Syns forresten at de du la ut i går ikke er merkbart sterkere enn i dag, for de du la ut i dag er fortsatt sterke! Er jo også kjempetidlig enda![]()
Synes det er stor forskjell jeg
De tre øverste er fra i går og de to nederste i dagFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns forresten at de du la ut i går ikke er merkbart sterkere enn i dag, for de du la ut i dag er fortsatt sterke! Er jo også kjempetidlig enda![]()
De tre øverste er fra i går og de to nederste i dagSer jo kjempe bra ut, gratulererVis vedlegget 416166
Synes det er stor forskjell jegDe tre øverste er fra i går og de to nederste i dag
Det er noe derSer dere også strek? Stoler ikke på meg selv lengre 9DPO Vis vedlegget 416170
Testen var blenda i dag, 9dpo, så jeg tenker at det ikke har klaffet denne runden. Jeg kommer nok ikke til å teste mer nå og kan settes på TR. Flere vil nok tenke at det er for tidlig, men jeg kjenner at jeg må bare innstille meg på ny runde allerede
Tusen takk, så kjekt du følger medsniker litt.
Har du testet noe mer ,@GardsHulder ?
Det er så spennende å følge med januar/februar gjengen![]()

Tenker masse på degEr ikke hjemme før 16.30, så får ikke testa før da. Blir en tålmodighetsprøve dette![]()
![]()

Vet dette er hardt!Synes dette er kjempefine streker, og det er uansett litt variasjoner på testene, det vil det alltid være og konsentrasjon på urin, og så er det tatt dag etter dag. Hcg dobler seg jo annenhver dag så tidligVis vedlegget 416166
Synes det er stor forskjell jegDe tre øverste er fra i går og de to nederste i dag
Da prøver jeg kanskje en annen en i morgen om ikke tempen faller daJa, rfsu er ganske elendige tester sånn sett
Har bare testet med dem frem til jeg gav meg 9/10dpoGjør det! Krysser fingrene for at tempen holder seg oppe!Da prøver jeg kanskje en annen en i morgen om ikke tempen faller daHar bare testet med dem frem til jeg gav meg 9/10dpo
Håper sånn! Takk for betryggende ordSynes dette er kjempefine streker, og det er uansett litt variasjoner på testene, det vil det alltid være og konsentrasjon på urin, og så er det tatt dag etter dag. Hcg dobler seg jo annenhver dag så tidlig![]()

Se der jaGriner av glede!Ferdig testa nå! For denne bekymringa var ikke god, så får det heller gå som det går
Vis vedlegget 416194
Så glad på dine vegne! Sikkert lurt å ikke teste så ofte! Om du skulle ryke på en testesmell, så i alle fall med noen dagers mellomrom
Jeg visste detGriner av glede!Ferdig testa nå! For denne bekymringa var ikke god, så får det heller gå som det går
Vis vedlegget 416194
Jeg er ferdig! Har en digital jeg ønsker å få 3+ på, så det blir etter jeg har passert 5 uker, mot slutten av neste uke tenker jegSe der ja![]()
Så glad på dine vegne! Sikkert lurt å ikke teste så ofte! Om du skulle ryke på en testesmell, så i alle fall med noen dagers mellomrom
![]()

Spennende! Masse lykke til i juniJeg er ferdig! Har en digital jeg ønsker å få 3+ på, så det blir etter jeg har passert 5 uker, mot slutten av neste uke tenker jeg![]()

Lykke til hos deg også, du venta på ny pp?Spennende! Masse lykke til i juni![]()