IKM uke 40

Dagens tester :love017
IMG_1648.jpeg

Er den mer rosa i virkeligheten? Ikke vanskelig å se hvert fall :love017
Ja den er mer rosa, jeg tok en til nå på 2. urin og den er sterkere :hello2 :love7

Skal driste meg til en digital senere idag eller i morgen, åh dette var spennende!! Tror det nesten ikke - var sikker på at løpet var kjørt i går da jeg begynte å blø litt, men det ble med bare et par dråper på papiret :nailbiting: :Heartred

Jeg tok en g-test og el-test til i går men så etterpå at de lå sklidd inntil hverandre i skapet i går (gjemmer for ungene :hilarious: )

Så stoler ikke på testen fra i går for har hørt at rosa kan smitte fra el-test til g-test??

Vedlegg

• 20231001_144805.jpg
    20231001_144805.jpg
    1,4 MB · Visninger: 92
  • 20231001_143512.jpg
    20231001_143512.jpg
    1,5 MB · Visninger: 95
Jeg tok en g-test og el-test til i går men så etterpå at de lå sklidd inntil hverandre i skapet i går (gjemmer for ungene :hilarious: )

Så stoler ikke på testen fra i går for har hørt at rosa kan smitte fra el-test til g-test??
Sååå. Nå skal jeg bare vente til torsdag med digital :bookworm:

Kjøper nok makesure-tester i dag.

Ble så sur i går for det var den siste testen og at de skled inntil hverandre er bare pga rushen min med å gjemme de før unger utenfor døra så det:hilarious::hilarious:

Ja den er mer rosa, jeg tok en til nå på 2. urin og den er sterkere :hello2 :love7

Skal driste meg til en digital senere idag eller i morgen, åh dette var spennende!! Tror det nesten ikke - var sikker på at løpet var kjørt i går da jeg begynte å blø litt, men det ble med bare et par dråper på papiret :nailbiting: :Heartred
Herlighet så gøy!!!

Det vet jeg ingenting om? Men den testen er hvertfall positiv :hello2

Si ifra når dere vil settes på gravid, dere som er i ferd med å få to streker på testene!

Fremdeles ingen ekstra strek her 10 dpo, så nå er det bare halmstrå igjen føler jeg :hilarious:

Gratulerer så mye til alle dere med dobbelstrek :talk017

Gratulerer så mye til dere med positive tester❤️

Nå føler jeg meg helt utmattet av hele prosessen… 1 år og 4 måneder, fortsatt ingen positiv strek i dag 10-11 dpo. Bestilt fertilitetsutredning til oss, så er planen videre ivf ser det ut som.. at det skal være så vanskelig å få et så ønsket barn… melder meg ut av å delta i forum på en stund nå tenker jeg, da dette har vært utrolig tøft…

Ingen testing her enda, men så gøy å se at det har dukket opp endel positive tester her :love017
Jeg har i utgangspunktet følelsen av at dette vil ta tid, så ikke stor tro på at det skal skje "allerede". Men nå har jeg vært mer kvalm og sliten enn hva jeg pleier i lutealfasen. Kan forsåvidt ha en naturlig forklaring som ikke har noe med graviditet å gjøre og bare et veldig stressende liv om dagen. Men, det ble litt mer spennende hvertfall :smiley-angelic001:D

Gratulerer så mye til dere med positive tester❤️

Nå føler jeg meg helt utmattet av hele prosessen… 1 år og 4 måneder, fortsatt ingen positiv strek i dag 10-11 dpo. Bestilt fertilitetsutredning til oss, så er planen videre ivf ser det ut som.. at det skal være så vanskelig å få et så ønsket barn… melder meg ut av å delta i forum på en stund nå tenker jeg, da dette har vært utrolig tøft…
Sender varme tanker :Heartred

Wow, så mange doble streker :love017
Gratulerer så mye:smiley-bounce016

Her er dagens test: tatt på 1 urin nå nettopp. Fikk ikke klart bilde uansett hvor mange jeg tok og så gikk avlesningsfristen ut:hilarious:
20231002_085648.jpg

Back
Topp