Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg vært hos legen. Får svar litt senere idag. Så spent at jeg vil spyTok ny test også, men helt ærlig så hater jeg disse testene hos legen. Får heldigvis noen andre fra apoteket i ettermiddag
![]()

Spent på dine vegneDa har jeg vært hos legen. Får svar litt senere idag. Så spent at jeg vil spyTok ny test også, men helt ærlig så hater jeg disse testene hos legen. Får heldigvis noen andre fra apoteket i ettermiddag
![]()
Da har jeg vært hos legen. Får svar litt senere idag. Så spent at jeg vil spyTok ny test også, men helt ærlig så hater jeg disse testene hos legen. Får heldigvis noen andre fra apoteket i ettermiddag
![]()
Ser streken på testen
Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av megsååå spent på dine vegne!!!![]()
Er så usikker på om dette er skyggestreker eller ikke, og er forberedt på at blodprøvene er negative. Selv om det gjør vondt å tenke på. Orker ikke å ha for store forhåpninger heller liksom 
Håper håper det virkelig er slik!Babystrek det der![]()

Blenda her ogsåGod morgen
Tok testene, og de så dessverre helt blenda ut. 9 dpo idag, så.. Er på tur ut for å handle, også skal jeg hjem å rydde/vaske, sette på klesvask osv. Også kommer besøket i ettermiddag![]()
Håper du koser deg med besøk likevel 

Hei jenter! Altså.. jeg har regnet feil ser jeg.. skulle visst hatt mensen 08.09.. så hører vel teknisk sett med på IKM uke 41.. men vil ikke bytte nå!hadde da el 22.09 og er da 8dpo idag. Så har trodd jeg er flere dpo enn jeg er.. tok babyplan vanlig igår og er sikker på jeg så en svak svak strek.. tok en til igår kveld og nesten sikker på at jeg så en da også.. så klarte ikke å dy meg og tok en clearblue tidlig test.. ikke på første urin på morgenen, men heller ikke veldig utvannet. Se her!!! Hva tenker dere?? Er den så enkel å se som jeg syntes?
![]()
er for svak til å kunne ta skikkelig bilde av den.. jeg synes liksom det burde blitt sterkere om det var noe også.. samtidig så har jeg da to uten noen ting.. lite stikking i livmor, men forsatt rar følelse av og til når jeg hoster. Og små ømme pupper... Her er jo ikke tvil!Gratulerer!
Men dritnervøs.. hadde sa i juli og kjemisk forrige måned 
Den var jo veldig lett å se den streken derHei jenter! Altså.. jeg har regnet feil ser jeg.. skulle visst hatt mensen 08.09.. så hører vel teknisk sett med på IKM uke 41.. men vil ikke bytte nå!hadde da el 22.09 og er da 8dpo idag. Så har trodd jeg er flere dpo enn jeg er.. tok babyplan vanlig igår og er sikker på jeg så en svak svak strek.. tok en til igår kveld og nesten sikker på at jeg så en da også.. så klarte ikke å dy meg og tok en clearblue tidlig test.. ikke på første urin på morgenen, men heller ikke veldig utvannet. Se her!!! Hva tenker dere?? Er den så enkel å se som jeg syntes?
![]()

Den var jo veldig lett å se den streken der![]()
får noen av dere skyggestreker på babyplan testene?
Tok en babyplan tidlig, og babyplan vanlig i dag tidlig, begge var blenda, men når jeg ser på de nå er der jo en strek på tidligtesten. Altså, jeg tror ikke jeg er gravid, vet at det ikke er gyldig, men lurer bare på om det er vanlig på de testene?![]()

Huff, blir helt matt her jeg sitter. Skjønner faktisk ingenting. Fullt av symptomer, svake streker men negativt prøvesvar. Kan EL ha vært mye senere enn jeg tror? Så mye at egget ikke har festet seg skikkelig enda? Kanskje jeg ikke har hatt EL i det hele tatt? Er så mye spørsmål i hodet mitt nåFått svaret på blodprøven. Den var negativ.... jeg skjønner ingen verdens ting![]()
Jaa.. man blir det....Lurer på det samme som deg.. har fått to med skyggestrek og to blanke. Så blir litt undrende![]()