Åjåjåj!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjåjåj!!
Se på den da!

Ja den er mer rosa, jeg tok en til nå på 2. urin og den er sterkereEr den mer rosa i virkeligheten? Ikke vanskelig å se hvert fall![]()

)Sååå. Nå skal jeg bare vente til torsdag med digitalJeg tok en g-test og el-test til i går men så etterpå at de lå sklidd inntil hverandre i skapet i går (gjemmer for ungene)
Så stoler ikke på testen fra i går for har hørt at rosa kan smitte fra el-test til g-test??

Herlighet så gøy!!!Ja den er mer rosa, jeg tok en til nå på 2. urin og den er sterkere![]()
Skal driste meg til en digital senere idag eller i morgen, åh dette var spennende!! Tror det nesten ikke - var sikker på at løpet var kjørt i går da jeg begynte å blø litt, men det ble med bare et par dråper på papiret![]()
![]()
Det vet jeg ingenting om? Men den testen er hvertfall positivJeg tok en g-test og el-test til i går men så etterpå at de lå sklidd inntil hverandre i skapet i går (gjemmer for ungene)
Så stoler ikke på testen fra i går for har hørt at rosa kan smitte fra el-test til g-test??

Jeg kan settes på gravidSi ifra når dere vil settes på gravid, dere som er i ferd med å få to streker på testene!

GratulereJeg kan settes på gravid![]()

Sender varme tankerGratulerer så mye til dere med positive tester
Nå føler jeg meg helt utmattet av hele prosessen… 1 år og 4 måneder, fortsatt ingen positiv strek i dag 10-11 dpo. Bestilt fertilitetsutredning til oss, så er planen videre ivf ser det ut som.. at det skal være så vanskelig å få et så ønsket barn… melder meg ut av å delta i forum på en stund nå tenker jeg, da dette har vært utrolig tøft…

Tar du på 2.urin også?Wow, så mange doble streker
Gratulerer så mye
Her er dagens test: tatt på 1 urin nå nettopp. Fikk ikke klart bilde uansett hvor mange jeg tok og så gikk avlesningsfristen ut
Vis vedlegget 416107
Har lyst til å ta en test til i dag, men får se om jeg ikke klarer å vente til i morgenTar du på 2.urin også?Føler det er «noe» der, lik min 8 dpo test