Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste blir også min pp3Blæ. Jeg hadde også blenda test og kjenner tanta nærmer seg. Jeg skal starte på pp3, og har ikke brukt noe annet enn min regelmessige syklus som hjelpemiddel, men jeg bommet jo med det. SÅ neste pp blir det EL testing morgen og kveld, tenkte også å kjøpe en spermvennlig glidekrem da jeg ikke oppdaget slim denne runden. Hvis det fortsatt ikke sitter neste pp, da kjører jeg på med temping tror jeg![]()
tenkte du å kjøpe concieve+?Da er vi ganske like egentlig. Har også hatt masse el slim før, i august også. Men denne gangen har det ikke vært noe, bare mye utflod med litt rosa spor (og det var 5 dager før jeg skulle ha el). Så vi bommet tror jeg. Spent på å se om tanta kommer noen dager før også. Jeg har nettopp bestilt 30 el strimler og glidekrem fra concieve+Neste blir også min pp3Men da er mannen bortreist, selvsagt. Jeg skal teste etter el for å kartlegge til neste pp da. Jeg skal også kjøpe glidekrem, for jeg oppdaget heller ikke noe særlig slim denne gangen! Innmari irriterende. Jeg tok ut spiralen i april, men vi begynte ikke å prøve før i august. Før august hadde jeg masse (!) el-slim, og til og med blodspor i el-slimet som skal være tegn på at man er ekstra fruktbar. Men siden august har jeg hatt mye utflod, men lite strekkbart
tenkte du å kjøpe concieve+?
Ja gir opp nå altså. Det funker hvertfall ikke nå. Barn nummer 2 går tydeligvis ikke. Å jeg orker ikke drive å sjekke oss og starte en prosess som ikke lønner seg. For vi er for gamle snart uansett. Haha. Vi får bare se hva som skjer når jeg prøver å ha et avslappet forhold et par mnd tilHuff samme her, tok både en i morges OG en i kveld. Negativ. Gir ikke opp prøvingen, men kjenner jeg mister veldig motet nå og skjønner ikke hvorfor det ikke kan klaffe…![]()
Blir med her jeg
Karogalaro - barn 3 - PP4 - EL 24.09 - IKM 07.10
Dagens test (Make Sure stav, 8dpo) hva tenker dere om den?
Vi er enda gamlere og har prøvd over to årJa gir opp nå altså. Det funker hvertfall ikke nå. Barn nummer 2 går tydeligvis ikke. Å jeg orker ikke drive å sjekke oss og starte en prosess som ikke lønner seg. For vi er for gamle snart uansett. Haha. Vi får bare se hva som skjer når jeg prøver å ha et avslappet forhold et par mnd tilGått uten piller et år nå og det er fortsatt ingen ting
da mister man litt håpet og motet. Håper du får din positive test snart
![]()
Ser også antydning, hadde testet igjen i morgen og sett, min var nesten helt usynlig på fredag 8dpo, men i dag var den plutselig mye sterkere og rosa i tillegg til positiv digital, så kan virkelig endre seg fort.Blir med her jeg
Karogalaro - barn 3 - PP4 - EL 24.09 - IKM 07.10
Dagens test (Make Sure stav, 8dpo) hva tenker dere om den?

Kan jeg spørre, har du hatt noen symptomer i dpo land?Ser også antydning, hadde testet igjen i morgen og sett, min var nesten helt usynlig på fredag 8dpo, men i dag var den plutselig mye sterkere og rosa i tillegg til positiv digital, så kan virkelig endre seg fort.![]()
Jeg fikk en del el-smerter, men hadde en nokså rolig dpo-periode til nå, i forhold til det jeg bruker å ha! Bruker å omtrent få alle symptom du kan lese om, men hittil har det vært litt murringer og ømme (!) og større pupper. Men jeg spottet litt i dag og har en del mer vondt i magen, så da er det akkurat slik det bruker å væreDa er vi ganske like egentlig. Har også hatt masse el slim før, i august også. Men denne gangen har det ikke vært noe, bare mye utflod med litt rosa spor (og det var 5 dager før jeg skulle ha el). Så vi bommet tror jeg. Spent på å se om tanta kommer noen dager før også. Jeg har nettopp bestilt 30 el strimler og glidekrem fra concieve+Så nå er vi klare for ny pp.
Hvordan har symptomene dine vært denne syklusen da? Jeg har hatt ekstremt lite symptom på både el og mens. Forrige syklus var det mye murringer og slim rundt el og mye murringer nesten hele dpo perioden frem mot mens. To veldig ulike sykluser.

Har ikke skreve ned noen, men hvis jeg ser tilbake på det, så hadde jeg litt oransje slimete utflod 4-5 dpo, dette har jeg ikke hatt med de andre 2 barna jeg har. Og tenkte allerede da at løpet var kjørt. Har og hatt ekstremt uren hud etter eggløsning, altså helt grusomt! Vonde kviser på hals og kjeve.Kan jeg spørre, har du hatt noen symptomer i dpo land?![]()
Så gøy, det blir spennende å se neste ppJeg fikk en del el-smerter, men hadde en nokså rolig dpo-periode til nå, i forhold til det jeg bruker å ha! Bruker å omtrent få alle symptom du kan lese om, men hittil har det vært litt murringer og ømme (!) og større pupper. Men jeg spottet litt i dag og har en del mer vondt i magen, så da er det akkurat slik det bruker å være
Da blir det spennende å prøve concieve+. Da er vi to testkaniner![]()
Krysser fingrene for oss!!!Det er litt gøy å se hvor ulike symptomer man har helt i startenHar ikke skreve ned noen, men hvis jeg ser tilbake på det, så hadde jeg litt oransje slimete utflod 4-5 dpo, dette har jeg ikke hatt med de andre 2 barna jeg har. Og tenkte allerede da at løpet var kjørt. Har og hatt ekstremt uren hud etter eggløsning, altså helt grusomt! Vonde kviser på hals og kjeve.
Spiste kreps med mannen på torsdag, og skulle drikke en cider til maten, det klarte jeg ikke, følte i hele meg at jeg ikke skulle gjøre det. Så kroppen har nok følt på noe. Har hatt gul slimete utflod, ikke melkehvit som mange andre sier. Så har egentlig ikke hatt troen denne pp. i det hele tatt![]()
Ja gir opp nå altså. Det funker hvertfall ikke nå. Barn nummer 2 går tydeligvis ikke. Å jeg orker ikke drive å sjekke oss og starte en prosess som ikke lønner seg. For vi er for gamle snart uansett. Haha. Vi får bare se hva som skjer når jeg prøver å ha et avslappet forhold et par mnd tilGått uten piller et år nå og det er fortsatt ingen ting
da mister man litt håpet og motet. Håper du får din positive test snart
![]()
Føler det er lite økning på make sure sine tester.. babyplan viser mere. Tatt hver dag fra 8 dpo.er 11 dpo i dag.. hva tror dere? Redd for kjemisk..
Vedlegg
Føler det er lite økning på make sure sine tester.. babyplan viser mere. Tatt hver dag fra 8 dpo.er 11 dpo i dag.. hva tror dere? Redd for kjemisk..
Vedlegg
Babyplan sine ser jo helt fine og normale ut så ville senket skuldreneFøler det er lite økning på make sure sine tester.. babyplan viser mere. Tatt hver dag fra 8 dpo.er 11 dpo i dag.. hva tror dere? Redd for kjemisk..
Vedlegg