Håper jeg også på! Krysser fingrene for ossUff, det hørtes ikke godt utsatser på det klaffer denne gang!
Håper på mange spirer i denne IKM gruppen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også på! Krysser fingrene for ossUff, det hørtes ikke godt utsatser på det klaffer denne gang!
Håper på mange spirer i denne IKM gruppen![]()

Jeg får de samme plagene før eggløsning også, så har bare blitt naturlig å kalle det det! Tåler veldig lite hormonforandringerEr ikke pms da men trolig gjør kroppen seg klar for eggløsning om noen dager , så bra![]()
Merker veldig godt hormonforandringer jeg ogsåJeg får de samme plagene før eggløsning også, så har bare blitt naturlig å kalle det det! Tåler veldig lite hormonforandringerKroppen gjør seg klar ja, og det er jo målet! Så er glad for det
![]()

Oi ja den var strax posiriv jaCd 11 i dag og det kan se ut som at eggløsning kanskje kommer tidligere denne syklusenNå må vi begynne med aksjelegging! Har rett og slett helt glemt meg bort denne syklusen og plutselig er det straks el !
Har hatt veldig kremaktig utflod i et par dager og stikking inni skjeden, så er spent på når el slimet kommer.
Fant ut i går at ene bestevenninna er gravid, 8+0 i dag, så har inderlig lyst til at dette skal klaffe nå! Vi har allerede to barn født på samme år fra før, og håååper også våre tredje blir det
Jeg har pleid å få positiv el test på cd 14 og el på cd 15, lutealfase på 14 dager og så mensen på cd 30. Altså 29 dager syklus. Men forrige syklus fikk jeg ikke mensen før på cd 32, så er spent på denne.
spennendeCd 11 i dag og det kan se ut som at eggløsning kanskje kommer tidligere denne syklusenNå må vi begynne med aksjelegging! Har rett og slett helt glemt meg bort denne syklusen og plutselig er det straks el !
Har hatt veldig kremaktig utflod i et par dager og stikking inni skjeden, så er spent på når el slimet kommer.
Fant ut i går at ene bestevenninna er gravid, 8+0 i dag, så har inderlig lyst til at dette skal klaffe nå! Vi har allerede to barn født på samme år fra før, og håååper også våre tredje blir det
Jeg har pleid å få positiv el test på cd 14 og el på cd 15, lutealfase på 14 dager og så mensen på cd 30. Altså 29 dager syklus. Men forrige syklus fikk jeg ikke mensen før på cd 32, så er spent på denne.

Nei, har ikke gjort noen ting. Har egentlig ikke tenkt på babylaging hittil denne syklusen da mannen har jobbet enormt mye overtid pga et prosjekt som haster og jeg har måttet ha ungene ekstremt mye. Tok første el test på morgenen i sta og ble sjokkert over at den var så mørk allerede. Den bruker ikke å bli sånn før kanskje dagen før positiv test eller noe. Har bare 5 el tester igjen fra forrige syklus, så får ikke testet tre ganger daglig om ikke jeg kjøper metode sine fordi det er de eneste jeg får kjøpt på apoteket her (noen som vet om metode el tester er bra?). Så gøy at vi er like langt! Får håpe at vi blir gravide denne gangen!Oi ja den var strax posiriv jahar du gjort noe annerledes denne syklusen siden el ser ut til å komme tidligere ?
spennende! Har selv creamy utflod men negativ eltest og også på cd 11.
fikk el cd 16 sist syklus.
I går var jeg så trøtt at jeg sovnet. Mannen prøvde seg litt frem, til ingen nytte. Jeg klarte såvidt å røre meg 
Stresser egentlig ikke mye da. Det er bare første PP etter pilleslutt. Og som regel bruker kroppen min en syklus for å komme tilbake til normalen
skikkelig symptomer, og har selvfølgelig ikke mulighet å teste før ikveld. Er bare på dag 9 etter kjemisk og har som regel EL på dag 16.. TR kom noen dager senere pga progesteron, så hvis jeg hadde hatt den til normal tid så hadde idag vært CD14, alltid da symptomer på EL pleier å komme
blir spennende å se.
CD13, og som forventet…Men testene var så svake så lenge at jeg tenkte denne måneden er jeg sent ute. Men neida
Hadde sist sex på torsdagI går var jeg så trøtt at jeg sovnet. Mannen prøvde seg litt frem, til ingen nytte. Jeg klarte såvidt å røre meg
Nå er vi snart på vei ut! Så rekker ingenting før i kveld. For sent?Stresser egentlig ikke mye da. Det er bare første PP etter pilleslutt. Og som regel bruker kroppen min en syklus for å komme tilbake til normalen
Vis vedlegget 388807

Hvordan kjenner du st Tappen er åpen? Skjønner meg ikke på den der jegCD 9. utflod som kan strekkes og livmortappen føles åpen.![]()

I kveld er vel perfekt hvis denne testen var tatt i morges?CD13, og som forventet…Men testene var så svake så lenge at jeg tenkte denne måneden er jeg sent ute. Men neida
Hadde sist sex på torsdagI går var jeg så trøtt at jeg sovnet. Mannen prøvde seg litt frem, til ingen nytte. Jeg klarte såvidt å røre meg
Nå er vi snart på vei ut! Så rekker ingenting før i kveld. For sent?Stresser egentlig ikke mye da. Det er bare første PP etter pilleslutt. Og som regel bruker kroppen min en syklus for å komme tilbake til normalen
Vis vedlegget 388807
I kveld er vel perfekt hvis denne testen var tatt i morges?![]()
Den er tatt i morges jaI kveld høres jo helt perfekt ut![]()
Det ble babydansing på oss likevel
Jeg har veldig kort LH topp. Så testen er sikkert negativ allerede i morgen. Fint at vi rakk det