~ IKM uke 40 ~

Nå begynte jeg å spotte, så da er nok TR på plass i løpet av dagen. Nesten litt letta etter mange falske streker og litt for lang prøveperiode. Men nå går jeg på med godt mot til neste periode ;) Håper det blir mange positive tester denne uka for dere :Heartred

Har litt murringer nederst i magen idag, 3 dpo. Fleire som har hatt det etter eggløsning? ☺️ Dagene går seint og spenningen øker ❤️

Har litt murringer nederst i magen idag, 3 dpo. Fleire som har hatt det etter eggløsning? ☺️ Dagene går seint og spenningen øker ❤️

Har hatt murringer hver gang jeg er gravid fra EL:) Håper for deg:Heartpink

Nå begynte jeg å spotte, så da er nok TR på plass i løpet av dagen. Nesten litt letta etter mange falske streker og litt for lang prøveperiode. Men nå går jeg på med godt mot til neste periode ;) Håper det blir mange positive tester denne uka for dere :Heartred

Ånei, så leit TR kom å banka på døren:( Ønsker deg masse lykke til i neste PP:Heartpink

Tror fortsatt ikke helt på det her! Er det virkelig vår tur nå? :sad010:love017:happy093Alt for mange følelser på en gang nå!

Mannen min er på jobb til torsdag! Hvordan i all verden skal jeg ikke si dette til noen innen da? Herregud jeg er glad jeg har dere :Heartred

Vedlegg

• A360B070-40E3-47B3-9E9E-BC47B523D052.jpeg
    A360B070-40E3-47B3-9E9E-BC47B523D052.jpeg
    32,6 KB · Visninger: 142
Hvorfor viste første test (6dpo) strek når det i dag8 dpo(og i går) er bare blendahvitt?! :smiley-angry017

Vedlegg

• A5314314-E569-462C-9172-EB9BC1371737.jpeg
    A5314314-E569-462C-9172-EB9BC1371737.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 129
  • A3A8CFF6-CDA1-4653-881C-4F4DB8F5B5E8.jpeg
    A3A8CFF6-CDA1-4653-881C-4F4DB8F5B5E8.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 129
Last edited:
Tror fortsatt ikke helt på det her! Er det virkelig vår tur nå? :sad010:love017:happy093Alt for mange følelser på en gang nå!

Mannen min er på jobb til torsdag! Hvordan i all verden skal jeg ikke si dette til noen innen da? Herregud jeg er glad jeg har dere :Heartred

Helt fantastisk:hello2 Helt magisk følelse når man er gravid:love017 Gratulerer så mye med spire i magen:love7

Tenkte jeg skulle skrive ned hva annerledes vi har gjort denne måneden når det faktisk har klaffet, siden det er noe jeg har selv har googla ekstremt mye! :)
Vi har jo vært en stund uten prevensjon, så jeg begynte å lure på om vi kunne få barn på egenhånd eller om det kun var litt uflaks. Etter mens behandlet jeg nedentil med vivag, jeg har vært litt plaget med sopp og sårhet over lengre tid, så tenkte at miljøet der nede trengte litt oppfriskning. Startet samme dag som TR var over og behandlet i 8 dager slik at vi rakk el fint. Deretter brukte vi Conceive plus for første gang, både tuber og applikatorer. Både for å hjelpe mitt miljø der nede, og om han eventuelt hadde litt trege svømmere. Om det er dette som har funka, eller om det rett og slett var flaks, får vi jo ikke vite. Uansett var det en rimelig løsning om det faktisk var det som funka, i tillegg var det supert med et behagelig glidemiddel når sengekosen blir hyppigere. Jeg spiste også ananas fra 1-5 dpo.

I tillegg oppdaga jeg at de vanlige babyplantestene slo ut sterkere og kjappere enn tidligtestene til babyplan, og jeg har heller ikke opplevd skygge på de. Så her kan man spare litt penger på å kjøpe de vanlige i stedet. :D

Last edited:
Tenkte jeg skulle skrive ned hva annerledes vi har gjort denne måneden når det faktisk har klaffet, siden det er noe jeg har selv har googla ekstremt mye! :)
Vi har jo vært en stund uten prevensjon, så jeg begynte å lure på om vi kunne få barn på egenhånd eller om det kun var litt uflaks. Etter mens behandlet jeg nedentil med vivag, jeg har vært litt plaget med sopp og sårhet over lengre tid, så tenkte at miljøet der nede trengte litt oppfriskning. Startet samme dag som TR var over og behandlet i 8 dager slik at vi rakk el fint. Deretter brukte vi Conceive plus for første gang, både tuber og applikatorer. Både for å hjelpe mitt miljø der nede, og om han eventuelt hadde litt trege svømmere. Om det er dette som har funka, eller om det rett og slett var flaks, får vi jo ikke vite. Uansett var det en rimelig løsning om det faktisk var det som funka, i tillegg var det supert med et behagelig glidemiddel når sengekosen blir hyppigere.

I tillegg oppdaga jeg at de vanlige babyplantestene slo ut sterkere og kjappere enn tidligtestene til babyplan, og jeg har heller ikke opplevd skygge på de. Så her kan man spare litt penger på å kjøpe de vanlige i stedet. :D

Tusen takk for tips! Vivag er det reseptfritt?:) Jeg går på antibiotika nå, så tenker at jeg trenger en rens etterpå uansett:hilarious: vi har brukt det gidemiddelet en stund nå, og denne måneden har vi prøvd det i sprøyte+ babyklister og ananans. Oog dobbel dose femar da:bag:

Enda en dag som snegler seg av gårde :hilarious:

Jeg overanalyser nok symptomer litt og glemt ting fra forrige periode.
Men ikke fått ømme pupper, noe jeg bruker å få før mensen. Ikm om 3 dager. Men noterte forrige periode at ømme pupper ikke dukket opp før 2 dager til mensen kom..
Føler jeg må tisse oftere, men tenker jeg kanskje bare har drukket mye også har jeg økt utflod (sorry hvis tmi). Men husker ikke hvordan dette var forrige prøveperiode :hilarious:
Fortsatt negative tester her, men er nok for tidlig å teste enda også:hungry:

Tusen takk for tips! Vivag er det reseptfritt?:) Jeg går på antibiotika nå, så tenker at jeg trenger en rens etterpå uansett:hilarious: vi har brukt det gidemiddelet en stund nå, og denne måneden har vi prøvd det i sprøyte+ babyklister og ananans. Oog dobbel dose femar da:bag:
Ja det er reseptfritt :D glemte å skrive at jeg også spiste ananas etter EL! Hadde vært sykt gøy om det var det som funka :hilarious:

Back
Topp