Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererBilde fra 9 til 13 dpo (høyre til venstre). Da kan jeg settes på gravid!![]()

Yey! Gratulerer så mye!!!!Bilde fra 9 til 13 dpo (høyre til venstre). Da kan jeg settes på gravid!![]()

Veldig skuffet, men hadde kjemisk forje pp så kan vell ta litt tidSå leitHadde håpet det var en festeblødning
Masse lykke til i en ny PP
![]()
Jaa, har jo det. Men man lurer likevel. Men har bestemt meg for å roe ned nå og bare ta ting som de kommerEr nok litt slemt, men du fikk et svar. Kroppen er utrolig god på å lure når vi så inderlig ønsker det. Håper at det klaffer for deg snart!
Har ei julifrøken ifra før, og det er en fin mnd å få bebis i
Gratulerer så mye til dere alle med positive tester
Gratulerer med spirenBilde fra 9 til 13 dpo (høyre til venstre). Da kan jeg settes på gravid!![]()
Så leitNegativ test 10 dpo, så da venter jeg bare på TR og å gå inn i en ny IKM-gruppe. Satser på at juli blir mnd minHar ei julifrøken ifra før, og det er en fin mnd å få bebis i
Gratulerer så mye til dere alle med positive tester
![]()
Så leitHåpet virkelig for deg. Håper spiren sitter i neste forsøk
![]()

TakkTakk❤ Håper spiren sitter for deg nå og at du slipper flere PP![]()

Tr kom idag![]()

Jeg ser noen veldig svake streker på flere av de jeg? Hvor mange dpo?
Jeg ser noen veldig svake streker på flere av de jeg? Hvor mange dpo?
Ja, har hatt svake streker siden 9 dpo. Var blenda 10 dpo morgen og kveld. Så en stek igjen igår, 11 dpo. Og nå er den sterkere enn i går, 12 dpo.. vet ikke om jeg tørr å håpe på at det er noe på gang?

personlig har jeg aldri hatt streker på babyplan uten å være gravid.. så jeg har aldri opplevd sånne skyggestreker. Og akkurat når det kommer til å teste så tidlig, så kommer det jo veldig an på hvor utvannet urinen er også. Verdiene er jo enda så lave.. jeg ville absolutt hatt et lite håp! Blir spennende å se fremover. Håper for deg!![]()
skal holde dere oppdatert