Da bør eg ikkje bekymre meg daJeg drikker bøttevis med kaffi hver dag, er helt avhengig av den pga lite søvn og en superaktiv ettåringJeg har ikke klart å kutte ut, men prøve å holde meg til en kopp eller to om morgenen, og heller drikke koffeinfri resten. Har nesten klart å kutte ut snus også, men det er jammen ikke enkelt!!
Blir graviditeten omtrent samme som sist, så går det ei uke eller to nå før jeg brekker meg bare av tanken på snus og kaffe
![]()
Blir graviditeten omtrent samme som sist, så går det ei uke eller to nå før jeg brekker meg bare av tanken på snus og kaffe

Men jeg tenker at om man skulle være så uheldig å miste i uke 8, skal man ikke klandre seg selv for å ha spist ei skive salami da man var 9 dpo, liksom...
håper en eventuell digital ikke er positiv før mandag. Hehe!
Men 7 dpo var jeg likevel i gang 

skulle legge ut her, og ser nå at jeg la ut i uke 41.. de må ha lurt litt
Den nederste tidlig og den nederste vanlig er på samme urin. Når de tørka helt, så hadde vanlig mer strek... fikk også strek på vanlig en dag før tidlig! 
Skal jeg sette deg på gravid?
Synes det er sterkt gjort å slutte sånn på dagen! Er så fjernt at jeg er gravid, at jeg får liksom ikke den supermotivasjonen til å slutte brått. Så her er kraftig nedtrapping med mål om å være snusfri innen ei uke eller to - kun basert på fornuft og noe viljestyrke...