IKM uke 40

Syns forresten at de du la ut i går ikke er merkbart sterkere enn i dag, for de du la ut i dag er fortsatt sterke! Er jo også kjempetidlig enda :Heartpink
C53F2360-5152-402A-94DB-CAB5F58A327E.jpeg

Synes det er stor forskjell jeg :sorry: De tre øverste er fra i går og de to nederste i dag

Selvfølgelig lå det tester i kofferten min :dead: Testen var blenda i dag, 9dpo, så jeg tenker at det ikke har klaffet denne runden. Jeg kommer nok ikke til å teste mer nå og kan settes på TR. Flere vil nok tenke at det er for tidlig, men jeg kjenner at jeg må bare innstille meg på ny runde allerede:Heartpink

sniker litt :) .
Har du testet noe mer ,@GardsHulder ?:)
Det er så spennende å følge med januar/februar gjengen :)
Tusen takk, så kjekt du følger med:love017
Tok en test i dag som desverre er blenda, gikk ikke denne gangen. Og så tror jeg TR er i ferd med å komme innom:dead:
Vi får satse på julibaby, third time's the charm:dummy1::dummy:

Vis vedlegget 416166
Synes det er stor forskjell jeg :sorry: De tre øverste er fra i går og de to nederste i dag
Synes dette er kjempefine streker, og det er uansett litt variasjoner på testene, det vil det alltid være og konsentrasjon på urin, og så er det tatt dag etter dag. Hcg dobler seg jo annenhver dag så tidlig :-)

Da prøver jeg kanskje en annen en i morgen om ikke tempen faller da :happy: Har bare testet med dem frem til jeg gav meg 9/10dpo
Gjør det! Krysser fingrene for at tempen holder seg oppe!

Synes dette er kjempefine streker, og det er uansett litt variasjoner på testene, det vil det alltid være og konsentrasjon på urin, og så er det tatt dag etter dag. Hcg dobler seg jo annenhver dag så tidlig :)
Håper sånn! Takk for betryggende ord :Heartred

Jeg er forkjøla, og er SÅ trøtt. Typ preggo trøtt! Tviiilsomt at jeg er gravid, da mannen jobbet da jeg tror jeg hadde EL. Men, fysøren da! Hinsides trøtt!

Grattis med fine streker til dere andre :dance018

Se der ja :happy093. :Heartpink Så glad på dine vegne! Sikkert lurt å ikke teste så ofte! Om du skulle ryke på en testesmell, så i alle fall med noen dagers mellomrom:laughing002
Jeg er ferdig! Har en digital jeg ønsker å få 3+ på, så det blir etter jeg har passert 5 uker, mot slutten av neste uke tenker jeg :angelic:

Back
Topp