Den er defekt, men kan jo være et positivt tegn at det er farge på testlinjen! Håper for degEr dette en defekt test? 10 dpo i dag, test i dag tidlig var blenda. Er liksom bare strek på halve…
Vis vedlegget 416130Vis vedlegget 416131

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er defekt, men kan jo være et positivt tegn at det er farge på testlinjen! Håper for degEr dette en defekt test? 10 dpo i dag, test i dag tidlig var blenda. Er liksom bare strek på halve…

Håper virkelig du kommer tilbake i rytmen din snartVeldig kjedelig altså! Men er sikkert som du sier ikke uvanlig med noe kluss etter MA…. Håper det stabiliserer seg neste syklus. Krysser fremdeles fingerene for deg denne runden![]()
Håpet er jo som kjent ikke ute før TR står i døra.Ja den ser defekt ut. Har også fått noen sånne babyplan tester før jeg ble gravid.Er dette en defekt test? 10 dpo i dag, test i dag tidlig var blenda. Er liksom bare strek på halve…
Jeg ville tatt en ny og klaget til babyplanEr dette en defekt test? 10 dpo i dag, test i dag tidlig var blenda. Er liksom bare strek på halve…

Ja, det kan du gjøreSkal jeg sette deg opp som gravid?![]()

Kjøp andre tester!!Nå skjønner jeg ingenting. Blødde tidligere i dag, var ganske lite men var sikker på at tr var kommet da. Men nå har det stoppet opp! Ikm er ikke før onsdag/torsdag. Har bare testet med rfsu, som jeg har skjønt slår ut veeeeldig sent. Plutselig fikk jeg litt håp igjen….![]()
Ja, dersom ikke tr kommer ila natten skal jeg kjøpe nye tester i morgen!!Kjøp andre tester!!

Gjør de? Jeg har også bare testet med deJa, dersom ikke tr kommer ila natten skal jeg kjøpe nye tester i morgen!!![]()

Ja, rfsu er ganske elendige tester sånn settGjør de? Jeg har også bare testet med de![]()

Pleier du å få murringer så tidlig? Det kan jo være et godt tegn også8DPO og mensmurringene er i gang , føler at det ikke ble noe klaff![]()

Nei bare et par dager før . Men dette blir fleste mens etter MA . Hadde murringer ganske lenge sist før MA ogsåPleier du å få murringer så tidlig? Det kan jo være et godt tegn også![]()

Hurra!

Håper du kommer etterOi, her har det skjedd ting ila to døgn! Gratulerer til alle med positiv test!jeg er skikkelig misunnelig, men unner dere det
![]()