Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken! Blir spennendeLitt bedre bildeBeklager spam
![]()

Veldig spennende. Har nok regnet syklusen min helt feil, så er nok kortere «på vei» enn jeg tror. Håper bare disse strekene blir sterkere. Nå har jeg bare 1 digital test igjen, håper den gir utslag i morgen kanskje. Men skal prøve å ikke bli skuffet uansettSer streken! Blir spennende![]()
Får handle flere strimler..MEN kommer det like mye som ven mensen da?Hadde du positiv EL test den 20? Jeg hadde også positiv test den 20.sep, og da er EL dagen etter positiv test. Altså EL den 21. Og da er du 7 dpo. Jeg tenker helt klart festeblødning![]()
MEN kommer det like mye som ven mensen da?

Oioi! To timers utvanna utin det her! Nå må det vel være flere som ser streken?![]()

Får bare se an et par dager da om det gir seg eller ikke.Ja, noen har opplevd det, har jeg lest![]()
Får bare se an et par dager da om det gir seg eller ikke.

Ja, jeg hadde dette sist når jeg mistet også. Trodde jeg fikk mensen, men det varte bare 2 dager. Så hadde jeg et opphold i 3 dager så blødde jeg i 3 uker. Fant ut at jeg var gravid i slutten av en perioden, for da ble det uutholdelig vondt og viste seg at jeg hadde en SA. Håper der ikke er samme visa igjen !Jaa, veldig spent på dine vegne![]()
Jeg ser!! Spennendeeeeee!Oioi! To timers utvanna urin det her! Nå må det vel være flere som ser streken?Pluss at den siste er vanligtest og ikke tidlig!

Oioi! To timers utvanna urin det her! Nå må det vel være flere som ser streken?Pluss at den siste er vanligtest og ikke tidlig!
Ja, jeg hadde dette sist når jeg mistet også. Trodde jeg fikk mensen, men det varte bare 2 dager. Så hadde jeg et opphold i 3 dager så blødde jeg i 3 uker. Fant ut at jeg var gravid i slutten av en perioden, for da ble det uutholdelig vondt og viste seg at jeg hadde en SA. Håper der ikke er samme visa igjen !

fortsatt en skygge der, ja... gubben kunne se den om han la godvilja til sa han
masse symptomer! Drømmer mye og sover dårlig (tegn hos meg hvert svangerskap) startet natt til 7 dpo. Gult utflod + blankt slim-ish, vondt i lysken og livmora når jeg nyser/hoster osv. «stikker i eggstokkene» av og på, små ømme pupper, kjennes støl i livmoren når jeg ligger, og har smerter i korsryggen/bekkenet.. Hmm.. 
Halleluja, denne dagen snegler seg avgårde idag... vet ikke hvor mange ganger jeg har sett på graviditetstesten i lyset fra vinduet og med lommelyktfortsatt en skygge der, ja... gubben kunne se den om han la godvilja til sa han
må innrømme jeg er litt små redd for at det bare er en skygge, etter å ha hatt kjemisk 2 ganger etterhverandre de siste månedene..
Begynner å få litt for mye troen på at jeg er gravid også føler jeg, så fallhøyden blir stormasse symptomer! Drømmer mye og sover dårlig (tegn hos meg hvert svangerskap) startet natt til 7 dpo. Gult utflod + blankt slim-ish, vondt i lysken og livmora når jeg nyser/hoster osv. «stikker i eggstokkene» av og på, små ømme pupper, kjennes støl i livmoren når jeg ligger, og har smerter i korsryggen/bekkenet.. Hmm..
enda så synes jeg det er såå skummelt, tenk om jeg ikke ser noe mer i mårra
![]()

Gleder meg til update med bilde av test imorgen![]()

Rart, for har vært skikkelig grumpy nå i flere dager
Vil bare det skal bli leggetid, så jeg kan legge meg og sove til jeg skal stå opp igjen og kan testeRart, for har vært skikkelig grumpy nå i flere dager
![]()

Ikke blødd noe på 5 uker heller, så det å bli gravid kan faktisk bli umulig for oss. Må bare fokusere på å gå ned i vekt og håpe at det vil hjelpe.