg dristet meg til å spørre ekspertpanelet![]()
haha kjenner igjen det å gå å lure, skulle helst hatt svar i går! 
Ikke noe å unnskylde for, her er det åpent for alle

Jeg ante ikke at de var «dårlige», men når du sier det så var de faktisk fortsatt negative mens andre var positive sist.. Tenker jeg kjøper Make Sure på mandag om mensen fortsatt ikke kommer. Føler jo det er for godt til å være sant å treffe på første el og én runde i høyet, men klarer ikke å legge det fra meg 

har jo super menssmerter og ingen ømme bryster … så er skeptisk . Puppa pleier å ramle av når jeg er gravid . Fortsatt svak test , jeg ryker på en digital ved neste tiss. Tømte ut de dyrebare dråpene mine
Jeg er da ikke den eneste med ikm i uke 40!