~ IKM uke 40 ~

Blenda i kveld også, etter å ha holdt meg i 5 timer:sad015 Så da er nok løpet kjørt, og alle symptomer innbilning. Merker veldig lite til de nå så:( dette er 3 måneden hvor jeg har fått en test med svak stek, også forsvinner alle symptomer etterpå.. begynner å miste motet:( 5 runde med letrozol, her kommer vi..

Tusen takk!!:) Jeg har det egentlig veldig fint, merker ikke så mye annet enn litt murringer :) Er sikkert mange symptomer, men vanskelig å
vite hva som kommer av baby og hva som kommer av andre ting :joyful: Med deg da?[/QUO

godt å høre at du har det fint :) i dag har det nesten ikke vært symptomer, litt stikkinger i magen når jeg nyser og ømme bryster, ellers ingenting å Si noe på

Helt blenda kveldstest 8dpo:(
20200929_195027.jpg

Blenda i kveld også, etter å ha holdt meg i 5 timer:sad015 Så da er nok løpet kjørt, og alle symptomer innbilning. Merker veldig lite til de nå så:( dette er 3 måneden hvor jeg har fått en test med svak stek, også forsvinner alle symptomer etterpå.. begynner å miste motet:( 5 runde med letrozol, her kommer vi..

Helt blenda kveldstest her også:( Hvor mange dpo er du?

Slik var det med meg også i går, og da sa du at det var nok pga utvanna urin og ikke noe å tenke på. Du hadde helt rett, i dag var den sterkere igjen! ;) Så nå må du ta til deg ditt eget råd :hug003

Jeg har holdt meg mange timer og ikke drukket, så derfor jeg ble så skuffa:( Får prøve lykken igjen i morgen tidlig:rolleyes:

Såå Kjedelig:( jeg er 9 eller 10 dpo .. :( hadde positiv el test 18 og 19 september. Så det er tidlig. Men har en dårlig følelse ..

Hadde positiv EL-test den 19 og 20.sep, og monitor sa LH stigning den 20, og EL den 21. Så jeg er 8 dpo. 9 eller 10 dpo er jo fortsatt veldig tidlig ennå, men ja, man blir så skuffa:shifty: Håper for oss begge:Heartpink

Nå har jeg bare en tidligtest igjen, den må tas i morgen tidlig...!:nailbiting: Lite stigning til nå, synes jeg... Har en digital jeg skal ta på IKM søndag..!:)

Det hadde jeg også i går, ikke drikking og ikke tissing på 4 timer. Likevel blank test :-/ Den var svak i kveld også, men det var en liten strek :)

Takk for oppmuntring, søta:smiley-angelic003 Prøver å holde motet oppe litt til, er ennå tidlig. Har dog aldri før testet positivt senere enn 9dpo:angel5

Er det mulig å se en strek her eller er det evt bare skyggestrek? 9 dpo i dag.

Vedlegg

• 2704524A-CC82-4130-94F0-B82E9001F0A2.jpeg
    2704524A-CC82-4130-94F0-B82E9001F0A2.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 133
Kanskje et bedre bilde, blir smågal av meg selv! Skulle ønske jeg ikke så strek på en tidligere test, da hadde jeg ikke blitt skuffa nå..

Vedlegg

• 2FD3ECC8-2C33-401F-9696-F65F19635957.jpeg
    2FD3ECC8-2C33-401F-9696-F65F19635957.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 121
Last edited:
Skimter jo noe her..! Tatt i kveld?
Neida, den var tatt i morrest. Får smøre meg med tålmodighet og teste igjen i morgen tidlig. Men begynner å innstille meg på ny prøveperiode, litt for mange blenda tester. Det var bare den ene for et par dager siden med ordentlig strek som forvirret. Skjønner hvorfor man ikke skal teste før tiden, men så er det så vanskelig å la vær! :facepalm:

Neida, den var tatt i morrest. Får smøre meg med tålmodighet og teste igjen i morgen tidlig. Men begynner å innstille meg på ny prøveperiode, litt for mange blenda tester. Det var bare den ene for et par dager siden med ordentlig strek som forvirret. Skjønner hvorfor man ikke skal teste før tiden, men så er det så vanskelig å la vær! :facepalm:

Det er jo tidlig ennå, så ville absolutt ikke gitt opp!:) Huff ja, det er egentlig bare dumt å begynne å teste tidlig... Får man negativ går man hele uka og hååååper mens man er fortvilet, og får man positiv bruker man hele uka på å analysere strekstyrke og å bekymre seg for alt som kan gå galt så tidlig. Lar man være og teste, går man jo heller ikke å tenker på annet, så jeg vet ikke hva som er best og verst :wacky:

Det er jo tidlig ennå, så ville absolutt ikke gitt opp!:) Huff ja, det er egentlig bare dumt å begynne å teste tidlig... Får man negativ går man hele uka og hååååper mens man er fortvilet, og får man positiv bruker man hele uka på å analysere strekstyrke og å bekymre seg for alt som kan gå galt så tidlig. Lar man være og teste, går man jo heller ikke å tenker på annet, så jeg vet ikke hva som er best og verst :wacky:
Haha, ja sånn er det! Til å bli småsprø av uansett! Håper ørlite grann enda, men psyker meg opp til ny pp neste måned. Takk for støtten uansett! :)

Back
Topp