~ IKM uke 40 ~

Litt bedre bilde :hilarious: Beklager spam :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 7470522E-2232-4E76-8B5B-0D20E8E8FFCB.jpeg
    7470522E-2232-4E76-8B5B-0D20E8E8FFCB.jpeg
    22,1 KB · Visninger: 138
Ser streken! Blir spennende :love017
Veldig spennende. Har nok regnet syklusen min helt feil, så er nok kortere «på vei» enn jeg tror. Håper bare disse strekene blir sterkere. Nå har jeg bare 1 digital test igjen, håper den gir utslag i morgen kanskje. Men skal prøve å ikke bli skuffet uansett :hilarious: Får handle flere strimler..

Oioi! To timers utvanna urin det her! Nå må det vel være flere som ser streken? :woot::nailbiting::woot::nailbiting: Pluss at den siste er vanligtest og ikke tidlig!

Vedlegg

• 8207B978-876F-4E82-BAE9-7CFD203D5CAD.jpeg
    8207B978-876F-4E82-BAE9-7CFD203D5CAD.jpeg
    18 KB · Visninger: 148
  • 5FADEB31-6056-4377-9D38-BA98BA52AC11.jpeg
    5FADEB31-6056-4377-9D38-BA98BA52AC11.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 141
Ja, jeg hadde dette sist når jeg mistet også. Trodde jeg fikk mensen, men det varte bare 2 dager. Så hadde jeg et opphold i 3 dager så blødde jeg i 3 uker. Fant ut at jeg var gravid i slutten av en perioden, for da ble det uutholdelig vondt og viste seg at jeg hadde en SA. Håper der ikke er samme visa igjen !

Håper det blir en terminspire neste gang, er så vondt å miste:Heartpink

Halleluja, denne dagen snegler seg avgårde idag... vet ikke hvor mange ganger jeg har sett på graviditetstesten i lyset fra vinduet og med lommelykt:hilarious: fortsatt en skygge der, ja... gubben kunne se den om han la godvilja til sa han:p må innrømme jeg er litt små redd for at det bare er en skygge, etter å ha hatt kjemisk 2 ganger etterhverandre de siste månedene..

Begynner å få litt for mye troen på at jeg er gravid også føler jeg, så fallhøyden blir stor:nailbiting: masse symptomer! Drømmer mye og sover dårlig (tegn hos meg hvert svangerskap) startet natt til 7 dpo. Gult utflod + blankt slim-ish, vondt i lysken og livmora når jeg nyser/hoster osv. «stikker i eggstokkene» av og på, små ømme pupper, kjennes støl i livmoren når jeg ligger, og har smerter i korsryggen/bekkenet.. Hmm.. o_O enda så synes jeg det er såå skummelt, tenk om jeg ikke ser noe mer i mårra:bag:

Halleluja, denne dagen snegler seg avgårde idag... vet ikke hvor mange ganger jeg har sett på graviditetstesten i lyset fra vinduet og med lommelykt:hilarious: fortsatt en skygge der, ja... gubben kunne se den om han la godvilja til sa han:p må innrømme jeg er litt små redd for at det bare er en skygge, etter å ha hatt kjemisk 2 ganger etterhverandre de siste månedene..

Begynner å få litt for mye troen på at jeg er gravid også føler jeg, så fallhøyden blir stor:nailbiting: masse symptomer! Drømmer mye og sover dårlig (tegn hos meg hvert svangerskap) startet natt til 7 dpo. Gult utflod + blankt slim-ish, vondt i lysken og livmora når jeg nyser/hoster osv. «stikker i eggstokkene» av og på, små ømme pupper, kjennes støl i livmoren når jeg ligger, og har smerter i korsryggen/bekkenet.. Hmm.. o_O enda så synes jeg det er såå skummelt, tenk om jeg ikke ser noe mer i mårra:bag:

Gleder meg til update med bilde av test imorgen:angel5

Vil bare det skal bli leggetid, så jeg kan legge meg og sove til jeg skal stå opp igjen og kan teste:hilarious: Rart, for har vært skikkelig grumpy nå i flere dager:shifty:

Huff, til tross for 2 positive tester tidligere i dag, var testen jeg tok i kveld nesten helt blank.... Blir nervøs, jeg :nailbiting: Leser jo så mye her inne om kjemisk og slikt.....

Kan bare fjerne meg fra listen :(
Gynekologtimen viste at slimhinnen var på 3,4 mm og eggløsning er det ingen tegn til at kommer eller har vært. Men hadde jo slimhinne på 6 mm på mandag, så dette var ordentlig dritt :banghead: Ikke blødd noe på 5 uker heller, så det å bli gravid kan faktisk bli umulig for oss. Må bare fokusere på å gå ned i vekt og håpe at det vil hjelpe.

Back
Topp