IKM uke 40

Tempen holdt seg oppe, og jammen er ikke testen positiv!! 11dpo, tror jeg, føler streken er veldig svak, men det er lov å håpe da! Nå må jeg ut å kjøpe flere tester :wacky: Ser mer rosa ut i virkeligheten!
Mye tydeligere strek i dag, så jeg kan settes på gravid :cat:

Vedlegg

• 988C61B4-5FCF-4391-83E4-78D195D21491.jpeg
    988C61B4-5FCF-4391-83E4-78D195D21491.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 108
Haha jeg bestillte 100 el tester og fikk med et lass hcg tester , men bestilte sikkert 40 fra babyplan også hehe så jeg er ikke manko på tester , men en smule redd for nå har jeg hatt 2 MA i år . En i våres og en i september :( tørr liksom ikke kjenne helt på følsene . Men nå sitter jeg faktisk å venter på å bli tissa trengt . Finni to hcg tester fra forskjellig merker . :nailbiting:
Jeg angrer på jeg bestilte så få el tester for dette tar tydeligvis evigheter. Hvilke kjøper du?
Skjønner godt det er vanskelig å tørre kjenne på følelsen da <3 man er liksom ikke mål selv om man får pos test heller.
Du må oppdatere når du har tisset, hihi

Jeg angrer på jeg bestilte så få el tester for dette tar tydeligvis evigheter. Hvilke kjøper du?
Skjønner godt det er vanskelig å tørre kjenne på følelsen da <3 man er liksom ikke mål selv om man får pos test heller.
Du må oppdatere når du har tisset, hihi
Jeg bestillte på eBay kan legge ved bilde . Tok den eBay testen nå og synes den er svak til å være 12dpo.

Vedlegg

• IMG_4806.jpeg
    IMG_4806.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 108
Bare gikk for bra selger og produkt på diverse av varene . Kosta vel 200 +frakt i våres . :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Visninger: 72
el testene funker bra , man må vente litt lenger på svar enn på bp sine . Legger ved et bilde på forrig graviditet i sommer .

Vedlegg

• IMG_4804.jpeg
    IMG_4804.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 111
Jeg bestillte på eBay kan legge ved bilde . Tok den eBay testen nå og synes den er svak til å være 12dpo.
Men det er strek! Jeg hadde premom sine og var den øverste på bildet her jeg fikk samtidig som jeg fikk 1-2 på CB!
IMG_1700.jpeg

Last edited:
Jeg blir jo ikke klokere 11DPO idag (usikker om jeg sa at jeg var det i går , men dagene blir kaos når man har høstferie hehe) men jeg er 11DPO idag.
Det første bilde er idag og det siste fra sist graviditet . Har to digitale cb ,men er så gnien på dem . Jeg ser jo skygge selv . Jeg har testa de negativt også og da er de kritthvite . Jeg blir gaaaaal :nailbiting: Hva ser dere? Har halve forumet svima av ?:laughing025

Vedlegg

• IMG_4807.jpeg
    IMG_4807.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 123
  • IMG_4804.jpeg
    IMG_4804.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 127
Jeg blir jo ikke klokere 11DPO idag (usikker om jeg sa at jeg var det i går , men dagene blir kaos når man har høstferie hehe) men jeg er 11DPO idag.
Det første bilde er idag og det siste fra sist graviditet . Har to digitale cb ,men er så gnien på dem . Jeg ser jo skygge selv . Jeg har testa de negativt også og da er de kritthvite . Jeg blir gaaaaal :nailbiting: Hva ser dere? Har halve forumet svima av ?:laughing025
Ser noe jeg også, men vanskelig å si! Min var mye sterkere i dag 12dpo så prøv igjen i morgen!

Back
Topp