IKM uke 40

Njæ, det var noe rart for en dag siden eller noe, men..

Men, ser jeg har begynt å spotte bittelitt, så tror ikke det gikk denne gang heller :p
Pleier du å spotte så tidlig? Målt progesteron? Vet ikke om du tidligere har skrevet noe om det, husker ikke hva alle skriver :hilarious:

Litt murringer som har kommet og gått idag, litt støl nederst i magen, irritabel og nesten ikke utflod å se. Så nå tenker jeg at tanta snart kommer på besøk :p :cool05

Pleier du å spotte så tidlig? Målt progesteron? Vet ikke om du tidligere har skrevet noe om det, husker ikke hva alle skriver :hilarious:

Vanskelig å si; jeg spottet ikke i mine to første sykluser etter fødsel. Den neste var uten EL, men da begynte jeg å spotte et par dager før blødning. Neste syklus; som var superkort, spottet jeg fra 8 dpo, og fikk mens på 12 dpo.
Har ikke målt noen ting. Må se hvordan denne syklusen blir. Men tenker uansett prøve på fryseinnsett snart; da får jeg forhåpentligvis progesteron. Tenker i alle fall å høre om det.

Litt murringer som har kommet og gått idag, litt støl nederst i magen, irritabel og nesten ikke utflod å se. Så nå tenker jeg at tanta snart kommer på besøk :p :cool05

Blæh, kjedelig!

Har hatt blenda test i dag også 9 dpo. Da er det nok kjørt. Og vi stopper prøvingen. Hvertfall for nå:) begynner ikke på prevensjon men går ikke aktivt inn for plikt sex osv osv. skal teste frem til ikm. Men troa er ikke der . Blææææ

Spennende å se!
Jeg synes det høres spennende ut å teste sammen, på et vis.
På en annen side, så har jeg ikke lyst til at mannen skal se på at jeg tisser i kopp og dypper tester; eller bli skuffet unødvendig (fordi jeg tester for tidlig), eller bare bli demotivert og skuffa. For han er litt mer sensitiv enn meg sånn; jeg tåler det bedre.
Altså.
Eh. Høres egentlig kun spennende ut HVIS testen blir positiv x)
Hehe ja han min synes det er så sykt når jeg ser streker han ikke ser. Så han ville være med fra start selv. Blenda test da, og kjennes nå ut som mens er rett rundt hjørnet. Kroppen har nok ikke blitt helt stabil enda. Lille her er jo bare rett over 4mnd så vi er uansett ikke så skuffet med blenda test enda

Har hatt blenda test i dag også 9 dpo. Da er det nok kjørt. Og vi stopper prøvingen. Hvertfall for nå:) begynner ikke på prevensjon men går ikke aktivt inn for plikt sex osv osv. skal teste frem til ikm. Men troa er ikke der . Blææææ
Du må ikke miste motet.. jeg har testet positivt 8 dpo, 9 dpo og 11 dpo.. ingen av gangene jeg har vært gravid har vært lik. Da jeg testet 11 dpo trodde jeg løpet var kjørt... Hadde gitt opp.. men fikk en svak svak strek som ble sterkere for hverdag . Skjønner du blir lei av all prøvingen.. men, plutselig så sitter den

Huff samme her, tok både en i morges OG en i kveld. Negativ. Gir ikke opp prøvingen, men kjenner jeg mister veldig motet nå og skjønner ikke hvorfor det ikke kan klaffe… :(

Hehe ja han min synes det er så sykt når jeg ser streker han ikke ser. Så han ville være med fra start selv. Blenda test da, og kjennes nå ut som mens er rett rundt hjørnet. Kroppen har nok ikke blitt helt stabil enda. Lille her er jo bare rett over 4mnd så vi er uansett ikke så skuffet med blenda test enda

Brukte dere lang tid på nr1? Liksom.. her er jo vår felles baby, icsi-baby, så sannsynligheten for at det klaffer når vi prøver selv er jo så lav.
Vi tenker fryseforsøk snart, da kan jeg kanskje vurdere ta med gubben, for da er jo sjansen reell ved testing :p Men føler jo at sjansen ikke er helt reell nå når vi prøver selv. (Selv om håpet kommer godt opp likevel :p )

Da kom TR på meg. Hadde ikke helt troa denne runden. Oppdaget litt blod nå rett før kl.23. Ville dere registrert det som at den kom i dag eller i morgen?

Det klødde sånn i testefingrene :eek:

Skjønner deg! Skulle selv vente til i morgen, men det klødde i testefingrene her også så jeg testa i morges, 8 dpo. Blendahvit. Magefølelsen svinger veldig, veldig spent på de kommende dagene :)

Da kom TR på meg. Hadde ikke helt troa denne runden. Oppdaget litt blod nå rett før kl.23. Ville dere registrert det som at den kom i dag eller i morgen?

I morgen, egentlig. Men det er fordi jeg ikke får full blødning de første timene uansett.
(Og, mange klinikker.. og monitoren til CB.. regner tr som dagen etter, etter et spesielt klokkeslett.)

Skjønner deg! Skulle selv vente til i morgen, men det klødde i testefingrene her også så jeg testa i morges, 8 dpo. Blendahvit. Magefølelsen svinger veldig, veldig spent på de kommende dagene :)

Ikke sant.. haha. Jaja, sånn kan det gå.
Magefølelsen her er ikke særlig bra. ><

Det høres logisk ut takk! :)
Jeg har alltid ømme pupper før mensen, og har alltid mellomblødninger/spotter før mensen. Dagen før IKM kan jeg ofte blø litt/en del, men puppene er fortsatt ømme/større/harde. På IKM er de som to ballonger som luften har gått ut av og ikke ømme lenger :joyful: Så kroppen min hjelper meg litt der. På IKM er det ikke bare litt blod da, for å si det sånn. Så jeg regner alltid IKM som dagen det fosser ut.

Blenda også i dag, 11 dpo, og litt brun utflod i går :dead: så da har spottingen også begynt.
Noen som har begynt å tenke på noe spesielt de skal gjøre neste pp? :) Et kjerringråd eller rett og slett ikke teste/prøve noe?

Blenda også i dag, 11 dpo, og litt brun utflod i går :dead: så da har spottingen også begynt.
Noen som har begynt å tenke på noe spesielt de skal gjøre neste pp? :) Et kjerringråd eller rett og slett ikke teste/prøve noe?
Jeg gikk all in denne gang, så neste runde tror jeg vi prøver fryseinnsett heller :p

Back
Topp