Vis vedlegget 336807 Testetøsa meg greide ikke å vente med digital tidlig (25mlu), og tok en nå 8 dpo på utvannet urin, 2 timer siden forrige dobesøk![]()
Du hadde rett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 336807 Testetøsa meg greide ikke å vente med digital tidlig (25mlu), og tok en nå 8 dpo på utvannet urin, 2 timer siden forrige dobesøk![]()
Her kastet jeg snusboksen selv ved positiv test. Fy søren så grusomt det er med disse abstinensene. Som om en ikke er hormonell fra før avStakkars mann som bor med meg disse dager..

Du hadde rettdette er ingen skyggestrek!! Gratulerer
fantastiske nyheter å våkne opp til ( sjekka ikke forumet før i morges) hvordan har du det?
Med deg da?Er det virkelig.... en spire på vei her..?10 dpo idag og en rimelig spennende start på dagen!!

Sier forsiktig takk, tørr ikke helt juble før IKM er over..Gratulerer!!!![]()

Sier forsiktig takk, tørr ikke helt juble før IKM er over..
Har du testa mer?![]()
Ja her er det strek vettu! Har sett sååå mange som har hatt opp og ned i styrke på strekene før ikm, som likevel er veldig gravide, så nå er jeg ikke så bekymra for det lenger. Nåååå satser jeg på at vi tusler over i juni2021 sammenJa, fikk denne i dagIkke så veldig mye sterkere enn i går morgen, men det er da fortsatt strek
Vis vedlegget 336864

Ja her er det strek vettu! Har sett sååå mange som har hatt opp og ned i styrke på strekene før ikm, som likevel er veldig gravide, så nå er jeg ikke så bekymra for det lenger. Nåååå satser jeg på at vi tusler over i juni2021 sammen![]()
Våger meg ikke inn i gruppa før etter IKM, tror jeg. Redd for å jinxe det 
Samme herJaaa, det er så stort dette her!!Våger meg ikke inn i gruppa før etter IKM, tror jeg. Redd for å jinxe det
![]()
det får eventuelt bli til helga tror jeg 
Så fine testerDpo 10-14
Gratulerer med spirenEr det virkelig.... en spire på vei her..?10 dpo idag og en rimelig spennende start på dagen!!
BabystrekJa, fikk denne i dagIkke så veldig mye sterkere enn i går morgen, men det er da fortsatt strek
Vis vedlegget 336864
GratulererDpo 10-14
Er det virkelig.... en spire på vei her..?10 dpo idag og en rimelig spennende start på dagen!!
Ja, fikk denne i dagIkke så veldig mye sterkere enn i går morgen, men det er da fortsatt strek
Vis vedlegget 336864

Gratulerer med spiren![]()
Sier forsiktig takk, er så tidlig ennå, så må la det synke inn litt før jeg tror på det herGratulerer så mye med spiren❤

Hvordan går det med dere idag?Du har en leieboer i magehuset![]()