Nei jeg synes også det,men føler det er så mange forskjellige erfaringer med disse testene
![]()
Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg synes også det,men føler det er så mange forskjellige erfaringer med disse testene
![]()
Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg ryker på en digitalSå sterk skygge tror jeg ikke man får på CB, altså! Jeg tror du er gravid!![]()
Dette var jo en tidligstest, så kan vel godt ta en dag eller to før det slår ut på vanlig 
9 trooor jeg, kan også være 8 eller 10! HeheHvor mange dpo?

Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg ryker på en digitalDette var jo en tidligstest, så kan vel godt ta en dag eller to før det slår ut på vanlig
![]()

Ååå, du må ikke si sånn til megMener bestemt at digital med ukeindikator har en følsomhet på 10mlu. Jeg hadde tatt en i morgen, om jeg hadde greid å vente så lenge![]()
Får ryke på en 2-pakning etterpå da (mener i morgen Ååå, du må ikke si sånn til megFår ryke på en 2-pakning etterpå da (mener i morgen
)
Ååå, du må ikke si sånn til megFår ryke på en 2-pakning etterpå da (mener i morgen
)
Haha, da får jeg prøve å holde megleste selv på dette da jeg vurderte å prøve den tidlig, men den har 25mlu![]()
takk for svar!Erfaringer med skygge/svak på cb tidlig?![]()
Takk for svar!ser ut som babystrek spør du meg! Når jeg har hatt sånn strek på de, så har jeg vært gravid! (Og den har også blitt sterkere når den har tørka)![]()
Med førstemann fulgte jeg ikke med på denne måten, men da hadde jeg og svak strek på testen jeg tok, men positiv på ukesindikator!
Sender deg en klemVis vedlegget 337190
Fikk denne idag, men har også begynt å blø, så da var det nok en kjemisk. Og du kan sette meg på Tante rød![]()

Lurer litt på dette med kaffidrikkingEg drikk ikkje vanlig svart kaffe, men er glad i Starbucks sin iskaffe som ein får kjøpt på butikken. Bør ein kutte det heilt ut før graviditet eller etter ein har testa positivt?
![]()
Sender deg en klem![]()
Tredje gang dette skjer nå, så begynner å bli en «vane» selvom det er vondt. undres om det har noe med aborten i mai å gjøreVis vedlegget 337190
Fikk denne idag, men har også begynt å blø, så da var det nok en kjemisk. Og du kan sette meg på Tante rød![]()

Sender deg ein klemVis vedlegget 337190
Ok, da satsar eg på at det går fintpå bv sin podcast sier de hvertfal at man kan drikke 1 kopp kaffe uten problem ... så jeg tenker starbucks iskaffe på butikken skal kunne gå greit![]()
Lurer litt på dette med kaffidrikkingEg drikk ikkje vanlig svart kaffe, men er glad i Starbucks sin iskaffe som ein får kjøpt på butikken. Bør ein kutte det heilt ut før graviditet eller etter ein har testa positivt?
![]()
Blir graviditeten omtrent samme som sist, så går det ei uke eller to nå før jeg brekker meg bare av tanken på snus og kaffe