IKM uke 40

Veldig kjedelig altså! Men er sikkert som du sier ikke uvanlig med noe kluss etter MA…. Håper det stabiliserer seg neste syklus. Krysser fremdeles fingerene for deg denne runden :Heartred
Håper virkelig du kommer tilbake i rytmen din snart :Heartred
Tusen takk:love017 Håpet er jo som kjent ikke ute før TR står i døra.

Negativ tidligtest i dag 12 dpo, så er bare å sette meg på TR, så hopper jeg til ny gruppe når ny syklus er i gang. Gratulerer til dere med positive tester, og masse lykke til alle sammen :Heartred

Nå skjønner jeg ingenting. Blødde tidligere i dag, var ganske lite men var sikker på at tr var kommet da. Men nå har det stoppet opp! Ikm er ikke før onsdag/torsdag. Har bare testet med rfsu, som jeg har skjønt slår ut veeeeldig sent. Plutselig fikk jeg litt håp igjen…. :eek:

Nå skjønner jeg ingenting. Blødde tidligere i dag, var ganske lite men var sikker på at tr var kommet da. Men nå har det stoppet opp! Ikm er ikke før onsdag/torsdag. Har bare testet med rfsu, som jeg har skjønt slår ut veeeeldig sent. Plutselig fikk jeg litt håp igjen…. :eek:
Kjøp andre tester!!

Jeg tror det jeg trodde var symptomer i stad egentlig bare er hint om at jeg nok en gang er blitt smitta av noen barnehagebaselusker.. tok en test i stad for å utelukke graviditet, og den var blenda. Tar en imorgen og, men for øyeblikket føler jeg det er mer sannsynlig med sykdom :banghead:

Ultra early viser negativ så da forbereder jeg meg mentalt for en ny syklus :dead: :happy:

Jeg har tidligere sagt jeg håper jeg får baby før sommervarmen, og pga det så vet jeg at jeg kommer til å gå høygravid gjennom sommeren pga jeg takler ikke varmen som gravid:hilarious:

Så regner med jeg får en sensommer/høstbaby igjen:Heartbigred

Gratulerer til alle sammen! Og dere andre, vi sees i ikm 44 gruppa:wav

Vedlegg

• 16963038853373777413512626316512.jpg
    16963038853373777413512626316512.jpg
    1,4 MB · Visninger: 59
Back
Topp