IKM uke 40

Er ikke pms da men trolig gjør kroppen seg klar for eggløsning om noen dager , så bra :)
Jeg får de samme plagene før eggløsning også, så har bare blitt naturlig å kalle det det! Tåler veldig lite hormonforandringer :p Kroppen gjør seg klar ja, og det er jo målet! Så er glad for det :)

Jeg får de samme plagene før eggløsning også, så har bare blitt naturlig å kalle det det! Tåler veldig lite hormonforandringer :p Kroppen gjør seg klar ja, og det er jo målet! Så er glad for det :)
Merker veldig godt hormonforandringer jeg også :) (Bare at pms står for pre-menstrual-symptoms, altså like før mens symptomer :) ) Negativ digital (første gang jeg har prøvd det.) eltest i dag , cd 11. tester du? :)

Cd 11 i dag og det kan se ut som at eggløsning kanskje kommer tidligere denne syklusen :eek: Nå må vi begynne med aksjelegging! Har rett og slett helt glemt meg bort denne syklusen og plutselig er det straks el !

Har hatt veldig kremaktig utflod i et par dager og stikking inni skjeden, så er spent på når el slimet kommer.

Fant ut i går at ene bestevenninna er gravid, 8+0 i dag, så har inderlig lyst til at dette skal klaffe nå! Vi har allerede to barn født på samme år fra før, og håååper også våre tredje blir det :Heartred

Jeg har pleid å få positiv el test på cd 14 og el på cd 15, lutealfase på 14 dager og så mensen på cd 30. Altså 29 dager syklus. Men forrige syklus fikk jeg ikke mensen før på cd 32, så er spent på denne.

Vedlegg

• C6453D49-8ED0-423A-9200-CE05136150BE.png
    C6453D49-8ED0-423A-9200-CE05136150BE.png
    444,5 KB · Visninger: 105
  • 1B04A444-9D8C-4A0E-BC6F-8FD0C3537A7D.jpeg
    1B04A444-9D8C-4A0E-BC6F-8FD0C3537A7D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 114
Cd 11 i dag og det kan se ut som at eggløsning kanskje kommer tidligere denne syklusen :eek: Nå må vi begynne med aksjelegging! Har rett og slett helt glemt meg bort denne syklusen og plutselig er det straks el !

Har hatt veldig kremaktig utflod i et par dager og stikking inni skjeden, så er spent på når el slimet kommer.

Fant ut i går at ene bestevenninna er gravid, 8+0 i dag, så har inderlig lyst til at dette skal klaffe nå! Vi har allerede to barn født på samme år fra før, og håååper også våre tredje blir det :Heartred

Jeg har pleid å få positiv el test på cd 14 og el på cd 15, lutealfase på 14 dager og så mensen på cd 30. Altså 29 dager syklus. Men forrige syklus fikk jeg ikke mensen før på cd 32, så er spent på denne.
Oi ja den var strax posiriv ja :) har du gjort noe annerledes denne syklusen siden el ser ut til å komme tidligere ? :) spennende! Har selv creamy utflod men negativ eltest og også på cd 11. :) fikk el cd 16 sist syklus.

spennende :joyful:

Oi ja den var strax posiriv ja :) har du gjort noe annerledes denne syklusen siden el ser ut til å komme tidligere ? :) spennende! Har selv creamy utflod men negativ eltest og også på cd 11. :) fikk el cd 16 sist syklus.
Nei, har ikke gjort noen ting. Har egentlig ikke tenkt på babylaging hittil denne syklusen da mannen har jobbet enormt mye overtid pga et prosjekt som haster og jeg har måttet ha ungene ekstremt mye. Tok første el test på morgenen i sta og ble sjokkert over at den var så mørk allerede. Den bruker ikke å bli sånn før kanskje dagen før positiv test eller noe. Har bare 5 el tester igjen fra forrige syklus, så får ikke testet tre ganger daglig om ikke jeg kjøper metode sine fordi det er de eneste jeg får kjøpt på apoteket her (noen som vet om metode el tester er bra?). Så gøy at vi er like langt! Får håpe at vi blir gravide denne gangen!

Vi har i hvert fall fått lagt inn aksjer nå på morgenen, og skal legge inn mer de neste dagene :)

Last edited:
CD13, og som forventet… :) Men testene var så svake så lenge at jeg tenkte denne måneden er jeg sent ute. Men neida

Hadde sist sex på torsdag :nailbiting: I går var jeg så trøtt at jeg sovnet. Mannen prøvde seg litt frem, til ingen nytte. Jeg klarte såvidt å røre meg :hilarious:

Nå er vi snart på vei ut! Så rekker ingenting før i kveld. For sent? :wtf: Stresser egentlig ikke mye da. Det er bare første PP etter pilleslutt. Og som regel bruker kroppen min en syklus for å komme tilbake til normalen:)

49491745-CC0B-4BF0-8033-2F1B204D2A3F.jpeg

Last edited:
Lurer på om EL kommer tidligere her:nailbiting:skikkelig symptomer, og har selvfølgelig ikke mulighet å teste før ikveld. Er bare på dag 9 etter kjemisk og har som regel EL på dag 16.. TR kom noen dager senere pga progesteron, så hvis jeg hadde hatt den til normal tid så hadde idag vært CD14, alltid da symptomer på EL pleier å komme:hilarious: blir spennende å se.

CD13, og som forventet… :) Men testene var så svake så lenge at jeg tenkte denne måneden er jeg sent ute. Men neida

Hadde sist sex på torsdag :nailbiting: I går var jeg så trøtt at jeg sovnet. Mannen prøvde seg litt frem, til ingen nytte. Jeg klarte såvidt å røre meg :hilarious:

Nå er vi snart på vei ut! Så rekker ingenting før i kveld. For sent? :wtf: Stresser egentlig ikke mye da. Det er bare første PP etter pilleslutt. Og som regel bruker kroppen min en syklus for å komme tilbake til normalen:)

Vis vedlegget 388807

I kveld høres jo helt perfekt ut :happy:

Cd 11❤️ Å snart el nå vel? Jeg har fortsatt litt el smerter tendenser ❤☺️ Sååå vi fortsetter å legge inn aksjer jevnlig ❤️ Venter på et skikkelig temphopp snart hvertfall :)
2B5F633D-1B24-4D8F-837A-8E3A42DDC6A3.jpeg

CD 12, og EL blir sannsynligvis på tirsdag. Har EL-smerter på høyre side, men foreløpig ikke EL-slim. Tester ikke etter EL, men tror jeg kjenner kroppen ganske godt :happy7

Vis vedlegget 388807
I kveld er vel perfekt hvis denne testen var tatt i morges? :)

Er spent på om jeg får en normal syklus etter SA denne gang også. Har hatt det så travelt med masse i det siste, så har ikke fått tenkt eller telt dager. Har heller ikke fått kjøpt inn el-tester. Flo-appen forutser eggløsning om 4 dager. Men allerede idag har jeg oppdaget el-slim. Vi går uansett ikke glipp av eggløsning, heldigvis:happy:

Back
Topp