Tenkte jeg skulle skrive ned hva annerledes vi har gjort denne måneden når det faktisk har klaffet, siden det er noe jeg har selv har googla ekstremt mye!

Vi har jo vært en stund uten prevensjon, så jeg begynte å lure på om vi kunne få barn på egenhånd eller om det kun var litt uflaks. Etter mens behandlet jeg nedentil med vivag, jeg har vært litt plaget med sopp og sårhet over lengre tid, så tenkte at miljøet der nede trengte litt oppfriskning. Startet samme dag som TR var over og behandlet i 8 dager slik at vi rakk el fint. Deretter brukte vi Conceive plus for første gang, både tuber og applikatorer. Både for å hjelpe mitt miljø der nede, og om han eventuelt hadde litt trege svømmere. Om det er dette som har funka, eller om det rett og slett var flaks, får vi jo ikke vite. Uansett var det en rimelig løsning om det faktisk var det som funka, i tillegg var det supert med et behagelig glidemiddel når sengekosen blir hyppigere.
I tillegg oppdaga jeg at de vanlige babyplantestene slo ut sterkere og kjappere enn tidligtestene til babyplan, og jeg har heller ikke opplevd skygge på de. Så her kan man spare litt penger på å kjøpe de vanlige i stedet.