GRATULERER!! Sååå fantastisk deilig følelse

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GRATULERER!! Sååå fantastisk deilig følelse

TakkGRATULERER!! Sååå fantastisk deilig følelse![]()

Bare 7 dpo, så har fortsatt goood tid! Sånn egentlig, så burde jeg vente til tirsdag/ onsdag.Man blir så påvirka når andre tester og får streker! I know! Som en narkoman, jaPlanen var å vente til i morgen (minst), men jeg røyk… føler meg som en narkoman som har narkotika innen altfor nær rekkevidde! Testen var blenda, og selvom jeg burde forventet det, så blir jeg skuffet![]()
Bare 7 dpo, så har fortsatt goood tid! Sånn egentlig, så burde jeg vente til tirsdag/ onsdag.
Vis vedlegget 416071
Håpet er absolutt ikke ute!Jeg vetMan blir så påvirka når andre tester og får streker! I know! Som en narkoman, jaHåpet er absolutt ikke ute!

Tiden går så sinnsykt seint også…!fantastisk! <3
Ingen tvil her, nei! Sier gratulerer jeg
Tusen takk!Ingen tvil her, nei! Sier gratulerer jegfor en glede!

Tagg meg om du plutselig får to streker likevelJeg kan settes på TR/ikke gravid. Ikke TR enda, men tenker at håpet er ute og jeg vet ikke hvor mye jeg klarer å henge med på forumet for øyeblikket. Det var skikkelig tungt denne pp’en, så jeg trenger en pause…
Men gratulerer SÅ mye til dere med positiv test og masse lykke til til resten!! Håper sånn at det renner inn med masse positive tester i dagene som kommer![]()

Er jo noe der, men syns den var litt vanskelig å bedømmeHei damer!
Jeg hadde mistet troen på denne pp da jeg bare skulle ta siste testen som lå igjen i skuffen i dag tidlig. Da fikk jeg plutselig denne! Jeg er 10/11 dpo i dag. Hva tror dere? Baby eller skygge?Vis vedlegget 416083
Så typisk at det var siste test!Ja veldig! Alle de andre i pakken har vært blenda, og aldri fått sånn på metode sine tester før uten å være gravid. Men tør egentlig ikke håpe på noe i det hele tatt.Er jo noe der, men syns den var litt vanskelig å bedømmeSå typisk at det var siste test!

Kanskje ? det er noe der og jeg pleier sjeldent være sånn som sier «jeg ser strek»! Men om det er skygge eller ikke er vanskelig å siHei damer!
Jeg hadde mistet troen på denne pp da jeg bare skulle ta siste testen som lå igjen i skuffen i dag tidlig. Da fikk jeg plutselig denne! Jeg er 10/11 dpo i dag. Hva tror dere? Baby eller skygge?Vis vedlegget 416083
Oii der er det noe!
Vanskelig å si, du må nok handle inn flere tester! Noe er det!Hei damer!
Er den mer rosa i virkeligheten? Ikke vanskelig å se hvert fall