IKM uke 40

I dag er streket blitt svakere :arghh:

IMG_1667.jpeg

Slik jeg har forstått det er det helt normalt. Det er litt variasjon i testpinnene også. Når skal du til legen?
Har ikke ordna meg legetime enda, har vært borte 2 dager pga skole. Skal se hvordan testen er i morgen så ordner jeg meg legetime så kan jeg få målt hcg

Har ikke ordna meg legetime enda, har vært borte 2 dager pga skole. Skal se hvordan testen er i morgen så ordner jeg meg legetime så kan jeg få målt hcg
Jeg skal til legen dagen før ikm *ler* Men gjør det, så får du skikkelig svar

Tar du testene sånn ca til samme tid på døgnet, og ser at urinen er nogen lunde like konsentrert? Det har også mye å si :Heartpink
Ja i går og i dag er de tatt på ommentrent samme tid, ca 06.15, da jeg skal dra 06.30. Så har stått opp 05.40 for å tisse først gangen slik at jeg får 2.urin før jeg drar. Må nesten ta en test senere i kveld når jeg kommer hjem tror jeg

Ja i går og i dag er de tatt på ommentrent samme tid, ca 06.15, da jeg skal dra 06.30. Så har stått opp 05.40 for å tisse først gangen slik at jeg får 2.urin før jeg drar. Må nesten ta en test senere i kveld når jeg kommer hjem tror jeg
Krysser fingrene for deg :Heartpink

Back
Topp