~ IKM uke 40 ~

Her er tanta på plass (som forventa:wtf:)
Så klar for ny PP, med godt mot;)

Gratulerer så mykje til alle med positiv test!❤️
Tvitvi til dei som fortsatt ventar.
Og lykke til i neste runde for oss det ikkje klaffar for denne gangen.

Her er tanta på plass (som forventa:wtf:)
Så klar for ny PP, med godt mot;)

Gratulerer så mykje til alle med positiv test!❤️
Tvitvi til dei som fortsatt ventar.
Og lykke til i neste runde for oss det ikkje klaffar for denne gangen.

Så leit TR kom å banka på døren:( Ønsker deg masse lykke til i en ny PP:Heartpink

Nå tar jeg snart å køyer:) Håper jeg får to streker i morgen:smiley-angelic001 Og utpå dagen imorgen får vi besøk av bestevenninna mi, mannen hennes og barna dems:happy: Så skal vi grille pølser og s'mores i bålpanna:)

Nå vises streken ja? 9 dpo i dag og uggen når jeg våkner! Det MÅ da være noe her?! :anyone

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    11,3 KB · Visninger: 169
Nå skal jeg straks til legen for å ta hcg-blodprøve. Er så fryktelig nervøs for svaret :nailbiting: Tenk hvis det ikke er utslag i det hele tatt? :oops: Har så mye symptomer nå, at jeg blir skremt hvis alt dette bare er innbillning. Ble kvalm med det samme jeg slo opp øynene nå istad :depressed:

Nå skal jeg straks til legen for å ta hcg-blodprøve. Er så fryktelig nervøs for svaret :nailbiting: Tenk hvis det ikke er utslag i det hele tatt? :oops: Har så mye symptomer nå, at jeg blir skremt hvis alt dette bare er innbillning. Ble kvalm med det samme jeg slo opp øynene nå istad :depressed:
Masse lykke til hos legen idag :Heartred Krysser fingrene for deg.

God morgen:happy:
Tok testene, og de så dessverre helt blenda ut. 9 dpo idag, så.. Er på tur ut for å handle, også skal jeg hjem å rydde/vaske, sette på klesvask osv. Også kommer besøket i ettermiddag:D

Masse lykke til hos legen:Heartpink

Back
Topp