mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Kan sette meg på TR.
Kjipt tanta kom

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan sette meg på TR.

Takk, helt enig!Fører deg opp likevel jeg, gravidlista kan aldri bli for lang!![]()
Håper detDet tviler jeg sterkt påHar innstilt meg på at jeg ikke er gravid og er klar for tanta
Så håper jeg spiren sitter neste PP
![]()

Hvordan går det med dere som er over IKM eller har IKM i morgen?![]()
12 dpo idag, ikm 3-4/10. Negativ test Får bare vente på tanta selv om jeg er både kvalm og har vondt pupper
Lurer på hvor tanta blir av, jeg[/QUOT
Vet du sikkert når EL var, om den kan ha vært forsinket...?
Her vart EL forsinka med 10 dagar, så ny ikm er 11/10 men vil gjerne fortsette å vere her litt tilHvordan går det med dere som er over IKM eller har IKM i morgen?![]()
Hadde positiv el test 17 og 18, får den dalte den 19![]()
Gratulerer!Vil du jeg skal sette deg på gravid?
![]()
skummelt, men nå er jeg over IKM og så da blir det mer reelt for meg Hei! Jeg tenker du godt kan sette meg på gravid nåskummelt, men nå er jeg over IKM og så da blir det mer reelt for meg
![]()
Krysser der jeg har for at jeg ikke jinxer noe...

Så kjekt!! Ja, er noe med å komme seg forbi IKM.. Satte meg selv på gravid selv om jeg ennå bare er 11 dpoKrysser der jeg har for at jeg ikke jinxer noe...
Er i alle fall en glede å flytte deg over på «gravid»!![]()

Så dritt at tanta kom å banka på dørenGår bare å venter på a selv også.. Ønsker deg masse lykke til i en ny PP
![]()
Håper tr ikke kommer og at det viser seg at du er gravid! 
Erfaringer med skygge/svak på cb tidlig?![]()

Nei jeg synes også det,Synes den der ser blå ut...? Kan vel umulig være skygge, vel?!![]()
men føler det er så mange forskjellige erfaringer med disse testene 
Nei jeg synes også det,men føler det er så mange forskjellige erfaringer med disse testene
![]()