~ IKM uke 40 ~

Bilde fra 9 til 13 dpo (høyre til venstre). Da kan jeg settes på gravid! :smiley-bounce016

Vedlegg

• CE554502-4091-4FC5-8039-3871170C35B5.jpeg
    CE554502-4091-4FC5-8039-3871170C35B5.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 186
Negativ test 10 dpo, så da venter jeg bare på TR og å gå inn i en ny IKM-gruppe. Satser på at juli blir mnd min:happy: Har ei julifrøken ifra før, og det er en fin mnd å få bebis i:Heartpink Gratulerer så mye til dere alle med positive tester:love017

Bare skyggestrek innen tiden idag også, 12 dpo. Så jeg skjønner egnetlig ingenting. Ømme pupper og rare drømmer er det eneste jeg merker. Så regner med mensen kommer da den skal om ett par dager:(

Våknet i dag med brunt utflod, sorry TMI, som jeg ofte bruker å få før TR, så da er der bare å vente på at der tat seg opp. Så prøve på nytt neste gang :) :Heartred
Gratulerer til dere som er gravid, og så håper jeg at vi andre kan møtes å støtte hverandre i neste IKM-gruppe :Heartred

Hjelp.. Skyggestrek innen tidsfrist på to forskjellige type tester... jeg trodde det var som i går, men innser at den er mye strekere, kanskje det er ett godt tegn alikevel?
2AABA8AD-46CC-4DF9-AC29-9C3EED5B5990.jpeg

BB9B80AA-0C06-40C7-BEB4-153B9B9B9E6C.jpeg

Jeg ser noen veldig svake streker på flere av de jeg? Hvor mange dpo?

Ja, har hatt svake streker siden 9 dpo. Var blenda 10 dpo morgen og kveld. Så en stek igjen igår, 11 dpo. Og nå er den sterkere enn i går, 12 dpo.. vet ikke om jeg tørr å håpe på at det er noe på gang?

Ja, har hatt svake streker siden 9 dpo. Var blenda 10 dpo morgen og kveld. Så en stek igjen igår, 11 dpo. Og nå er den sterkere enn i går, 12 dpo.. vet ikke om jeg tørr å håpe på at det er noe på gang?

personlig har jeg aldri hatt streker på babyplan uten å være gravid.. så jeg har aldri opplevd sånne skyggestreker. Og akkurat når det kommer til å teste så tidlig, så kommer det jo veldig an på hvor utvannet urinen er også. Verdiene er jo enda så lave.. jeg ville absolutt hatt et lite håp! Blir spennende å se fremover. Håper for deg! :happy:

personlig har jeg aldri hatt streker på babyplan uten å være gravid.. så jeg har aldri opplevd sånne skyggestreker. Og akkurat når det kommer til å teste så tidlig, så kommer det jo veldig an på hvor utvannet urinen er også. Verdiene er jo enda så lave.. jeg ville absolutt hatt et lite håp! Blir spennende å se fremover. Håper for deg! :happy:

Det hadde vært så gøy om det var noe på gang:Heartblue skal holde dere oppdatert :)

Back
Topp