Hønemor.Til.To - 27år - B3 - PP1 - EL 22/9 - IKM 6/10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt sant.Det er litt gøy å se hvor ulike symptomer man har helt i startenDet gir på en måte håp også, at det kan klaffe selv om man ikke har alle de «klassiske» symptomene. For det er virkelig ulikt fra person til person, noen har mange symptomer, noen har få og noen har ingen eller annerledes symptomer enn det som regnes som «vanlig». Og alt er like normalt
gøy!
Jeg syns det ser veldig positivt utFøler det er lite økning på make sure sine tester.. babyplan viser mere. Tatt hver dag fra 8 dpo.er 11 dpo i dag.. hva tror dere? Redd for kjemisk..
Vedlegg

Gir meg et lite håpMitt barn nr 2 (ulike fedre skal sies), brukte vi 18pp'er på. Min Nr1 var en glipp mellom pillebrett, så trodde det skulle gå fort. Fikk påbegynt utredning der, og de fant ikke noe galt med verken meg eller daværende partners sædkvalitet.
Så.. noen ganger har man bare uflaks ><
Vi prøvde over to år på å få førstemann herGir meg et lite håpVi har jo klart det før? Så hvorfor skal vi ikke klare det nå?
Uff det er bare så veldig frustrende å hver måned få blenda tester. Men men. Vi har jo hvertfall et barn. Så skal jo være takknemlig for henne. Men søsken hadde jo vært stas da![]()
Ja det tok jo faktisk 1 år å lage snuppa. Men vi ble gravide på pp 5 og pp 6. men mistet den første gangen. Nå har det liksom ikke vært noe strek på noen tester. Ja vi har jo blitt 3 år eldre siden sist vi var prøvere. Men likevel. Men at andre har prøvd lenge å endelig fått det til, gir meg jo et snev av håpVi prøvde over to år på å få førstemann herså vi har prøvd lenge før også .. så det kan skje om det tar tid
![]()
Gir meg et lite håpVi har jo klart det før? Så hvorfor skal vi ikke klare det nå?
Uff det er bare så veldig frustrende å hver måned få blenda tester. Men men. Vi har jo hvertfall et barn. Så skal jo være takknemlig for henne. Men søsken hadde jo vært stas da![]()
Den flaksen den flaksenDet går nok etterhverter bare mye basert på flaks/uflaks oppi der.
![]()
Kanskje jeg gir det et par måneder til prøver å slappe av litt og ikke tenke så vanvittig mye på det. Enkelte sagt en gjort. Men du skjønner Uff, så leit da. Krysser fingrene for klaff på neste PP!Æsj, da ble det TR på meg. Absolutt null symptomer på at noe annet skulle være i gjære, så sånn sett ikke hatt store forventninger denne gangen

Bare PP2, men vil selvsagt at det skal skje med engang Får bare smøre meg med tålmodighet.Uff, så leit da. Krysser fingrene for klaff på neste PP!![]()
Den flaksen den flaksener ikke på vår side om dagen
Kanskje jeg gir det et par måneder til prøver å slappe av litt og ikke tenke så vanvittig mye på det. Enkelte sagt en gjort. Men du skjønner
![]()
Brukte ca 3-4mnd me nr1 og 2(1 SA inni der også). Jeg har veldig kort lutealfase også (8-10dager), så vi har jo vert heldige. Fikk selv tr idag..Brukte dere lang tid på nr1? Liksom.. her er jo vår felles baby, icsi-baby, så sannsynligheten for at det klaffer når vi prøver selv er jo så lav.
Vi tenker fryseforsøk snart, da kan jeg kanskje vurdere ta med gubben, for da er jo sjansen reell ved testingMen føler jo at sjansen ikke er helt reell nå når vi prøver selv. (Selv om håpet kommer godt opp likevel
)

Brukte ca 3-4mnd me nr1 og 2(1 SA inni der også). Jeg har veldig kort lutealfase også (8-10dager), så vi har jo vert heldige. Fikk selv tr idag..
Her har jeg oppleve noe rart.. etter jeg har hatt eggløsning kan jeg Alltid stille klokka til dag 15 etterpå; da kommer mensen. Har Aldri slått feil, lutealfasen min er så sinnsykt stabil, omtrent på timen!
I går kveld da jeg altså er 10 dpo (kanskje bare 9 også?) kom plutselig en god slump rødt blod på papiret? Ikke spotting men ca som mensen. Blodrødt med litt koagler i. Tørket meg, satte i tampong og la meg, irritert over at mensen kom Unormalt tidlig!!!
I morges var det ingenting på tampongen, men samtidig blør jeg alltid lite på natten når jeg har mens også. Så spent utover dagen! At mensen kommer SÅ tidlig er skikkelig rart?
Det har aldri skjedd før.
Temp og hvilepuls er enda høy, som i dpo-land. Puppene er også enda ømme som de pleier i dpo-land.
Herlighet så rart…