~ IKM uke 40 ~

Typiske rett før mensen smerter her. Gjenkjenner de ganske godt så løpet er nok kjørt desverre. Men vi får se uansett :) mini håp!

Her kastet jeg snusboksen selv ved positiv test. Fy søren så grusomt det er med disse abstinensene. Som om en ikke er hormonell fra før av :nailbiting::hilarious: Stakkars mann som bor med meg disse dager..

Så flink du er!! Jeg har ikke greid å kaste den helt ennå, men jobber veldig med saken :smiley-ashamed008

Du hadde rett ❤️ dette er ingen skyggestrek!! Gratulerer ❤️❤️ fantastiske nyheter å våkne opp til ( sjekka ikke forumet før i morges) hvordan har du det?

Tusen takk!!:) Jeg har det egentlig veldig fint, merker ikke så mye annet enn litt murringer :) Er sikkert mange symptomer, men vanskelig å
vite hva som kommer av baby og hva som kommer av andre ting :joyful: Med deg da?

Er det virkelig.... en spire på vei her..? :nailbiting::nailbiting::nailbiting: 10 dpo idag og en rimelig spennende start på dagen!!

Vedlegg

• A22F725E-C694-4FE6-88C6-64879CB7FDD6.jpeg
    A22F725E-C694-4FE6-88C6-64879CB7FDD6.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 144
Ja, fikk denne i dag :) Ikke så veldig mye sterkere enn i går morgen, men det er da fortsatt strek :)

Vis vedlegget 336864
Ja her er det strek vettu! Har sett sååå mange som har hatt opp og ned i styrke på strekene før ikm, som likevel er veldig gravide, så nå er jeg ikke så bekymra for det lenger. Nåååå satser jeg på at vi tusler over i juni2021 sammen :love7:Heartred

Ja her er det strek vettu! Har sett sååå mange som har hatt opp og ned i styrke på strekene før ikm, som likevel er veldig gravide, så nå er jeg ikke så bekymra for det lenger. Nåååå satser jeg på at vi tusler over i juni2021 sammen :love7:Heartred

Jaaa, det er så stort dette her!! :Heartred Våger meg ikke inn i gruppa før etter IKM, tror jeg. Redd for å jinxe det :hilarious:

Gjentar meg selv litt; fint om de som vil settes på gravid gir meg beskjed (f.eks ved å sitere denne posten, slik at jeg får varsel). Jeg vil ikke flytte noen før de har sagt det er greit :)

Back
Topp