~ IKM uke 40 ~

Da har jeg vært hos legen. Får svar litt senere idag. Så spent at jeg vil spy :depressed: Tok ny test også, men helt ærlig så hater jeg disse testene hos legen. Får heldigvis noen andre fra apoteket i ettermiddag :angelic:

Vedlegg

• 0C4FD813-116E-44C5-99E9-00415C2E569B.jpeg
    0C4FD813-116E-44C5-99E9-00415C2E569B.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 203
Da har jeg vært hos legen. Får svar litt senere idag. Så spent at jeg vil spy :depressed: Tok ny test også, men helt ærlig så hater jeg disse testene hos legen. Får heldigvis noen andre fra apoteket i ettermiddag :angelic:
Spent på dine vegne :) ser den blå streken på testen. Håper på fin økning fremover :D

Venter spent på update:smiley-bounce012 Ser streken på testen:happy119

Hei jenter! Altså.. jeg har regnet feil ser jeg.. skulle visst hatt mensen 08.09.. så hører vel teknisk sett med på IKM uke 41.. men vil ikke bytte nå! ;) hadde da el 22.09 og er da 8dpo idag. Så har trodd jeg er flere dpo enn jeg er.. tok babyplan vanlig igår og er sikker på jeg så en svak svak strek.. tok en til igår kveld og nesten sikker på at jeg så en da også.. så klarte ikke å dy meg og tok en clearblue tidlig test.. ikke på første urin på morgenen, men heller ikke veldig utvannet. Se her!!! Hva tenker dere?? Er den så enkel å se som jeg syntes? :happy:

Vedlegg

• ADEAE581-68BC-48AF-BE6C-426162E87EB2.jpeg
    ADEAE581-68BC-48AF-BE6C-426162E87EB2.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 206
Hei jenter! Altså.. jeg har regnet feil ser jeg.. skulle visst hatt mensen 08.09.. så hører vel teknisk sett med på IKM uke 41.. men vil ikke bytte nå! ;) hadde da el 22.09 og er da 8dpo idag. Så har trodd jeg er flere dpo enn jeg er.. tok babyplan vanlig igår og er sikker på jeg så en svak svak strek.. tok en til igår kveld og nesten sikker på at jeg så en da også.. så klarte ikke å dy meg og tok en clearblue tidlig test.. ikke på første urin på morgenen, men heller ikke veldig utvannet. Se her!!! Hva tenker dere?? Er den så enkel å se som jeg syntes? :happy:

Her er jo ikke tvil!:) Gratulerer!

Jeg blir sprøø... nå er steken jeg så på mandag tilbake, etter to blenda tester i går! Jeg har studert de fra igår idag også, og de er like blenda enda..

Hva er dette for noe:sorry: er for svak til å kunne ta skikkelig bilde av den.. jeg synes liksom det burde blitt sterkere om det var noe også.. samtidig så har jeg da to uten noen ting.. lite stikking i livmor, men forsatt rar følelse av og til når jeg hoster. Og små ømme pupper...

Bilde av tester: 9 dpo (ser strek på den på tidligere bilde her), 10 dpo og idag 11 dpo nederst.

Vedlegg

• 100CC1D8-A430-441A-A730-310AE0DCD1D5.jpeg
    100CC1D8-A430-441A-A730-310AE0DCD1D5.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 152
Den var jo veldig lett å se den streken der :love7

får noen av dere skyggestreker på babyplan testene?
Tok en babyplan tidlig, og babyplan vanlig i dag tidlig, begge var blenda, men når jeg ser på de nå er der jo en strek på tidligtesten. Altså, jeg tror ikke jeg er gravid, vet at det ikke er gyldig, men lurer bare på om det er vanlig på de testene? :)

Haha barna i klassen min hadde nok gjort dette penere enn meg :hilarious: men gøy å se forskjellen på testene, tydelig at hcg er høyest hos meg på morgenen, og at de vanlige testene slo sterkest ut både 9 og 10 dpo!

Vedlegg

• C13F56F6-0559-42A0-802E-4843D472617E.jpeg
    C13F56F6-0559-42A0-802E-4843D472617E.jpeg
    65,1 KB · Visninger: 194
får noen av dere skyggestreker på babyplan testene?
Tok en babyplan tidlig, og babyplan vanlig i dag tidlig, begge var blenda, men når jeg ser på de nå er der jo en strek på tidligtesten. Altså, jeg tror ikke jeg er gravid, vet at det ikke er gyldig, men lurer bare på om det er vanlig på de testene? :)

Lurer på det samme som deg.. har fått to med skyggestrek og to blanke. Så blir litt undrendeo_O

Fått svaret på blodprøven. Den var negativ.... jeg skjønner ingen verdens ting :depressed::depressed:
Huff, blir helt matt her jeg sitter. Skjønner faktisk ingenting. Fullt av symptomer, svake streker men negativt prøvesvar. Kan EL ha vært mye senere enn jeg tror? Så mye at egget ikke har festet seg skikkelig enda? Kanskje jeg ikke har hatt EL i det hele tatt? Er så mye spørsmål i hodet mitt nå :( Tanta glimrer fortsatt med sitt fravær, så vet ikke om det er positivt eller negativt. Skulle ønske man hadde noen svar :(

Hei!
Mensen 30/8 - 4/9. uttak av spiral 4/9 med påfølgende mens i 6 dager
Positiv el test 17-19 sept. Litt usikker når ikm er da ?!
Hatt spiral i 6,5 år. Men har hatt mens hver måned de siste 1,5 årene..
tror ikm er idag da? Eller om blødningen etter spiraluttak kan regnes som mens og ikm er 4-5/10?
tok tidligtest i ettermiddag- men negativ

Back
Topp