~ IKM uke 40 ~

Så sterk skygge tror jeg ikke man får på CB, altså! Jeg tror du er gravid! :):Heartred
Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg ryker på en digital :hilarious: Dette var jo en tidligstest, så kan vel godt ta en dag eller to før det slår ut på vanlig :nailbiting:

Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg ryker på en digital :hilarious: Dette var jo en tidligstest, så kan vel godt ta en dag eller to før det slår ut på vanlig :nailbiting:

Mener bestemt at digital med ukeindikator har en følsomhet på 10mlu. Jeg hadde tatt en i morgen, om jeg hadde greid å vente så lenge :hilarious:

Mener bestemt at digital med ukeindikator har en følsomhet på 10mlu. Jeg hadde tatt en i morgen, om jeg hadde greid å vente så lenge :hilarious:
Ååå, du må ikke si sånn til meg :hilarious: Får ryke på en 2-pakning etterpå da (mener i morgen ;))

ser ut som babystrek spør du meg! Når jeg har hatt sånn strek på de, så har jeg vært gravid! (Og den har også blitt sterkere når den har tørka) ;)
Takk for svar! :joyful: Med førstemann fulgte jeg ikke med på denne måten, men da hadde jeg og svak strek på testen jeg tok, men positiv på ukesindikator!:wacky:

5E1A431D-22B1-462E-B4D9-E332843C9E50.jpeg

Fikk denne idag, men har også begynt å blø, så da var det nok en kjemisk. Og du kan sette meg på Tante rød:sorry::(

Lurer litt på dette med kaffidrikking ☺️ Eg drikk ikkje vanlig svart kaffe, men er glad i Starbucks sin iskaffe som ein får kjøpt på butikken. Bør ein kutte det heilt ut før graviditet eller etter ein har testa positivt? ☺️

Lurer litt på dette med kaffidrikking ☺️ Eg drikk ikkje vanlig svart kaffe, men er glad i Starbucks sin iskaffe som ein får kjøpt på butikken. Bør ein kutte det heilt ut før graviditet eller etter ein har testa positivt? ☺️

på bv sin podcast sier de hvertfal at man kan drikke 1 kopp kaffe uten problem ... så jeg tenker starbucks iskaffe på butikken skal kunne gå greit :)

på bv sin podcast sier de hvertfal at man kan drikke 1 kopp kaffe uten problem ... så jeg tenker starbucks iskaffe på butikken skal kunne gå greit :)
Ok, da satsar eg på at det går fint ☺️ Er uansett ikkje kvar dag eg drikk den ☺️ Men ein leser så mykje forskjellig, så kjente eg vart litt usikker.

Jeg drikker bøttevis med kaffi hver dag, er helt avhengig av den pga lite søvn og en superaktiv ettåring :confused: Jeg har ikke klart å kutte ut, men prøve å holde meg til en kopp eller to om morgenen, og heller drikke koffeinfri resten. Har nesten klart å kutte ut snus også, men det er jammen ikke enkelt!!:wideyed: Blir graviditeten omtrent samme som sist, så går det ei uke eller to nå før jeg brekker meg bare av tanken på snus og kaffe :angelic:

Back
Topp