IKM uke 40

Lykke til hos deg også, du venta på ny pp?
Ja, egentlig, selvom det egentlig er litt tidlig å gi opp! Jeg vet ikke, jeg har en del murringer/ stikkinger, så tar en test i morgen! Men er så lei av å bli skuffet… begynte å prøve på nr.3 for et år siden, men har måttet prøve av og på på grunn av diverse medisiner osv… så har blitt sånn 3 mnd her og 3 mnd der! :blackeye:

Ja, egentlig, selvom det egentlig er litt tidlig å gi opp! Jeg vet ikke, jeg har en del murringer/ stikkinger, så tar en test i morgen! Men er så lei av å bli skuffet… begynte å prøve på nr.3 for et år siden, men har måttet prøve av og på på grunn av diverse medisiner osv… så har blitt sånn 3 mnd her og 3 mnd der! :blackeye:
Får tro det blir din tur snart! :Heartred

IMG_1688.jpeg
Jeg har en kontrabeskjed… lurer på om det kan ha klaffet allikevel!? Jeg ser en strek!!! Vanskelig å få på bilde, men jeg ser :happy093.Disse testene er 25mlU

Vis vedlegget 416204Jeg har en kontrabeskjed… lurer på om det kan ha klaffet allikevel!? Jeg ser en strek!!! Vanskelig å få på bilde, men jeg ser :happy093.Disse testene er 25mlU
Sniker. Jeg ser noooe (og jeg har verdens dårligste strekøyne!)

Kan settes på TR. Spottet litt tidligere i dag og har begynt å blø nå. Blæ!
Hadde ikke følelsen på at det gikk denne gangen og det stemte.
Gratulerer og lykke til alle dere flotte damene som fikk to streker:Heartred
Må dere alle få junispirene deres trygt i armene til sommeren:Heartred:Heartred:Heartred

Tuuuusen takk! Hvordan går det med deg? Du venter og ser om TR kommer eller ikke? :Heartpink
Tusen takk som spør:hug003
TR dukket opp tidligere enn ventet, men har fått legetime mtp progesteronstøtte i framtida.
Husbonden og jeg holder fortsatt liv i håpet om enda et tilskudd til familien:Heartred:Heartred

Tusen takk som spør:hug003
TR dukket opp tidligere enn ventet, men har fått legetime mtp progesteronstøtte i framtida.
Husbonden og jeg holder fortsatt liv i håpet om enda et tilskudd til familien:Heartred:Heartred
Åå, den gjorde det ja :sour: Herligfred for en berg og dalbane en prøveprosess er… så bra at dere fortsatt holder håpet oppe! Håper progesteron kan hjelpe:Heartpink

Negativ test, så da var det nok en skygge igår. Jeg føler av og til for å bare gi opp, kanskje være fornøyd med de to småtrollene vi har. Ja, vi har kun prøvd 4pp, men det er like knusende hver mnd med tempdropp og negativ test :( og når jeg da hører at en vi kjenner har vært utro mot sin kone one night stand, og det blir en baby ut av det...? Nei, da blir jeg overgitt :bag:

Vedlegg

• PXL_20231004_042744393.jpg
    PXL_20231004_042744393.jpg
    568,2 KB · Visninger: 81
Negativ test, så da var det nok en skygge igår. Jeg føler av og til for å bare gi opp, kanskje være fornøyd med de to småtrollene vi har. Ja, vi har kun prøvd 4pp, men det er like knusende hver mnd med tempdropp og negativ test :( og når jeg da hører at en vi kjenner har vært utro mot sin kone one night stand, og det blir en baby ut av det...? Nei, da blir jeg overgitt :bag:
Negativ test er drit vondt, uansett hvor lenge man har prøvd. Men hvis du prøver de b vitaminerne en syklus til så sitter den kanskje :)

Back
Topp