IKM uke 40

Her eg skyggen i dag:nailbiting: Første bildet er tatt fredag, nr 2 i går og bildet idag er tatt nå nettopp. Vet at det kan komme skygge på de testene her, men de har vertfall blitt sterkere, og fått farge:) Får ta en digital seinere i dag tenker jeg, for å se skikkelig.

Vedlegg

• 1FA28C71-F479-4613-BA8D-04393AE861CF.png
    1FA28C71-F479-4613-BA8D-04393AE861CF.png
    4,6 MB · Visninger: 153
  • FEB03AA5-4155-4B8C-BCB7-42F7EB40BA9B.png
    FEB03AA5-4155-4B8C-BCB7-42F7EB40BA9B.png
    9,3 MB · Visninger: 146
  • 177C30D5-92E2-4EC6-A1DE-3AB6512A73EF.png
    177C30D5-92E2-4EC6-A1DE-3AB6512A73EF.png
    4,2 MB · Visninger: 149
Her eg skyggen i dag:nailbiting: Første bildet er tatt fredag, nr 2 i går og bildet idag er tatt nå nettopp. Vet at det kan komme skygge på de testene her, men de har vertfall blitt sterkere, og fått farge:) Får ta en digital seinere i dag tenker jeg, for å se skikkelig.
Den fra idag måå vel være mer enn skygge :woot: oppdater senere når du har tatt den digitale!

Jeg ser strek på to av de!! Spennende!

Da kom TR på meg. Hadde ikke helt troa denne runden. Oppdaget litt blod nå rett før kl.23. Ville dere registrert det som at den kom i dag eller i morgen?
Jeg får alltid mensen sent om kvelden men registrerer alltid cd neste morgen :) har lest at om mensen kommer sent på dagen skal man det :)

Blenda også i dag, 11 dpo, og litt brun utflod i går :dead: så da har spottingen også begynt.
Noen som har begynt å tenke på noe spesielt de skal gjøre neste pp? :) Et kjerringråd eller rett og slett ikke teste/prøve noe?
Huff tror jeg har prøvd ALT :( men hvertfall q10, kjøpte ny type denne syklus.

Spennende :) Ser tydelig økning i styrke!

Blenda også i dag, 11 dpo, og litt brun utflod i går :dead: så da har spottingen også begynt.
Noen som har begynt å tenke på noe spesielt de skal gjøre neste pp? :) Et kjerringråd eller rett og slett ikke teste/prøve noe?
Blæ. Jeg hadde også blenda test og kjenner tanta nærmer seg. Jeg skal starte på pp3, og har ikke brukt noe annet enn min regelmessige syklus som hjelpemiddel, men jeg bommet jo med det. SÅ neste pp blir det EL testing morgen og kveld, tenkte også å kjøpe en spermvennlig glidekrem da jeg ikke oppdaget slim denne runden. Hvis det fortsatt ikke sitter neste pp, da kjører jeg på med temping tror jeg :)

Negativ test her i dag, 9 dpo

Vet ikke egentlig hva jeg ville gjort annerledes i ny PP, tar allerede el-tester og wild yam. Kanskje drikke litt grapefruktjuice.

Utålmodigheten er jo på topp selvfølgelig, presset ut 4 dråper og tok den digitale:D Men halloooooo seee!:oops::D livredd men og håpefull! Håper virkelig denne holder hele veien:Heartred
Gratulerer! ❤️

Back
Topp