~ IKM uke 40 ~

Nei, så trist:( Skjønner ikke hvordan det kan bli det med positive tester?:confused013
Skjønner ikke dette jeg heller :( Har bestillt nye tidligtester + EL-tester i tilfelle tanta skulle finne på å dukke opp snart. Får bare slappe av litt noen dager fremover og kanskje teste i tilfelle at egget festet seg senere enn antatt. Kan jo hende jeg er gravid, bare at det er veldig veeeldig tidlig enda. Så har enda et ørlite håp så lenge tanta ikke kommer :) Hvis det skjer får vi bare prøve på nytt :)

Skjønner ikke dette jeg heller :( Har bestillt nye tidligtester + EL-tester i tilfelle tanta skulle finne på å dukke opp snart. Får bare slappe av litt noen dager fremover og kanskje teste i tilfelle at egget festet seg senere enn antatt. Kan jo hende jeg er gravid, bare at det er veldig veeeldig tidlig enda. Så har enda et ørlite håp så lenge tanta ikke kommer :) Hvis det skjer får vi bare prøve på nytt :)

Fortsetter å håpe for deg:smiley-angelic001

To dager til ikm, null symptomer og blendahvit tidligtest.. :( Så nå venter jeg bare på tr. Vondt å tenke på at jeg skulle vært 12 uker på vei nå.. :sorry:

To dager til ikm, null symptomer og blendahvit tidligtest.. :( Så nå venter jeg bare på tr. Vondt å tenke på at jeg skulle vært 12 uker på vei nå.. :sorry:
Føler med deg ❤️ Skulle også ha vore 12 uker nå til helga .. Håper for deg ❤️ Er sjølv 4 dpo nå, så blir testing over helga.

Uff, det er så vondt:sad002 Jeg skulle vært 9 uker på vei nå jeg også:( Og testa negativt idag og er 9 dpo:sad015

Uff, det var leit :( Men kan jo være at det er litt tidlig så det ikke vises på testen enda? :Heartred[/QUOTE]

Tviler sterkt på det:( Har førhen fått positiv test når jeg var 6dpo, 8 dpo og 9dpo. Så blir prøving på en julibebis istedet. Har ei lita julifrøken ifra før, så blir ikke lei meg for det:Heartpink

Uff, det var leit :( Men kan jo være at det er litt tidlig så det ikke vises på testen enda? :Heartred

Tviler sterkt på det:( Har førhen fått positiv test når jeg var 6dpo, 8 dpo og 9dpo. Så blir prøving på en julibebis istedet. Har ei lita julifrøken ifra før, så blir ikke lei meg for det:Heartpink[/QUOTE]
Håper fortsatt for deg ❤️ Testa ikke positivt før 14 dpo sist gang.

Tviler sterkt på det:( Har førhen fått positiv test når jeg var 6dpo, 8 dpo og 9dpo. Så blir prøving på en julibebis istedet. Har ei lita julifrøken ifra før, så blir ikke lei meg for det:Heartpink
Håper fortsatt for deg ❤️ Testa ikke positivt før 14 dpo sist gang.[/QUOTE]

Ååh, takk for det, søta:smiley-angelic003 Håper for deg også:Heartpink

Har så mensensmerter nå, så spørs om ikke TR kommer før tia denne gango_O

Lurer på det samme som deg.. har fått to med skyggestrek og to blanke. Så blir litt undrendeo_O
Jeg har også fått strek, neste dag blenda. neste dag svak strek på de testene. Jeg har tenkt på om det kommer litt an på hvor mye jeg drikker på ettermiddag og kveld før jeg legger meg. Altså hvor «konsentrert» urinen er. Eneste logiske svaret jeg har funnet der testen har stemt med fargen på urinen (altså hvor konsentrert den er). Mulig dette bare er tull, jeg aner ikke..

Idag kom mannen min hjem og jeg fikk endelig sagt at vi er gravide for første gang :Heartred han ble veldig glad og veldig satt ut på samme tid, det tar nok litt tid før det synker inn. Når tror jeg at jeg tørr å settes på gravid her inn:love7

Jeg begynte å blø på lørdag. Hadde et lite håp om at det var festeblødning men blør fremdeles. Jeg kan settes på ikke gravid :(

Jeg har også fått strek, neste dag blenda. neste dag svak strek på de testene. Jeg har tenkt på om det kommer litt an på hvor mye jeg drikker på ettermiddag og kveld før jeg legger meg. Altså hvor «konsentrert» urinen er. Eneste logiske svaret jeg har funnet der testen har stemt med fargen på urinen (altså hvor konsentrert den er). Mulig dette bare er tull, jeg aner ikke..

Det kan jo være:) men jeg har med vilje sluttet og drikke etter middag alle dager, så den skulle være så konsentrert som mulig .. Hmm :wtf:

Huff, blir helt matt her jeg sitter. Skjønner faktisk ingenting. Fullt av symptomer, svake streker men negativt prøvesvar. Kan EL ha vært mye senere enn jeg tror? Så mye at egget ikke har festet seg skikkelig enda? Kanskje jeg ikke har hatt EL i det hele tatt? Er så mye spørsmål i hodet mitt nå :( Tanta glimrer fortsatt med sitt fravær, så vet ikke om det er positivt eller negativt. Skulle ønske man hadde noen svar :(
Er nok litt slemt, men du fikk et svar. Kroppen er utrolig god på å lure når vi så inderlig ønsker det. Håper at det klaffer for deg snart!

Jeg begynte å blø på lørdag. Hadde et lite håp om at det var festeblødning men blør fremdeles. Jeg kan settes på ikke gravid :(

Så leit:( Hadde håpet det var en festeblødning:shifty: Masse lykke til i en ny PP:Heartred

Back
Topp