Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn hadde jeg også det. Hcg håpp skjer ikke så fort
Så normalt at de kan bli svakere?Sånn hadde jeg også det. Hcg håpp skjer ikke så fort
Slik jeg har forstått det er det helt normalt. Det er litt variasjon i testpinnene også. Når skal du til legen?Så normalt at de kan bli svakere?
Ja. Se her! Begge tatt på andre urin med 24 timer mellomrom. Er 8+1 i dagSå normalt at de kan bli svakere?
Okei, det roer meg litt faktisk, takkJa. Se her! Begge tatt på andre urin med 24 timer mellomrom. Er 8+1 i dag![]()
Ble den sterkere igjen dagen etter på da? Lurer på når jeg burde ta ny testHar ikke ordna meg legetime enda, har vært borte 2 dager pga skole. Skal se hvordan testen er i morgen så ordner jeg meg legetime så kan jeg få målt hcgSlik jeg har forstått det er det helt normalt. Det er litt variasjon i testpinnene også. Når skal du til legen?
Jeg gleder meg til jeg når ikmLitt deilig å komme til IKM dagen og være gravid![]()
Tok faktisk 3 dager før den ble sterkere enn 12dpoOkei, det roer meg litt faktisk, takkBle den sterkere igjen dagen etter på da? Lurer på når jeg burde ta ny test
Men det gikk bra for det
Jeg skal til legen dagen før ikm *ler* Men gjør det, så får du skikkelig svarHar ikke ordna meg legetime enda, har vært borte 2 dager pga skole. Skal se hvordan testen er i morgen så ordner jeg meg legetime så kan jeg få målt hcg
Såpass ja. Men da skal jeg få målt hcg hos legen i morgen og fredag tror jeg.Tok faktisk 3 dager før den ble sterkere enn 12dpoMen det gikk bra for det
![]()
Jeg ble litt stresset! Men målte ikke hcg. Det er litt variabler på konsentrasjon og utskillelse så tidlig.Såpass ja. Men da skal jeg få målt hcg hos legen i morgen og fredag tror jeg.
Ja sant. Kjenner jeg meg rett tar jeg nok en ny test når jeg kommer hjem i kveldJeg ble litt stresset! Men målte ikke hcg. Det er litt variabler på konsentrasjon og utskillelse så tidlig.

Tar du testene sånn ca til samme tid på døgnet, og ser at urinen er nogen lunde like konsentrert? Det har også mye å si

Ja i går og i dag er de tatt på ommentrent samme tid, ca 06.15, da jeg skal dra 06.30. Så har stått opp 05.40 for å tisse først gangen slik at jeg får 2.urin før jeg drar. Må nesten ta en test senere i kveld når jeg kommer hjem tror jegTar du testene sånn ca til samme tid på døgnet, og ser at urinen er nogen lunde like konsentrert? Det har også mye å si![]()
Krysser fingrene for degJa i går og i dag er de tatt på ommentrent samme tid, ca 06.15, da jeg skal dra 06.30. Så har stått opp 05.40 for å tisse først gangen slik at jeg får 2.urin før jeg drar. Må nesten ta en test senere i kveld når jeg kommer hjem tror jeg

Tusen takkKrysser fingrene for deg![]()

Syns forresten at de du la ut i går ikke er merkbart sterkere enn i dag, for de du la ut i dag er fortsatt sterke! Er jo også kjempetidlig endaTusen takk![]()