IKM uke 40

Cd 1 her :) TR/tidlig SA kom idag, 5 dager etter IKM og jeg har store kramper og menssmerter faktisk. Er jo ingenting som skal ut etter kjemisk, så er litt overrasket over det. Håper syklusen blir i rute, den var akkurat stabilisert seg etter EXU og jeg gidder ikke mer tull :hilarious: noen som har erfaring om EL kom som forventet etter kjemisk?
Når jeg hadde kjemisk kom tr en uke etter ikm og el da kom på cd 14 som vanlig :) så skjedde ikke noe sånn sett bortsett fra lenger syklus måneden før:)
 
Vi er helt likt , blir spennende å se når el kommer :)

Jeg med, er også CD 3 i dag :)

Har sen EL da, ca dag 17-20, men til gjengjeld litt kort lutealfase (ca 10-11 dager), så blir spennende å se når EL og IKM faktisk blir :)
 
CD 5 i dag! Forhåpentligvis siste menstruasjonsdag! Har satt mannen og meg selv på gravidvitaminer for å optimalisere sædceller og egg :p Leste at sædcellene trenger akkurat det samme som eggene for å få optimale forhold... Han blir litt oppgitt over meg, men sånn er det!
 
CD 5 i dag! Forhåpentligvis siste menstruasjonsdag! Har satt mannen og meg selv på gravidvitaminer for å optimalisere sædceller og egg :p Leste at sædcellene trenger akkurat det samme som eggene for å få optimale forhold... Han blir litt oppgitt over meg, men sånn er det!
Her tar vi også vitaminer begge to :happy3 haha
 
CD 5 i dag! Forhåpentligvis siste menstruasjonsdag! Har satt mannen og meg selv på gravidvitaminer for å optimalisere sædceller og egg :p Leste at sædcellene trenger akkurat det samme som eggene for å få optimale forhold... Han blir litt oppgitt over meg, men sånn er det!
Så smart. Her tar vi en liten neve daglig. :) Har også bestilt meg riktig type q10, ikke fått de enda men skal ta når de kommer.
 
Til tross for at det er barnet som er målet, må jeg si at prøveperioden er vanvittig spennende! :p Håper på mange spirer!!

Enig! Tenkte å ta opp igjen temping og tempa for første gang i dag, kjenner det også er gøy!

Men kjedelig ventetid spesielt nå før EL kjenner jeg :meh:
 
Altså, forrige pp var første pp på 7 år. Jeg hadde murringer og var oppblåst fra EL til TR, som jeg fikk idag. Har alltid hatt symptomer bare dagen før TR. Nå har jeg fortsatt murringer, og det stikker, og jeg blør. Akkurat som at kroppen bare «Nå skal du lage barn, da skal jeg gi deg masse plager og vondter, vær så god»… Kjenner jeg blir irritert på kroppen :p Det har vart i nesten 14 dager nå, og hvis det er sån det skal være frem til spiren sitter, så håper jeg det klaffer denne gangen.

Klage litt :p
 
Enig! Tenkte å ta opp igjen temping og tempa for første gang i dag, kjenner det også er gøy!

Men kjedelig ventetid spesielt nå før EL kjenner jeg :meh:
Ja kjedelig å vente på el. Men syns tiden går enda saktere etter el. Så er jeg også drit deppa fra 10dpo ved negativ gtest og fram til mens . Ved mens er jeg mer optimistisk for ny syklus.
 
Vært på oppfølgingstime idag på sykehuset. Alt ser fortsatt bra ut etter EXU i keisersnittarret. Og ingen rester etter kjemisk/tidlig SA nå i helgen. Får lov å kjøre på videre:happy093
Hun skrev også i journal at jeg skal ha hastetime med ultralyd i uke 6 hvis jeg blir gravid igjen. Så nå gleder jeg meg til EL og alt videre. Håper på mange gravide i denne gruppa:Heartred
 
Rainbow Baby 2023 - 35 - B2 - PP 1 - EL 22/09 - IKM 03/10

Foreløpig ser det slik ut. Men jeg kjenner kroppen min godt, og for mest sannsynligvis EL litt før (ca CD 11-12) :)
 
Last edited:
Back
Topp