IKM uke 40

CD 6 og nedtellingen har startet! Ny taktikk denne gangen. Annenhver dag med sex fra DPO 10 og concieve+.
Uansett bestilt meg legetime så har time 4/10 for å snakke om andre tiltak. Jeg blir ikke yngre og dette er bare pp4 men greit å sjekke ut tenker jeg!
Litt kjipt å begynne å ha sex fra 10 dpo da :laughing002 Snart ny syklus da jo :p
 
..Er det ikke typisk, samboer jobber natt torsdag-mandag neste uke, jeg har forventet EL den søndagen. Blir vell noen morgen aksjer da, hååper bare jenta vår sover lenge de dagene :smiley-ashamed005
 
..Er det ikke typisk, samboer jobber natt torsdag-mandag neste uke, jeg har forventet EL den søndagen. Blir vell noen morgen aksjer da, hååper bare jenta vår sover lenge de dagene :smiley-ashamed005
Man kan jo bli stresset av mindre:dead: det er faktisk mye jobb med denne timingen i forhold til el!
 
Jeg har vært skikkelig irritabel etter kjemisk, CD6 idag.. jeg er aldri sur eller sånn til vanlig, mistenker hormonkluss:meh:kan progesteron forårsake dette? Jeg gikk på 600mg i endel dager til jeg skjønte at det ikke gikk veien, sluttet for en uke siden. Håper jeg bare overdriver, gidder ikke noe tull:happy118
 
CD 10 i dag. Har som regel alltid hatt EL rundt CD 11-12, men det har variert litt etter MA. Ser på premom at jeg hadde EL rundt CD 13 de siste 3 syklusene før pillestart i mars :) Passer fint at EL kommer til helgen. Da er ikke mannen fullt så sliten :hilarious:
 
CD 8. føler på ett press i livmorområde, skikkelig ekkelt. Minner meg om tidlige graviditeter, men testen er negativ og har hatt mens. Noen andre som har opplevd det? :nailbiting:
 
CD 8. føler på ett press i livmorområde, skikkelig ekkelt. Minner meg om tidlige graviditeter, men testen er negativ og har hatt mens. Noen andre som har opplevd det? :nailbiting:
Nei men tror man driver og legger ekstra godt merke til absolutt alt når man er prøver :) gjør det selv også:
 
CD 11 her i dag, og jeg har skikkelig pms-symptomer... går til vanlig på medisiner for dette som jeg nå har sluttet på, og det merkes! :pompus: Har skikkelig hodepine, er anspent, kvalm og har vondt i magen... krysser fingrene for at jeg slipper mange PP før det klaffer, for dette er IKKE gøy!
 
CD 11 her i dag, og jeg har skikkelig pms-symptomer... går til vanlig på medisiner for dette som jeg nå har sluttet på, og det merkes! :pompus: Har skikkelig hodepine, er anspent, kvalm og har vondt i magen... krysser fingrene for at jeg slipper mange PP før det klaffer, for dette er IKKE gøy!
Er ikke pms da men trolig gjør kroppen seg klar for eggløsning om noen dager , så bra :)
 
CD 11 her i dag, og jeg har skikkelig pms-symptomer... går til vanlig på medisiner for dette som jeg nå har sluttet på, og det merkes! :pompus: Har skikkelig hodepine, er anspent, kvalm og har vondt i magen... krysser fingrene for at jeg slipper mange PP før det klaffer, for dette er IKKE gøy!
Uff, det hørtes ikke godt ut :confused: satser på det klaffer denne gang!
Håper på mange spirer i denne IKM gruppen :Heartred
 
Kjenner eggløsningen kommer snart:) ❤️ Er på cd 10 tror jeg. Men ser ut som om den kan komme før. Kjennes hvertfall sånn ut❤️ Tempen i dag btw ☺️
56A2AC62-7127-4738-9FC9-D263AE5558A4.jpeg
 
Back
Topp