IKM uke 40

Idag 9 dpo, har det vært mye stikking og murringer, og hadde også lott blod på papiret da jeg tissa ista. Pleier å spotte noen dager før mens, men pleier ikke å ha så kraftige murringer :grumpy:
Begynner å miste troen på denne pp’en, og for noe drit, hadde så god tro tidligere denne måneden :banghead:

Last edited:
Planen var å vente til i morgen (minst), men jeg røyk… føler meg som en narkoman som har narkotika innen altfor nær rekkevidde! Testen var blenda, og selvom jeg burde forventet det, så blir jeg skuffet :dead: :laughing002 Bare 7 dpo, så har fortsatt goood tid! Sånn egentlig, så burde jeg vente til tirsdag/ onsdag.
IMG_1681.jpeg

Planen var å vente til i morgen (minst), men jeg røyk… føler meg som en narkoman som har narkotika innen altfor nær rekkevidde! Testen var blenda, og selvom jeg burde forventet det, så blir jeg skuffet :dead: :laughing002 Bare 7 dpo, så har fortsatt goood tid! Sånn egentlig, så burde jeg vente til tirsdag/ onsdag.
Vis vedlegget 416071
Man blir så påvirka når andre tester og får streker! I know! Som en narkoman, ja :hilarious: Håpet er absolutt ikke ute!

Jeg kan settes på TR/ikke gravid. Ikke TR enda, men tenker at håpet er ute og jeg vet ikke hvor mye jeg klarer å henge med på forumet for øyeblikket. Det var skikkelig tungt denne pp’en, så jeg trenger en pause…

Men gratulerer SÅ mye til dere med positiv test og masse lykke til til resten!! Håper sånn at det renner inn med masse positive tester i dagene som kommer ❤️❤️

Jeg kan settes på TR/ikke gravid. Ikke TR enda, men tenker at håpet er ute og jeg vet ikke hvor mye jeg klarer å henge med på forumet for øyeblikket. Det var skikkelig tungt denne pp’en, så jeg trenger en pause…

Men gratulerer SÅ mye til dere med positiv test og masse lykke til til resten!! Håper sånn at det renner inn med masse positive tester i dagene som kommer ❤️❤️
Tagg meg om du plutselig får to streker likevel :Heartred

Hei damer!
Jeg hadde mistet troen på denne pp da jeg bare skulle ta siste testen som lå igjen i skuffen i dag tidlig. Da fikk jeg plutselig denne! Jeg er 10/11 dpo i dag. Hva tror dere? Baby eller skygge?:nailbiting:

Last edited:
Hei damer!
Jeg hadde mistet troen på denne pp da jeg bare skulle ta siste testen som lå igjen i skuffen i dag tidlig. Da fikk jeg plutselig denne! Jeg er 10/11 dpo i dag. Hva tror dere? Baby eller skygge?:nailbiting:Vis vedlegget 416083
Er jo noe der, men syns den var litt vanskelig å bedømme :blackeye: Så typisk at det var siste test!

Er jo noe der, men syns den var litt vanskelig å bedømme :blackeye: Så typisk at det var siste test!
Ja veldig! Alle de andre i pakken har vært blenda, og aldri fått sånn på metode sine tester før uten å være gravid. Men tør egentlig ikke håpe på noe i det hele tatt. :bag:

Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning en gang, første syklus etter p pille slutt, hadde LH økning rundt 7 sep men slapp ikke, men tror kroppen prøvde igjen 23/24 sep. Så vi får se men har sykt såre brystvorter! Håper det er ett tegn

Hei damer!
Jeg hadde mistet troen på denne pp da jeg bare skulle ta siste testen som lå igjen i skuffen i dag tidlig. Da fikk jeg plutselig denne! Jeg er 10/11 dpo i dag. Hva tror dere? Baby eller skygge?:nailbiting:Vis vedlegget 416083
Vanskelig å si, du må nok handle inn flere tester! Noe er det!

Back
Topp